12 Ocak 2013 Cumartesi

Alyans beğenmeceleri - 2

Selamlar...

Daha önce tam da BU postumda belirtmiş olduğum gibi sevdiceğimle alyans beğenme sürecindeyiz...

ve daha sonra değişen fikirlerimizle çokk farklı alyans modelleri içerisinden seçim yapalım dedik.

Onlardan bazılarını paylaşmak isterim ki şöyle ;





***

***

****


****


***

Yarim, Önce benim 5 tane model beğenmemi istedi. 

ve sonra kendisi içlerinden en beğendiğini seçecekti böylece ikimizin de beğenisine uygun olacaktı.

Ben işte bu 5 taneyi beğendim.

Yârim ise ilk modeli seçti aralarından.

Ama alyansları yapacak olan kişi sıkıntı olabileceğini söyledi.

Diğer modeller nasıl olur diye görüşmeye gidilecek ama şimdilik erteledik.

Hadi bakalım hayırlısı olsun..

Peki sizce hangisi daha güzel..??


6 yorum:

  1. canım ben 1. yi beğendim :))
    kolay gelsin...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 1. de güzel bakalım olabilecek mi :)
      çokk teşekkürler

      Sil
  2. 1 ve 5 numarayı beğendim bende..
    HAdi hayırlısı bakalım....Parmağınızdaki resimlerini bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 haftaya kadar parmağımdaki fotoğrafını da paylaşabilir duruma gelicem inşallah :))

      Sil
  3. Hayırlı olur inşallah. Mutlu hafta sonları. Hediye çekilişime beklerim. Sevgiyle kalın:))

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))