22 Kasım 2012 Perşembe

Gelinlik araştırmaları.... :))

Merhabalar..

Postumun konusu ile alakalı bilgi paylaşımımdan önce belirtmek istediğim bir şey var ki (eminim birçok blog sahibi bunu yaşıyordur ;) ), post yazmak hep istediğim şeydir ama konuya nasıl başlayacağımı bir türlü bilemem. Giriş cümlelerimi seçmekte çok zorlanıyorum :)) Sayısal zekaya sahibim diyebilirim ;) Edebiyatla ilgilenmeyi sevsem de bende pek etkisini gösteremiyor sanırım :)

Bunu özellikle belirtiyorum ki samimiyetimden şüpheniz olmasın ;)

Neyse gelelim başlıkta da belirttiğim gibi konumaa :)

Evettt,,,, "düğünümüz yaklaşıyor" diye bir cümle kuramayacağım

fakat net bir tarih olamasa da önümüzdeki yaz olacak inşaAllah...

Buna rağmen şimdiden sevdiceğimle ben oturacağımız ev, alacağımız eşyalar gibi bir çok konuda araştırmalara giriştik bile..

Bu konulardan birisi de gelinlikkk... :)))

Evleneceğimin tam olarak farkına varmam sözümüzden sonra oldu.
Ve ben o günden sonra ciddiyetini anladım diyebilirim..

O güne kadar gelinlikmiş çeyizmiş ıvır zıvırmış pek değil hiçç merakım olmamıştı aslında..

Amaa artık gelinlik modellerine bakmaya başladım..

Her zaman olduğu gibi gelinlikte de farklılıklar oluşturmak istiyorum..

Ben tesettürlü bir bayanım ve facebookta birçok gelin fotoğrafçısının çekmiş olduğu fotoğraflardan gelinlikleri inceledim. (itiraf edin bunu tek yapan ben değilim ;) )

Hepsi ayrı ayrı güzeller.. Gelinler de çok güzel taşımış. Ama beni yasıtan, "hahhh işte buuu.." diye vurulduğum bir modeli inanın bulamadım... yokk..

Öyle bir durum ki aklımda bir model de yok ki diktireyim.

Neyse ozaman ben gelinliğime vurulmadan, öylee hoşuma giden bir taneyi alıp giyeyim diye düşünmeye başlamıştım ki, düğünle ilgili olan yabancı bir siteyi incelerken(Site için bir TIK...) tamm da tarzım olabilecek gelinlik modelleri buldum derken bir tanesine vuruldummm.....  "Veluz REYEZ" isminde bir tasarımcıya ait bir gelinlikti.. Kendisine ait bir blog sayfası var.. Bloğunu BURADAN inceleyebilirsiniz.. Gelinliklerin hepsi çok güzel (Tabi tesettüre uyarlanması lazım :) )

Beğendiğim gelinliklerin birkaç tanesini paylaşmak isterim... 










Daha niceleri var... En çok beğendiğimi yayınlamadım. Eğer fikrim değişmez de o modeli diktirmeye karar verirsem yine bloğumdan yayınlarım o zamana kadar sürpriz olsun bakalım :))

Yeniden görüşmek üzree... :))

6 yorum:

  1. Öncelikle Allah kolaylık verdin. Daha zaman varmış acele etmeye gerek yok. Bir ara bizde ablam için bakıyorduk Allah'dan almadık zira söz bozuldu.
    Biz fatihten bakmıştık. Beğendiğimiz modellerin kapalı halini de yapıyorlar. Olmadı siz yabancı bir siteden uyarlama yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok üzüldüm yaa Rabbim hayırlısını versin inşAllah ablanız için :(

      Aslında ben de çok istiyorum fatihe gitmeyi. Daha çok çeşit olduğuna eminim. Ankarada oturuyorum evlendikten sonra istanbula gideceğim. Düğün öncesi istanbula gitme durumum olsa da ordan diktirsem keşke.

      Sil
  2. Yorucu ama çok keyifli bir sürece girmişsiniz,öncelikle kolay gelsin.
    İnsan sonradan farkına varıyor güzelliğinin çünkü çok yoruluyor:)) erkenden bakınmalar iyi olmuş çünkü gelinlik iki güne sığacak bir şey değil.
    Ben tesettürlü değilim ama dekoltede kullanmam hatta sadece baş örtüsü eksik olanlardanım.Ben ve benim gibiler için durum biraz daha zor oluyor.Beğendiğin modeli ne tesettüre ne de diğerine uyduramıyorsun :)))
    Ben de aylarca gezinip durmuştum.Sonunda içime sinen bir şey olmadığı için, beğendiğim bir kaç modelden yola çıkarak kendim bir şey tasarlayıp diktirmiştim.
    Umarım içinize sinen en iyi modeli giyebilirsiniz.Kolay gelsin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli evet :) ama bu evlilik sürecinde düşünecek çok şey var keyfini yaşatamıyabiliyor da..
      İnşallah içime sinen modeli yaptırabilirim ve diktireceğim model sonrasında yakışır :)
      Çokk teşekkür ederim bu güzel iletiniz için..
      Sevgiler..

      Sil
  3. canım hepsi çok güzel, anladığım kadarıyla eteği parçalı olan gelnliklerden hoşlanıyosun :)) biz ablamın düğününde netin başına oturup saatlerce gelinlik bakardık, dediğin gibi fotoğrafçıların sitelerindekileri de beğenirdik ama, hep bi kusur da bulurduk. Ne zaman ki gelinlik vakti geldi, ablam üzerine denediği ilk gelinliği beğendi, üzerinde görmek çok farklı bişey :) biz ulustan almıştık, sen de bakarsın oralara zaten :)) İnşallh herşey gönlündeki gibi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aynen eteği parçalı hareketli birşey olsun istiyorum. :)
      İlk denediğim gelinlik özel bir parça olmasına rağmen tepeden tırnağa düz dantel olduğu için benden olur alamadı malesef.
      Nişanlığım gibi gelinliğimi de büyük konuştuğum ulustan alırsam şaşırmam :D
      Ama aklımdaki gelinliği diktireceğim sanırım ;)
      Hayırlısı bakalım zaman göstericek herşeyi

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))