4 Şubat 2013 Pazartesi

ah zaman.! bazen, sen ne de çabuk geçiyorsun...

Selamlar...

Bu postta mutluluktan mı hüzünden mi bahsetsem bilemiyorum..

Yarim şu anlarda benden kilometreler ötesine yolculuk yapıyor..
İki günlük güzel bir buluşmanın sonra ayrılık vakti geldi de geçti bile...
İstanbul'a gidiyor evine ben de Ankara'da boynum bükük son bir kez elini tutarak
ve iyice hissederek, hafızama kazıyarak, uzun olacağını düşündüğüm bir bekleyişlere geçiyorum yine.. :(
Giden için de zor kalan için de zor ayrılıklar, uzaklıklar..
Sabretmek kolay değil ve asıl vuslat günümüzün belirsizliği iyice sabrımı zorluyor adetaa...

Sonunda yine birbirimizden uzaklaşacak olsak da çok güzel iki gün geçirdik..
İlk defa birlikte alyans baktık ve anladık ki uzaktan internetten beğenmek çok kasıyormuş insanı, zormuş..
Şimdilik birkaç model oturdu aklımıza..
Gelinlik baktık ayrıca.. Daha önce annemle birçok modaevini gezmiştik. Bir modaevinin ilgisinden memnun kalmıştık, çokça bilgilendirmişti sağolsun.. ben de sevdiceğimi oraya götürdüm. Tam bir insan sarrafıdır kendisi, özellikle görüp tanışmak istedi modaevinin sahibini. Ve sonrasında da onay verdi güvenilir olduğuna karar kıldı. İşimizi garantiye de aldık :) Son bi kez annemle tekrar istişare yapıp tekrar geliceğimizi söyledik ölçüler için.. Hayırlısı olsun bakalım..

hayırlı işler için adımlarımızı hızlandırıyoruz artık..
İnşallah şeytanı karıştırmadan yuvamızı kurabiliriz..

Dua ile inşallah..


12 yorum:

  1. tecrübene dayanarak söylüyorum,ayrılık acısı bazen iyi oluyor evlendikten sonra birbirinizin kıymetini daha iyi biliyorsun. hayırlı olsun inşallah yeni yuvan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh kıymet bilinmez mi hiçç.. evlenince hiç hasretlik olmicak düşüncesi bile güzell :)

      Sil
  2. Bir an önce evlenin biz de rahatlayalım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklemek beni etkilediği kadar çevreme de yansıyor tabi :)

      Sil
  3. Hayırlısıyla mutlu huzurlu yuvan bir an önce kurulsun:)
    Kıymet daha çok biliniyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsunn :)
      Rabbim senin de bebişin ve eşinle huzurunuzu daim kılsın inşaAllah :)

      Sil
  4. :))) yazını okuyunca yüzümde minik bir gülümseme oluştu bizle eşimle tanıştığımızda ben almanyada idim o istanbulda biz hemencik evlenmek istesekte ailem hemencik ikna olmadığı için tam 2 sene sonra evlendik :) şimdi diyorumki üzülüp hergün kederlenceme ah tadını çıkarsa idim :)) tabiki hasretlik çooook zor şimdi eşimle o günleri hatırlayıp tatlı bir tebesüm oluyor yüzümüzde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasretlik zor evet ve her evli bayandan sizin dediklerinize benzer şekilde "bu zamanlarınızın kıymetini bilin" şeklinde şeyler duyuyorum.
      Haklısınız tabi :)

      Sil
  5. bende tam 15 ay asker yolu bekledim, beklemek ayrı şehirlerde beklemek çok zor..
    Rabbim kolaylık versin..
    İnşaAllah belirlenir tez vakitte vuslat tarihiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin aaminn.. :)
      Beklemek de güzel aslında.. mesela ben yarimin askerliği zamanlarına şahit olamadım.. içime oturmuştur hep..
      hayırlısı bakalım :)

      Sil
  6. evet ayrılıklar bazen insanı birbirine daha çok bağlıyor...
    ben bizzat yaşadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonunda daimi mutluluk olsun da, bu düşünce de olmasa nasıl sabrederdikk..

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))