27 Eylül 2012 Perşembe

ben okulumu özledimm :(

merhabalar..

üniversiteden mezun olmak ne kadar zor bir durummuş.. şu aralar bunu daha da iyi anlamış bulundum.

okul dönemi başladı ve bütün sevdiğim arkadaşlarım okul için aynı şehre toplanmışlarken benim onlardan ayrı ve uzak kalmam daha da çok içime oturdu doğrusu.

mezun olmayı, okuldan ayrılmayı çok istemiştim ki, mezun olduktan sonra bi de üzerine iş bulamayınca ve bir de artı olarak ailevi sıkıntılar yaşayınca öğrenci olmanın ne kadar rahat olduğunu anladım..

ama şu da var ki her şey zamanında güzel.. şu anın bile kıymetini bilmek gerek..


5 yorum:

  1. ahhh ahhh.. bende birzamanlar aynı dertlerden muzdariptim ...çözüm için master bile yapttım :)))
    ama ewlenip bide böcüğümü kucağıma alınca çok kalıcı oldu çözümüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böcüğünüzle mutluluklar diliyorum size :))
      ben de yeni sözlendim ama çözüm olarak evlendikten sonra master yapmayı düşünebilirim ;)

      Sil
  2. işsizlik zor olsa da ben okulumu özlemedim. Ama mutlaka master yapmalıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de istiyorumm kesinliklee :D Ama kendi bölümümüzden değil kesinlikle ;))

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))