19 Ocak 2013 Cumartesi

Bir kitap: Yüreğim Seni Çok Sevdi..




Selamlar..
Bu postumda geçtiğimiz günlerde bitirdiğim Canan Tan'ın Yüreğim seni çok sevdi romanından bahsetmek istiyorum.
Romanda Aslı ve Murat'ın birbirlerine olan aşkı anlatılıyor.. Bir aşk romanı kısacası. İçerikten çok fazla bahsetmek istemiyorum çünkü okurken merak uyandıran bir kitap. Okumak isteyenlerin  heyecanı kaybetmelerini istemem. Aslı çok zeki bir kız ve kendine göre Murat'ın durumundan sonuçlar çıkarıyor ve ona göre yaşamaya başlıyor. Murat'ı da zorla uyum sağlatıyor bu düşüncelerine bence. Sevgisi için sevdiğinden vazgeçmek kolay değil, ama Aslı bunu yapıyor. Bence aşkına mantığını karıştırma bırak akışına.. Bunun pişmanlığını da yaşıyor açıkçası Aslı. Ahmet Hamdi Tanpınar'ın şu dizeleriyle açıklıyor:

"Bir adın kalmalı geriye
Bir de o kahreden gurbet
Beni affet
Kaybetmek için erken, sevmek için çok geç.."

Bu şiiri de her daim çok sevmişimdir. İbrahim Sadri çok güzel okumuş. Aykut Kuşkaya'nın eşliğinde.. Tamamını dinlemek isteyenler için;




Çok duygulandığım yer oldu gözlerim doldu diyebilirim.. Okunulası bir kitap olduğunu düşünüyorum.. Özellikle de benim gibi duygusal biriyseniz kesinlikle okumalısınız..

4 yorum:

  1. BENDE Bİ SOLUKDA OKUMUŞDUM
    İBRAHİM SADRİDE ÇOOK GÜZEL OKUMUŞ
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapta bolca güzel şiir var
      Bu şiir de onlardan birisi..
      Bir şiirsever olarak bundan çok memnun kaldığımı söylemeliyim. :)

      Sil
  2. aşk romanlarını bende çok severim. mutlaka okumalıyım:) sevgiler

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))