29 Aralık 2012 Cumartesi

Alyans beğenmeceleri

Selam blogger hatunları..

her ne kadar buralara arada bir uğrasam da 1 haftadır post yazmıyorum. Eksikliğini hissettim açıkçası :)
Ama bu hafta nasıl geçti hiç mi hiçç anlamadım. Bir koşuşturmaca bir yerinde duramama, dolayısıyla yorgunluk derken haftasonunu getirmişim. Haftasonu da kursa devam ettiğim için yorgun oluyorum neyse ki yarın son günüm.. Sanırım önümüzdeki hafta da sınava giricem net tarih belli değil henüz. Dualarınızı esirgemeyin lütfen.. iş konusunda bana referans olacağı inancındayım... yine de Rabbim bilir.. Herkesin hakkında hayırlısını verecek olan O.. Hamd O'na..

Her neyse konuya döneyim...
Nişan hazırlıkları içinde olduğumu belirtmiştim daha önceki yazılarımda ama o kadar karmaşık bir durumdayız ki, her genç kızın hayalini süslediği gibi benim de hayalini kurduğum nişanım olmayadabilir :( Nişanımı çok büyük hayal etmezdim zaten. Çok büyük beklentileri olan bir insan da olmamama rağmen evlilik arefesinde hayallerimin hepsini toprağa gönmdüm..... Artık bu karmaşalardan yorulduğumm.. Bezdimm.. Ne olacaksa olsun diyorum. Hale bakın. Hangi genç kız bunları yaşamak ister. Sevdim diye bunları hakettim değil.. Evet sevdim ve sevdiğime kavuşacağım için mutluyum ama çok da huzursuzum bir yandan mutsuzum... düşün düşünn kafayı yeme derecesine geldiğim için, sevdiğimle arada bir bu meseleler yüzünden atıştığımız için, tartıştığımız için bunaldımm ve nişanın olmaması konusunda ailemi ikna etmeye çalışma derecesine bile düştüm maalesef ki :(  Hayırlı işlerde şeytan çok karışıyor bilinçli olmak lazım.. Küçük meseleleri görmezden gelmek, bazen de kendinden isteklerinden taviz vermek ve vazgeçmek lazım geliyor.. Kimse bunu yaşasın istemem..
Yine Hamd makamına sığınıp hakkımızda hayırlısı diyorum..

Nişan olsun veya olmasın nişan yüzüklerimiz takılacak ve biz de şimdiden sevdiğimle bazı modellere bakmaya başladık bile.. Çok seçenek var aslında ama istediğim alyans biraz fazla pahalı olduğu için farklı alternatifleri de değerlendirelim dedik.. Fotoğrafları sizinle paylaşmak istedim

***

En çok beğendiğim alyans işte buuu..... 

Sade ve şık duruyor ... 
Burdan Atasaya bir nidada bulunmak istiyorum "neden bu kadar pahalısınnn.. Sen de hayallerimizle oynuyorsunn" :(

** 

Diğer alternatifleri de değerlendireceğiz bakalım sonuç ne olacak..

**
**

******


******


****

Bu alyans da favorim ve tabi ki bu da atasay..


*****


*****


*****


***

Alyans beğenilerimi sizinle paylaşmayı da ihmal etmediğime göre artık gidip uyuyabilirim.  Ankaranın trafiğinde 1 buçuk saatten fazla sürecek yol için erken kalkmam gerekiyor.. 
İYİ GECELER..

Not: bu arada altın erkeğe haramdır.. Gümüşünü temin edeceğiz inşallah :)


7 yorum:

  1. Canım bunlar çok güzel yaa.
    Doğumdan sonra bende değiştirdim:)Parmağıma olmadı çünkü.Ama bunların hepsi bir birinden güzel bayıldım..Evet Atasay çok pahalı :D Çeşit çok olunca kafa o kadar karışıyor ki:)Aldıktan sonra bile bakıyorsun hala :D Ay bu daha güzelmiş dediğin zaman bile oluyor :D
    Hadi bakalım senin için hayırlısı olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı bir durumla karşılaşmassam alyansımı hiç değiştirmek istemiyorum. O ilk günki özelliğini hep korusun istiyorum :)

      Sil
    2. Bende istemiyordum ama malesef 2 numara büyümedi :D Doğumdan sonra olmadı işte.Kaç kuyumcuya sorduysam tek numara büyür dedi.Zorlarsak belki çatlar o zaman hiç kalmaz dedi:(

      Sil
    3. alyansı biraz bol almakta fayda var diyebiliriz yani :) tecrübelere önem veriyorum :)

      Sil
  2. Allah yardımcın olsun meslektaşım.. Her şeyde vardır bir hayır. Belki nişanın olmaması daha hayırlıdır. Düğünün çok güzel olur inşaAllah. Alyanslar da çok hoş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah meslektaşım. :) Rabbim sıkıntı verince sabrını verdiği gibi mükafatını da veriyor.. Şimdilerde mükafatı bekleyişlerdeyim :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))