4 Nisan 2012 Çarşamba

anıları yaşamak



Bundan bir buçuk yıl kadar önce okuluma(Süleyman Demirel Üniv) konsere gelen Feridun Düzağaç beni şarkılarının müptelası yaptı. Kendisinin konserde sitemle belirttiği gibi, sadece 'alev alev' şarkısı için gelip bu şarkıdan sonra da ortadan kaybolan kalabalığın sahip olduğu düşünceyle gitmiştim oraya ben de. Adamcağız herkesin sevdiği bu şarkısına antipati duyar olmuş. konser gayet güzel gidiyordu derken sevgili ev arkadaşlarım sıkıldı ve eve dönmek isteyince konser keyfim yarım kalmıştı. etkisinde kalmış olacağım ki, o günden sonra FDnin şarkılarını dinler buldum kendimi. hem de bayıla bayıla..
Benim bu yazıyı yazmama vesile olan olay ise bilgisayarımda müziklerim karışık olarak çalışıyorken, FDnin en bayıldığım ve beni çokk etkileyen şarkılarından biri çalmaya başlaması oldu. 'yalnızlığım sana emanet.'... Beni alır, uzaklara götürür çok şey hatırlatır.. Şu anki mutluluk sebebimin hayatıma girdiği; heyecanlı, korkak, tedirgin, ne yapacağını bilmez ama sevgi dolu anlarımı hatırlatır.. Tam 1 buçuk yıl olmasına rağmen bu sevgiden hiç eksilme olmadı hatta gün geçtikçe artıyor bile çokk şükür.. İşte asıl bu sebeple ben Feridun Düzağaç'ın özellikle duygusal şarkılarını dinlemeyi çok severim. Sadece güzel bir şarkıyı dinler gibi değil, anılarımı tekrar yaşattığı için de..
Mutluluğunuzun ömürlük olması dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))