16 Şubat 2013 Cumartesi

Değişim güzeldir

Benim yapım gereği hayatta bazı şeylerden çabuk sıkılma gibi bir huyum vardır.. 

Tüm özelliklerini taşımasam da ikizler burcu oluşumun etkileri bunlar :)

Bu yüzden arada bir değişiklik yapmak isterim.

Bloğumda benim bu halimden nasibini aldı..

Tasarımı tamamen değiştirdim..

İyi de oldu hani :)



"Tebdil-i Mekanda Ferahlık Vardır" demiş ya Efendimiz (sav), bloğumdaki değişiklik de bana 

ferahlık verdi doğrusu :)

Bloğumun eski görüntüsü;




Yeni görüntüsüne ise şu anda şahit oluyorsunuz zaten :)

Sizce de iyi oldu değil mi ;)

20 yorum:

  1. bencede yeni görüntüsü daha güzel ferah olmuş ben de sıkılırım yazı karakterlerini değiştiririm habire:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      değiştirince yeniden doğmuş gibi hissediyor insan kendini değil mi :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş yeni tasarımın, beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Simdi bloga ilk girdim baktim hersey degismis :) Ayni benimgibi dedim yoksa u kizda ikizler burcu olmasin derken yaziyi okumamla bastim kahkahayi :P
    aaah bu ikizler yok mu bu ikizler cok fenayiz bende duramiyorum ki :D
    Evkonusunda ne yapcaz biz benim kafam cok fena karisik mesela senin ?
    Bu arada blogun cok guzel olmus ellerine saglik fakat eminim bi kac ay sonra hatta hafta sonra yine degisikler yapcaksin tecrube konusuyo ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bloğumun yeni halini beğenmene sevindimm.. Dediğin gibi bir müddet sora değiştiririm bunu da :)
      burcumun değişiklik isteklerine yetişemez oldum artık :D
      Çok değişkeniz gerçekten bu halimden bile bazen çok sıradan gelebiliyor bazen arada bir durağan olmak istiyorum ama başaramıyorum ayrı :D
      Sevdiceğim ev konusunu ağırdan alıyor huyumu bildiğinden olsagerek
      şimdilik aklımda birkaç alternatif var ama eminim ki iş ciddiye binince çokk farklı olucaktır :D Sözlüm ani değişimlerime çok şaşırıyor ama hoşuna da gidiyor bence ;)

      Sil
  4. ben beğendim...
    gayett güzel olmuş canım...
    bu arada etrafımda çok ikizler burcu var...
    oonlardan çok çekiyorum...
    çok kararsızlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şirineciğim ;)
      İkizler burcundan çeken çok, ikizleri seven de.. Hep uçlarda yaşayan bi burç :)
      Kararsızlık hakikaten başa bela, sevilen birilerinin tatlı müdahaleleriyle atlatılabiliyor. En azından bende böyle ;)

      Sil
  5. Bende beğendim bloğunu canım benim. Değişiklik iyidir. Kafam bassa azıcık bende bir şeyler yapmak istiyorum da önce öğrenmem gerek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canımm..
      Sen bi değişiklik iste yeter ki ben sana seve seve yardım ederim :)

      Sil
  6. Yenı tasarım güzel olmuş, daha rahat okunuyor.
    Ben de yenı takipçinim bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma hoşgeldin ben de hemen geliyorum bloğuna :)

      Sil
  7. merhaba sayfanızın eski halini bilmem ama şuan gördüğüm sayfa çook iç açıcı ve ferah görünüyor :) sizi takibe aldım saadet-i müstesnacım bende sayfama bekliyorum görüşmek üzere:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) ben de hemen geliyorum bloğuna..
      sen de bloğuma hoşgeldin bu arada :)

      Sil
  8. Hadi hayırlı olsun yeni tasarımın :)
    Güle güle kullanalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler meslektaşım benim :)
      tabi yani bloğumdaki tüm değişimler hepimiz için :))

      Sil
  9. gayet güzel olmuş canım
    hayırlı yayınlar
    hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))