7 Nisan 2012 Cumartesi

stres mod...

mezun olmama şurada var en fazla 2buçuk ay.. okulumun son zamanları değerini bilmek yerine nefret ettim. bitsin de kurtulayım gözüyle bakıyorum artık. bunaldım sıkıldım.. her türlü olumsuz ruh hali bende. 26 mayıs gibi bitirme ödevimi teslim etmem gerekiyor fakat ortada daha bitirme ödevinin bir taslağı bile mevcut değil. herşeyi sil baştan yeniden yapmamız söylendi hocamızdan. talihsizliğin bu kadarı.! sadece bitirme ödevi değil ki derdim bunlar haricinde 3 tane daha proje ve sunumlar... oy oyy.. hadi okul bitti diyelim ya sonrası... çalışma hayatım nasıl olacak hatta olacak mı. ve ayrıca yazın yaşayacağım stres dolu ortamı hiç düşünmek bile istemiyorum çünkü o stresin küçük bir parçasını geçen yaz yaşadım.. Allahımmm ne stresli zamanlar içindeyim birçok sorumluluğum var ve hepsini halletmem lazım yoksa birçok insanın hakına girmiş olacağım ve benden beklentileri olan insanları hayal kırıklığına uğratmış olacağım....

1 yorum:

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))