3 Nisan 2012 Salı

hayat..

Bazen o kadar çok bunalıyorum ki hayat beni çok üzüyor ne yapacağımı bilemiyorum hatta bilsem bile elimden bir şey gelmiyor. bazı konularda olumsuz düşüncelerime engel olamıyorum. anladım ki insanlara ne kadar değer verirsem vereyim, bir zaman sonra verdiğim değerin gereksiz olduğunu anlıyorum. ama yine de görmezden gelebiliyorum. benim inancım bir kez sarsıldı mı anladım ki eskiye dönmesi çok uzun bir zaman alıyor. bu uzun zamanın nasıl geçtiği de önemli. asla şüphelendirilmemeliyim yoksa aynı olaylar yeniden başımdan geçiyormuşçasına canımı sıkarım. oturur üzülür hatta ağlarım. acaba ben çok mu duygusalım.? ne yapsam bu düşüncelerden kurtulamam. bu düşüncelerden nasıl uzaklaşırım hiç bilmiyorum çoğu zaman evden dışarı attım kendimi yürüdüm soğuk kış demeden, olmadı düzelmedi. ama yazımın başında da dedim ya HAYAT beni çok üzüyor.. hayat..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))