2 Aralık 2012 Pazar

evciğimiz için dekorasyon fikirleri

Selamlarr...

Evlilik hazırlıkları içinde olduğum şu zamanlarda sevdiceğim ve ben evimizi nasıl dekore edeceğimizi tartıştık internet üzerinden bir çok model araştırdık ve araştırmaya da devam ediyoruz :)

Ama renk ve tarz olarak nasıl mobilyalar olacağı şimdiden hazır gibi birşey. :))

İştee internet üzerinden beğendiğimiz bir kaç mobilya modellerii 


Salonumuzun mavi ve beyaz olmasını istiyoruz.. Mavi chester koltuk ve Beyaz mobilya.. Harika görünüyorlar değil mi....



****


*****

2012 trendlerinden köşe takımları da alternatiflerimizin arasında;


*****

Mobilyalar beyaz olsun istiyorum ama bu mavi masayı görünce tam anlamıyla bittimm..

Mavi koltukla çok hoş bir bütünlük oluşturacağını düşünüyorum.



******

Buradaki masa ve mobilya da çok güzel bir tarza sahip.. Farklı ve dikat çekici


******

Yatak odasını mavi düşünmüyorum ama bu da çok hoş geldi bana. 





Genel olarak maviyi seviyorum :))

Zamanla dekorasyon fikirlerimiz değişir mi bilmiyorum...

Yine, hayırlısı diyelim :)

4 yorum:

  1. Maviyi sevdiğiniiiz nasıl da bellii =)
    Ama cidden de seçimler çook güzeeel.. ♥
    Yatak odası için daha farklı bir model olabilr bencee =)
    Orda da maviyi kullanmayıın =)
    Mor vo tonları hoş gidebilr ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederimm :)

      Postta da belirttiğim gibi yatak odasında maviyi düşünmüyorum. mobilyamı beyaz istiyorum ve farklı aksesuarlarla rengini değiştirebileyim istiyorum. Sürekli aynı şeyleri görmekten çabuk sıkılırım. Yatak odamda değişimler yapmak güzel olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Hepsi biribirinde güzel ve şık. İnşallah yakın zamanda sahip olursun da görürürz yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallahhh :)) Rabbim huzur mutluluk versin de yine paylaşıyım cicilerimi :))

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))