20 Aralık 2012 Perşembe

ben dantel ördüüm :D

Selamlarr..

çeyiz hazırlıkları içerisinde olan hem de çalışmayan bir genç kız olarak, 

anneciğimin elime tutuşturduğu danteli örmek durumunda kaldım.

Yastık kenarı olucakmış. 

Aslında hiç gerek yokk yastık kenarı sade olsa daha hoş olur sankii..

vb. ifadeler kullansam da pek yemedi :D

Mecbur ördüm.

 başta çok yavaştım.

bir motifi 4 günde ördüm. 

Tabi sonra hızlanmam gerekti.

 1 hafta içinde 2 yastık kenarını ördüm bitirdim.

Demek ki isteyince oluyormuş :D


**
bu da dantelin modeli :)


**

Bu danteller bitti ama annem bunları renkli kulaşlar üzerine dikecekmiş falan..

Henüz o aşamaya başlayamadık.

tam anlamıyla bittiği anda da paylaşıcam..

Yalnız şunu biliyorum ki bu benim son dantel örüşüm olucak :D

6 yorum:

  1. Nasıl yaparsın bunu ! Okumuş kıza ne lazım dantel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dantel bir kızın çeyizinde olmazsa olmazlardanmış :D
      ben de bari yastık kenarı olarak bulunsun dedim. Yoksa yok salon takımı ıvır zıvır hiiçççç uğraşamam, uğraştırmam da :)) Ki zaten kullanmam da :)

      Sil
    2. Annem "sizi boşuna okutmadık. bi maaşınızla alırsınız hepsini" diyor. Haklı tabi :) ama boş durmaktan iyidir. Ben de mutfak takımı dikicem yakında inşaAllah :)

      Sil
    3. Benim annem de aynen çalışır alırsın diyordu. Baktı ki iş konusunda artık umut yok, düğün de yaklaşıyor artık bana yaptırdı :)
      Mutfak takımını da diktikten sonra paylaş canım bekliyorum :)

      Sil
  2. güzel bir örnek seçmişsin bunlar çok güzel şeyler gerçi artık dantel pek revaçda olmasada çeyiz dendimi insanların ilk aklına gelen şeydir dantel sakın çok yapıp gözlerine ve zamanına yazık etme güle güle kullanırsın inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar dantel yeterli gelir :) salon takımı ıvır zıvırı dantel istemiyorum. Fransız danteli alıcam inşallah. zaten evimin mobilyaları günümüzün modellerinden olur. Modern mobilyalara dantel örtü komik oluyor yani :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))