25 Kasım 2012 Pazar

Fotoğraf çekimlerim..

Selamlar...

Her ne kadar postu bugün hazırlamışsam da

dün Ankara Kızılayda fotoğraf çekimleri yaptımm :)

Tek başıma o kalabalıkta bir çok fotoğraf çektim :)

Fotoğrafla ilgilenmeyi çok seviyorummm :) 

Özlediğimi de farkettim.. 

çünkü uzun zaman olmuş bu tarz faaliyetler yapmayalı..

Nasılsa işsiz bir kızım, kendimi sosyalliğe vereyim değil mi:P



Bu da dünki çekimlerimden bir kare...

Ne kadar şirin değil mi bu güvercinn..

Poz veriyor bir de ;)

Daha fazla fotoğrafı daha kaliteli bir şekilde görmek isterseniz
sizleri Facebook fotoğraf sayfama davet ederimm.... :)

BEKLENİYORSUNUUZZZ...!!! :))


Sevdiceğimle ikimize ait bir sayfa..

Beni profesyonel fotoğrafçılıkla tanıştıran kişidir kendilerii ;))

Sağlıcaklaa...

4 yorum:

  1. merhabalaar..:)
    kayboldum ki paylaşımlarınızın arasında..
    ne hoşş ne cici her biri..
    emeğinize yüreğinize sağğlık..
    heyacanınıza ortak olmak isterim müsadeniz ile...
    takipçinizm bundan böyle.
    bende beklerim arzu ederseniz nacizhane sayfama..
    gönül dolusu sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa... hoşgeldiniz bloğuma:)
      paylaşımlarımı beğenmenize sevindim
      bloğum heyecanımı anılarımı güzel insanlarla paylaşmam için var.. sizin gibi güzel bir insanla paylaşmak da heyecan verici:)
      teşekkür ederim bloğuma gelip beni onurlandırdınız güzel sözlerinizle..
      hemen geliyorum bloğunuza
      sevgiler gönderiyorum ben de size.. :)

      Sil
  2. Ankarayı çok seviyorum.
    güvercinleri bile bir başka oluyor. :D
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara sevilmez mi hiçç..
      Sevmeyenler için, Aşk tesadüfleri sever filmini izlemelerini tavsiye ediyorum.:)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))