1 Şubat 2013 Cuma

bundan istiyorum..

İyi akşamlar sevgili blog arkadaşlarımm...

Geçen günlerde internette karşılaştığım bir ürüne olan hayranlığımdan bahsetmek istiyorum.

Öncelikle fotoğrafını ekleyeyim..


Bazen oluyor odamda yatağıma uzanıp rahatça kitap okumak istiyorum ama kardeşlerimle aynı odada kaldığımız için uyudukları zaman lambayı kapatmam gerekiyor. Kitap okuma keyfimi alıp çöpe atıyorum. Bir de ben gece kuşuyumdur geceleri 2-3e kadar uyumadığım çok olmuştur. aksine bizimkiler de erkenden uyurlar. Hep de göze batmışımdır uyumadığım için :S 

Kısacası bu ürün tam bana göree...

Bulsam kaçırmam hayran oldum kendilerine...

Eminim her kitap kurdunun buna ihtiyacı vardır.. Öyle değil mii..

7 yorum:

  1. Kendisi şurada mevcut :
    http://www.bitenekadar.com/kitap-arasi-okuma-lambasi-23242-firsat-urun?catid=1-1-6-1

    ama gece kitap daha hızlı okunur gibime geliyor.Tek tek çevirmek biraz zor olur. Bir de bunların başa takılanları var. O daha mantıklı.
    İnşallah sahibi olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet başa takılan daha mantıklı gibi. Maden işçilerine benzediğimi düşündüm bi an :D
      Bu arada internet sorununu çözdün sanırım bloggerda buluşabildik nihayet :)

      Sil
  2. Ya ben bunu ilk defa görüyorum.bende kitaplara takılan küçük labba aldım ama pek randıman vermiyor.bu çok güzel bişeye benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her kitap severde bulunmalı bence.. mutlaka bunu kullanıcağı bir yerde bulunucaktır :)

      Sil
  3. Evet çok komik olur :D Ama en iyisi bence o :)
    Aslında hiç internet sorunum yoktu ki tamamen duygusal :)

    YanıtlaSil
  4. Hakikaten çok güzel bir ürünmüş mutlaka temin etmeli..

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))