17 Aralık 2012 Pazartesi

2012 yılında neler yaşadım..

Selamlar.. 

Malum 2012nin son günlerini yaşıyoruz.. 

ve düşünüyorum da zaman ne çabuk geçmiş 

geçen bu zaman içinde ne çok şey yaşanmış..

Hey gidi günler heyy diyesim var :D

acısıyla tatlısıyla geçirdiğimiz zamanlarımız anı olarak aklımızda kalıyor

zaman geri gelmiyor neticede...

****

Geçirdiğimiz bu yıl içerisinde okuduğum 5 yılın sonunda haziran ayında üniversiteden bilgisayar mühendisi olarak mezun oldum.. 

Üniversite mezunu işsizler grubuna ben de katıldım




Edit: bu arada fotoğrafa uzun bir aradan sonra tekrar bakınca farkettim ki 
ben şu aralar çok fena zayıflamışım yanaklardan farkettim  :S 
52 kilodan 48 kiloya düşmek fark yapmış haliyle:)

**

Eylül ayında sevdiceğimle sözlendimmm.. :)



şu aralar nişan hazırlığı içindeyiz. Bir çok olumsuz durum var ya hayırlısı diyelim dua istiyorum sizlerden..

**

olumsuz olarak mayıs ayında dayımı kaybettim.. Rabbim mekanını cennet etsin inşallah... 

**

2013 yılından ise bir beklentim olamaz yok zira kulların isteklerini veren ancak Allah-u Teala'dır..

Önümüzdeki yılda atacağım adımları hayırlı etmesini Rabbimden dilerim..

Dualarımız kabul olsun inşaAllah..

Rabbimize layık bir kul, Efendimize (sav) yakışan bir ümmet olabilmemiz duası ile..

7 yorum:

  1. canım hayırlı olsun...
    Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah...

    başınız sağolsun...
    Allah rahmet eylesin...
    mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsunn teşekkür ederim şirinecim..

      Sil
  2. İlk olarak başın sağ olsun..
    Ama güzel şeyler de olmuş bak..Ne güzel karelerle bunu bir daha göstermiş oldun...Tatlı ve güzel heyecanlar bunlar...Nişan hazırlıklarını da bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..
      Hayat acı tatlı devam ediyor işte. biz de uyum sağlıyoruz.
      nişan hazırlıklarımı da paylaşacağım inşaAllah

      Sil
  3. Hey gidi günler hey ;) acısıyla tatlısıyla bir yıl daha geçmiş.İnşallah yaşayacağın yıllar umduğundan daha güzel olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakikaten "hey gidi günler hey" :)) bu ifadeyi sıklıkla kullanır olduğumu farketmiştim yakın zamanda. :) geriye dönüp baktığımda yaşanmışlıklarımın çoğaldığını farkettim.
      Bu güzelll dileklerin için ise ayrıca teşekkür ederim canım. Rabbim daha güzellerini sana yaşatsın inşaAllah.

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))