7 Ağustos 2012 Salı

ah benim papağanım :(

Selamlar arkadaşlar öncelikle belirtmeliyim ki, önceki postlarımda belirttiğim üzere benim bir cennet papağanım var. Renkleri çok güzel olmasına rağmen tüylerini koparıyor, yine önceki postlarımda belirtmiştim. bunun birçok sebebi olabilirmiş, derisinde enfeksiyon falan. ama bir veterinere götüremediğim için psikolojik olduğunu düşünüyoruz. çünkü evdeyken koparıyor balkonda falan hiç uğraşmıyor tüyleriyle. bu akşam çok kötü bir şey oldu artık tüylerini koparmayı da aştı. nasıl yaptı anlamadım ama kanatlarından kanlar geldi. Ne yapacağımı bilemedim çok korktum. Bilen var mı acaba biz bu sorunu nasıl aşabiliriz. sorduğumuz birçok kuş satıcısı bu şekilde devam ederse intihar edebileceğin söylüyor. kanatlarını kanatması intihar etmek istediğini mi işaret ediyor.? ama çok üzülüyorum bu duruma ben yaaa :(((

2 yorum:

  1. canım ya gerçekten çok üzüldüm...
    papağanının durumunu...
    sanırım depresyona girmiş...
    fazla ilgi göstermiyor olabili misiniz?
    yada bi kı arkadaş istiyordur belki ...
    inşallah düzelir....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk zamanlar ilgilenemiyordum ama son 1 aydır sürekli ilgileniyorum
      buna rağmen hiç bir olumlu gelişme yok maleseff :(

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))