7 Ocak 2013 Pazartesi

yaşıyorum ki benn :)

Selamlarr.. :)
2013e gireli bloğumla adamakıllı ilgilenip, varlığımdan pek haberdar edemedim kimseyi :)
Bu post yeni yılın ilki olsun istedim. Aslında uykum var biraz da canım sıkkın.. Ama insan bir iki satır bişeyler karalayınca rahatlıyor ya ben de bu mantıkla yazıyım istedim bloğuma.
Esasen +Eyup Yiğit Kartal 'ın tatlı anneciğinin merak dolu iletisini aldığımda mutlu oldum ve sorumluluğunu yerine getirememiş gibi mahçup hissettim kendimi. ;)) Çok teşekkür ederimmm kendisine.. Hiç görmediğim insanlar tarafından merak edilmek güzell.. Blogger vasıtasıyla kazandığım, çok konuşamasak da muhabbet beslediğim arkadaşlarımın olması ve bu muhabbetin karşılıklı olduğunu düşünmek çok mutlu ediyor beni... İşte bu yüzdendir, bir ileti ile can sıkıntımı bir kenara itip yüzümde sıcak bir tebessümün oluşması.. :) Rabbim bir gün yüzyüze doyasıya sohbet etmeyi de nasip eder inşallah.. :))
Bloğuma girmeyeli nelerle uğraştım derseniz annemle birlikte çeyizlik alışverişlerime devam ettik, Tülden yatak odası takımı işlemeye başladım, misafirler ağırladım, bol bol kitap okudum ki çok severim, ayrıca oruç tuttum bitkinlik ve uyku hali oluştu tabi bende.. Birçok sıkıntı ile cebelleştim(ahh bu insanlarr...) İşte böyle birçok sebepten ötürü tembellik yaptım bloğum ve takip ettiğim arkadaşlarımla ilgilenmek konusunda.. Affınıza sığınırım..



Bu şirin çifte ne kadar bayıldığımı anlatamammmm :))) 
Sevdiceğim ve ben...
Çok şiriniz dii miiii ;))

6 yorum:

  1. :)Ses vermene sevindim:)
    Sıkma canını olumlu ve güzel şeyleri düşün:)
    Senin adına sevindim en iyisini düşünmüşsünüz:)
    Hadi hayırlısı diyelim biz de o zaman:)
    Kısmet belki de bir gün dediğin gibi kahvelerimizi yudumlarız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlısı olsun hakkımızda :)
      Allah naip etti mi farklı şehirlerde de olunsa bize sadece karşılıklı muhabbet etmek düşer :)

      Sil
  2. geçmiş olsun sıkıntılar inşş.. evet çok şirinsiniz .. şimdiden tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıntıyı veren sabrını veriyor sonra da güzelliğini gösteriyor.. Hamdolsun herşeye :)
      Teşekkür ederiim :))

      Sil
  3. merhaba öncelikle mutluluklar bu görseldeki şirin gelin damadı nerede bulabilirim nişan tepsim için istiyorum çoook beğendim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nişan tepsisi için çok güzel bir fikir aslında.. :)
      Ama malesef ben sadece fotoğrafını bulmuştum internetten

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))