9 Kasım 2012 Cuma

ÇEYİZ HAZIRLIKLARIMM..

Herkese sevgiler...

Nasılsınızz.. İnşallah iyisinizdir... :)) ben çok heyecanlıyım...

Beni takip ediyorsanız bilirsiniz, yaklaşık 2 ay önce sevdiceğimle sözlendimmm ... KALP KALP

Nişan ne zaman olucak henüz belli diil ama haberleri yine bloğumdan da bildiriyor olacağım..

İnsanın bazen heyecanını dışa vurmalı diye düşünüyorumm.. Ben de bloğumda yazmaı planlıyorum :)
Umarım heyecanım size de yansır ;))

Eveeetttt.... Gelelim en can alıcı noktaya.. Önümüzdeki yaza düğün yapılacağı düşünüldüğü için,,,
annemle birlikte çeyiz hazırlıklarına başlamış bulunuyoruz... 

Zamanla aldığımız şirin çeyizciklerimi sayfamın "Çeyizliklerim" sekmesinde toplu olacak şekilde paylaşmayı planlıyorumm... 

Aldıklarım birikti bilee çok geçmeden ben paylaşımlarımı yapmaya başlayayım.... 

Yorumlarınız benim için değerli ... :))

Tekrar görüşmek dileğiyleee.... :))

1 yorum:

  1. Eѵeгyone loves іt when fоlkѕ get togethеr аnd shaгe views.
    Great site, stick with it!

    Feel frеe to visit my page ... study abroad
    Here is my web site ... study abroad trip to london

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))