10 Şubat 2013 Pazar

dün yaptığım brownie..

Aslında dün paylaşıcaktım fakat konuyu bilinçsiz bir şekilde dağıtarak farklı bir yazı yazmıştım :)

Yapım aşamalarını fotoğraflayamamıştım fakat yeme aşamasından birkaç fotoğraf ekliyor olucam.. 
Çayla birlikte çok iyi gitti 
Çok kötüyüm sanki ;)


**

Bu da brownie reklamındaki kızın yerken yüzüne gözüne bulaştırdığı tutuş pozisyonundan :D 
Hiç tarzım diil, beni o şekilde hayal etmeyin :D



** 

Arkadaşlar bu bildiğiniz ıslak kek :) 
kendimi çok da fazla hamarat gibi göstermiyim. aksine hamarat olmadığım için kendimi motive etmek amacıyla basit de olsa bişiler yapıp paylaşmaya çalışıyorum sadece .. evlendiğimde sevdiceğim hiçbişe bilmiyosun demesin diye;) hoş yaptığımı sölediğimde üzüldü o ayrı. Ben kendimi geliştirdiğimden bahsetsem de, adım adım iyiye gidişime şahit olmak istemiş canım benimm.. :(

herneyse tarife geçelim..

Malzemeler

  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • 2/3 su bardağı sıvıyağ
  • 2 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
Yapılışı

Süt şeker yağ ve kakaoyu karıştırın, karışımdan 1 su bardağı ayırın. (pişmiş kekin üzerine çiğ yumurta içeren bir sıvı dökmemiş oluyoruz) daha sonra kalanın üzerine yumurta un ve kabartma tozunu ekleyin. çırptıktan sonra küçük kağıt kalıplara paylaştırarak 180 derecede 15 dakika pişiriyoruz. 
Piştikten sonra üzerlerine ayırmış olduğumuz kakaolu (yumurtasız) karışımı döküyoruz. 
Ben ayrıca standardın biraz dışına çıkarak bu karışımı dökmeden önce her bir kekin üzerinden küçük delikler açarak vişne reçeli de eklemiştim daha güzel oldu. :)

Afiyet olsun..

21 yorum:

  1. Çok güzel gözüküyor canım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Iımmhh gerçekten çok güzel gözüküyor. Tadı da öyledir eminim :)
    Ellerine sağlık..
    Sevdiceğin de üzülmesin, ona daha güzellerini yapacaksın İnşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadı beklenmedik bir şekilde çok güzel oldu gerçekten ;)
      sevdiceğim de pek severmiş brownie yi, özellikle de vişnelisini askerdeyken çok yermiş. (ben o zamanlarına şahit olamadım maleseff) söz verdim evlenince daha da güzelini yapıcam ona.. :)

      Sil
  3. :))Ayy gecenin bu saatinde bakınca canım istedi.Ne güzel görünüyor.Ellerinize sağlık .Browniyi çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiimm çok hoşsun :)
      vee bloğuma hoşgeldin :)

      Sil
  4. Ellerine saglik guzel arkadasim ben iki dakka oylesine hayal etsem seni olmaz mi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihii :D peki o zaman azıcık şımarık olmanın bi zararı olmaz sanırım :D

      Sil
  5. tam bir browni olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım
      biz de afiyetle yedik ;)

      Sil
  6. ellerinize sağlık bende bu tarz kekleri ıslak yumuşak seviyorum,ellerinize sağlık :)
    banada beklerim belki takipçim olursunuz mutlu olurum :)
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bende geldim bendee :):)
    Ama hiç hoş gelmedimmmm bak oldumu şimdi rejimdeyim beeennnn :(
    Neyse ellerine sağlıkkk tatlımm nicee rjimsiz günlerde görüşürüssss:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bloğuma tatlım :)
      inşallahh nice fit günlerde görüşürüz..
      zaten ben de bu gidişle kilo alıcam heraldee :))

      Sil
  8. Bende geldim bloguna :) Eline sağlık çok güzel görünüyor, nasıl canım istedi sorma, tatlı krizindeyim buara :))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bloğuma..
      Tatlı bişiler paylaşırken dikkatli olmalıyız aslında hakısın.. tatlıyı sevmeyen yok ve can çekiyor işte ;)

      Sil
  9. Aman allahım nasıl iştah açıcı bir pozdur o ..Browniye bayılırım:)Ellerine sağlık şekerim..

    YanıtlaSil
  10. çok iyi görünüyor denesem mi :D

    YanıtlaSil
  11. süperrrrrrr:)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))