24 Şubat 2013 Pazar

Bir hafta sonra yeniden aranızdayım ;)

Herkese selam olsun.. 

Şu an ne kadar heyecanlıyım bilemezsiniz.. 1 hafta sonra yeniden bir post yazıyorum. :)
Neredeydim derseniz, babamın amcasının eşi yengem ameliyat olmuştu. Onlarında hiç çocukları olmamış torun falan da yok tabi zor durumda olunca gideyim biraz yardım edeyim dedim. Çok da severim ikisini. Allah razı olsun onlar da beni severler. Hasta ziyaretine falan da gidenler çok oluyor ve amcam yetişemiyor haliyle. Ben de ev kızı modunda olunca biraz yardım edeyim dualarını alayım dedim ve evimden amcamlara gitmek için Batıkent'e doğru yol aldım. Biraz ani oldu ondan dolayı burda yazamadım bile.
Çok yoğundu her gün misafir ağırladım, çaylar demledim, kahveler yaptım ikramlarda bulundum.



Bu da ikramlardan biri.. Börek falan da vardı ama bitti tabi fotoğrafını çekemedim :)

Bu bir hafta içinde eksikliğinden büyük rahatsızlık duyduğum bir şey vardı ki, internet :) Ya aklım sürekli bloğumda ve sizlerdeydi. Herkesten uzak kalmanın ne demek olduğunu gayet iyi anladım sayılır. Ayrıca insan kendi evinde tabi ki daha rahat ediyor oradayken sevdiceğimle çok da fazla konuşamadık falan, stresli zamanlarımız da olmadı diyemeyeceğim.. Gün sayıyorduk resmen ;)

Yengem hiç yerinde duramayan bir kadındır. Her sabah amcamla ikisi yürüyüşe ve spora gider. Sağlıklı beslenmeye falan da çok dikkat eden bakımlı bir kadındır kendisi. Böyle olunca günlerdir evde durmaktan da çok sıkılmıştı. Dışarıya çıkıp hava almak isteyince bizim eve kahvaltıya geliceğini söyledi anneme. Ve ben de böylelikle eve gelmiş oldum.. Aileme, bilgisayarıma ve internetime kavuştuğum için mutluyum :)) Ne olursa olsun insan hiç bir yerde kendi evinde olduğu gibi rahat olamıyor..

Bu arada ben minyon tipli bir kızım yaşımı hiç göstermiyorum ama başımı örttüğümde yaşımı gösterdiğimi düşünüyorum. :)  Bir de zayıf ufak tefek bir kızcağız olunca bazen ben bile yaşımdan şüphe ediyorum :P Amcamlardayken, gündüz ziyarete kadınlar gelince başımı da örtmüyordum. Tanıştığımızda bana "lise mi okuyorsuın" falan diyen bayanlarla burada da karşılaştım. Üstelik böyle diyen insanlara "liseyi bitireli 7 yıl oluyor, şimdi bir bilgisayar mühendisiyim" dememin yaşattığı şaşkınlık hoşuma gitse de, ben bu durumdan çok sıkıldıımm.. pufff :/ 

Her neyse çok da uzatmıyım lafı :) Özlemişim işte buraları :))

14 yorum:

  1. hoşgeldinn canımm evinee :)
    ve çok geçmiş olsunn ne kadar akraba da olsa yakın da olsa insanın evi ailesi gibi yok gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiiiin. Sen ne kadar düşünceli bir kızsın böyle :) ellerine sağlık canıım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkür ederim canımmm :)
      Aile ve akrabalarıma bağlıyımdır işte biraz ;)

      Sil
  3. canımm hoşgeldinn :) ellerine sağlık çok güzel görünüyor tepsidekiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)
      hakikaten çok güzellerdi hazırladıkça bir yandan da atıştırıp durmuştum ;)

      Sil
  4. Hoş geldin tekrardan ..
    Geçmiş olsun yengene de :)
    Yazılarından mahrum etme bizleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma alışmışken ben de kendimi mahrum hissettim gerçekten. bir daha olmaz heralde böyle habersiz gidişlerim :)
      canım çok teşekkür ederim bu arada

      Sil
  5. Hoşgeldin hamarat meslektaşım :)
    En çok ben merak ettim herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldumm :)
      aynen meslektaşım itiraf ediyorum ben de en çok sen merak ettin,
      Allah razı olsun :)

      Sil
  6. gerçekten cok yardımsevermiişsiniz.ayrıca kücük göstermek gibisi varmıdır.ne güzel işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle yaşlanınca güzelliği daha çok görünecek sanırım :)

      Sil
  7. İnsan sevdiği kişilere çok keyifle mutlulukla hazırlıyor her şeyi. Ne iyi yapmışsınız ve çok geçmiş olsun yengenize.
    Küçük göstermeniz harika bişey bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm.. Aynen insan sevdiği insanlar için herşeyi çok içten bir şekilde yapıyor :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))