29 Nisan 2012 Pazar

ince çizgi

Selamlar..
Ben mezun olmak üzere olan bir üniversite öğrencisiyim. Son günlerde de mezuniyet koşuşturması içine girdim. O giysici, şu ayakkabıcı bu çantacı oradaki eşarpçı diye giyeceğim şeyleri arayıp saatlerimi günlerimi verdim ve hala elimde hiçbişey yok gezmeye aramaya devam edeceğim... Bu koşuşturma ile ben şunu anlamış oldum ki giyimime fazlasıyla önem vermeye başlamısım. halbuki ben bir başörtülü bir kızım ve giyimime dikkat etmem gerekiyor. Okuduğum bir yazıda deniyor ki ;
Tesettür, kadın ruhunun, dünyanın sahte ışıltısına çektiği perdedir. Tesettür, sahteliğin sanal prangalarından kurtulmuş özgür kadının şükrüdür.
Ben giyimimle dikkat çekerek bu sahte ışıltıya bir sahtelik eklemiş oluyorum bu ışıltıya perde çekmektense... Çok ince bir çizgi dikkat etmek lazım. Öyle ki şu son zamanlarda moda ve tesettür giyim üzerine yayın yapan birçok bloğu takip eder olmuştum. kendimi iyice güyaa tesettür modasına kaptırmış olmuştum. Ben pardesü giyinen bir kızım ama annelerimizin gençlik zamanlarında giydikleri pardesülerle şimdikiler kıyaslandığında evrim niteliğinde bir değişme var.. hangisi tam tesettür oluyor eminim ki bu yazıyı okuyan bilinçli her insan bunun cevabını verebilir.. Şu an öyle bir psikoloji içerisindeyim ki, kendimi saklamak gizlemek istiyorum.. Eskilerin pardesüsü şimdilerin feracesi olabilir diye düşünüyorum ve gidip hemen kendime bir ferace alasım var o derece doldum..
Bu akşam çok farklı hissediyorum kendimi.. Her şey üst üste geldi. bir arkadaşımın nişanlandığını öğrendim ki çok duygulandım. bu arkadaşım başı önünde gezen, erkeklerle konuşmayan ve konuşma zorunluluğu olduğu zamanlarda da gözlerine bakmadan konuşan bir kızdı. O kadar imrenirdim ki o kıza, ben öyle olamadığım için kendime hep kızdım. Ben erkeklerin olduğu ortamlarda mecburen bulunuyorum ama hiç kendimi onlarla muhabbet etmekten alıkoyamıyorum veya konuşurken gözlerine bakabiliyorum gülebiliyorum.. Ben öyle kötü bir niyet beslemiyorum elbette ama karşımdaki insanlara karşı bir ağırlık koyamamışım. Böyle olmaması gerekiyor. Evet bilincindeyim artık..
Şimdiye kadar hep mevlananın
Sen çiçek olup etrafa gülücükler saçmaya söz ver. Toprak olup seni başının üstünde taşıyan bulunur...
bu mantığıyla hareket ettim ya da Efendimizin (sav)
Gülümsemek Sadakadır
hadisi şerifine bağlı kalarak şefkatle güler yüzlü olmuştum amaa, ayrımı çok iyi yapamamışım ki herkese karşı böyle olmamak lazımmış. Bana bu ince çizginin farkına vardıran Sevgili insana teşekkürlerimi buradan da iletmek isterim.. "O iyi ki var.."

..sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))