26 Şubat 2013 Salı

ilk MİMim


Selam arkadaşlar gülihan. arkadaşım beni mimlemiş. Mutlu oldum çünkü başlıkta da belirttiğim gibi bu benim ilk mimim. Bu arada mim kelimesi de ne kadar enteresandır, "ilk mimim" derken uzatasım geldi mimimimimimimmm :D
Her neyse, cevaplayarak mimin hakkını vereyim artık değil mi ?

1-Neye zaafınız var? Mesela neyi yapmayacağım dediğiniz halde yapıyorsunuz?

İnsanlara çok çabuk güvenebiliyorum. Sanırım benim en büyük zaafım bu.. 

 2-Hangi filmin,dizinin ya da kitabın içine girmek isterdiniz ?

Narin yapıma ters olduğunu düşünsem de bütün sezonlarını izlediğim "Lost" dizisinde bulunmak isterdim heralde. Olsam olsam, olağanüstü durumlara karşı çığlık çığlığa gezinen bir karakter olurdum heralde. Kendime yakıştıracak bir rol bulamadım :))
Alacakaranlık filmi de olabilir.. 





3-Fırsatınız olsaydı şayet ilk gideceğiniz ülke-şehir neresi olurdu?
Nasip olursa Allah'ın evi olan Kâbe'ye misafir olmak için Mekke'ye ve gül kokusuna hasret kaldığım Efendimiz (sav)i ziyaret için Medine'ye gitmek isterdim.. Her müslümanın hayali.. Hep gözlerim dolar düşündüğümde.. Ayrıca, Malezya'yı da merak ediyorum.. 


4-Hayallerinizdeki işi mi yapıyorsunuz ya da hayalinizdeki yerde misiniz?

Şu an bir işim olmamakla birlikte işe girme ihtimalimi düşünerek mesleğimle alakalı yorum yapıcak olursam, hayallerimdeki yerde değilim malesef. Bilgisayar mühendisiyim fakat ilkokuldan beri bir eczacı olmak hayalindeydim. hatta sadece benim değil babamın da hayaliydi. Babam bana bir eczane açıcaktı, ben resmi işlerle uğraşıcakmışım, kardeşlerim kalfa olucakmış, annem temizliğe yemeğe bakıcakmış, babam da kasa başına oturucakmış, işte bu da babamın kurgusu :D 


5-Diyelim ki yeni üretilen , leziz mi leziz , iddialı bir çikolataya sizin istediğiniz bir ismi koyacaklar . ne olsun isterdiniz ?

hmm bilmem ki, adını ne koyarsam koyayım "albeni" kadar iddialı olamaz heralde




6-Gerçekleşmesi pek olası olmayan ama yine de çok istediğiniz uçuk bir hayaliniz var mı?

piyano çalamamama rağmen ünlü bir piyanist olmak. Piyano sesini duyduğum zamanlarda gözlerimi kapar tam da bu hayali kurarım :)




7-Farz edelim ki oyuncusunuz ve Oscar kazandınız (heyt beee:)) ödülünüzü kimden almak isterdiniz ? :)

Feridun Düzağaç.. Bu kadar sempatik bir insan olamaz. Şarkıları da güzel zaten


 8-Keşke bunu ben yapmış olsaydım dediğiniz bir şarkı yada film var mı ?

Sertab Erener - Koparılan çiçekler


                 

Kıraç - Yıkık

           





9-Yaşamayı istediğiniz bir dönem ya da çağ var mı? Varsa nedir?

Osmanlıda Fatih Sultan Mehmet dönemini görmek isterdim. çoğumuzun hayran olduğu şehir İstanbul'un Fethine şahit olmak ne kadar onur verici olurdu..



10-Küçüklüğümüz de en sevdiğiniz çizgi film neydi?:) Şimde varsa şimdikini de söyleyebilirsiniz .

Jetgiller ve taş devri  :)




11-İsminizi seviyor musunuz?Sizi yansıttığını düşünüyor musunuz?

Çocukken rahatsızlığımı dile getirmişliğim çok olmuştur. Ama şimdi seviyorum ismimi.. Cemile, cemali güzel olan bayan demek. Güzellik göreceli tabi ama bana göre ismim beni yansıtıyor ;))


Hakkımdaki 11 gerçek:

  1. Ya çok dağınığımdır ya da fazlasıyla düzenli. Özellikle gece uyumadan önce bütün her şeyin düzenli olması gerekiyor. 
  2. Açıksözlü ve lafı çok fazla dolandırmadan hemen söylerim.
  3. İkizler burcunun birçok özelliğini taşıyorum. Ama değişkenliğinden çok sıkıldım. Durağanlaşmak istiyorum artık. Burcumu değiştirsem olmaz mıı :P
  4. Asla kin tutmam. Yufka yürekliyimdir.
  5. Üşengeç bir yapıya sahibim. Yapmak istediğim o kadar çok şey var kiii 
  6. Sanata çok duyarlıyımdır. Resim, müzik, fotoğrafçılık ilgilerim arasında..
  7. Bebekler beni sevmiyor nedense görünce hemen ağlamaya başlıyorlar :)
  8. Çok neşeli ve güleryüzlü bir kız olmama rağmen üzerini kapatmaya çalıştığım bir hüznüm vardır.
  9. Televizyonda bir dizide dahi hüzün dolu bir an göreyim, hemen duygusal moda geçiş yaparım, saklamaya çalıştığım bir iki damla gözyaşım olur.
  10. Sadelikten hoşlansam da, güzelliğin ayrıntılarda gizli olduğunu düşünürüm.
  11. Büyük konuşmaktan çok korkuyorum..

Vee mimim biter :)

24 yorum:

  1. Bu mimleri seviyorum arkadaşlarımızı daha iyi tanıyoruz. iyiki senide tanımışım. Dilerim istediğin herşey gerçek olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de seviyorum mimleri :)
      Teşekkür ediyorumm :)

      Sil
  2. Cok samimi cevaplamisin canim :) seni daha iyi tanidik boylece :)
    Ilk mim hep bir heycandir zaten benbundan 1sene once cok fena heycanlanmistim :) Surdanda anlasildigi uzere bircok kisi kendi istedigi meslegin icerisinde degil :/ Bende polis olmak istiyordum fakat kendimi birden bire muhasebeci olarak buldum :D
    Hayirlisi olsun ..
    Rabbim gonlundekini tez zamanda nasip etsin sana insallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimler tanışmak için gerçekten güzel oluyor :)
      Meslek konusunda da hayırlısı böyledir inşallah..
      Amin canımm Allah razı olsun :)

      Sil
  3. Ortak yönlerimiz epey var:)
    Ben de hep eczacı olmak istedim ama kendimi, insanların yönlendirmeleriyle bambaşka bir alanda buldum..Vardır bir hayır diyerek teselli oluyorum..
    Aksine bebeklerde beni çok seviyor. Aman Allahım peşimden ağlayanlar bile var :D
    Çok güzel bir mim olmuş.Seni tanıdığıma daha da memnun oldum ;)
    Bu arada bir aksilik çıkmazsa sürprizim yarın Ankara yollarına çıkıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra şaşırmıycam ortak yönlerimizi keşfettiğimizde.. Biliyorum ki daha niceleri daha çıkıcak ;)
      Önceleri bir eczaneye girdiğimde eczacı olmak istediğim için heyecanlanırdım, şimdi içim sızlıyor diyebilirim. Hakkımızda hayırlısı böyleymiş meslektaşım napalım artık..
      Bebekler konusunda imrendimmm belki bir gün bir bebeğim olursa o güler bana, umutluyum :D
      Mimimi beğendiğine sevindim canım zamanla daha da iyi tanıycaz birbirimizi inşallah, rüyama bile girdin, Rabbim bir bağ vermiş bize buna inanıyorum :)
      Sürpriz yapmayı düşünerek bile beni musmutlu ettin :) bekliyorum heyecanla

      Sil
    2. Aa hiç bahsetmedin rüyandan, hayırlar içinde olasın :)

      Sil
    3. bloğu aşıp yüzyüze görüşüyorduk canım..
      Gerçekleşir mi dersin bir gün :)

      Sil
  4. merhaba canım, blogunu yeni keşfettim, takibe aldım senıde beklerım :):)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bloğuma canım
      takipteyim kii :)

      Sil
  5. etrafımda çok ikizler burcu var :(
    malesef en illet burçdur ikizler...
    sürekli fikir değiştirir, aldığını defalarca geri verip başka birşey alır...
    bugün böyle der ertesi gün başka der :))

    ah canım benim sende öyle miisn?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkizler burcunu sevmeyen bir çok insan var ama nedense yapılan anketlerde aynı zamanda sevilen burçlar arasında da yer alıyor. Çok uçlarda yaşıyoruz demek ki. :) Ama ne olur sen de sev benii olur mu ;))
      İmanlı olursak Allahın izniyle neden ikiyüzlü olalım ki dimi :)
      şirineciğimm hiçç sevmesem de aynen ben de öyle çok çabuk fikir değiştiririm ama kendime yazık ederim çevreme çok da yansıtmam bunu :)

      Sil
    2. tatlım benim ben seni seviyorum :))
      benim annem-abim ve eşim ikizler burcu :)
      bunlar en yakınlarım dahasıda var :)
      mecbur idare ediyorum :)
      olsun siz bu hallerinizle bile çok tatlıısnız :)

      ama eşim kendini bu konularda biraz düzeltti :)

      Sil
    3. idare ediyosun demek, ihihii çok güldüm :))
      Sen de çok tatlısın şirinemm :)
      düzeltmek aslında kendi elimizde ben de düzeltiyorum işte :)

      Sil
  6. Alacakaranlık serisinin hastasıyım ben :)
    taş devrini bende çok izlerdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alacakaranlık serisinin ilk filmi favorimdi :)

      Sil
  7. Ben de taş devri resmini görünce gözlerim doldu hüzünlendim :-) çocukluğumu özlemişim :-) canım ankaradaki blog arkadaşlarımı tanımak istiyorum ben ne dersiniz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukluğunu özlemeyen mi var ki canımm.. deriin bir iç çektim şimdi ben de
      Bana uyar canımm.. Müsait zamanlarımızda bişeyler ayarlıyalım çok güzel olur :)

      Sil
    2. iletişim kurmak için facebook ta eklesek birbirimizi olur sanırım canım :)

      Sil
    3. hiçbir sakıncası yok canım bence :)

      Sil
  8. Hakkında ki gerçeklerde kendimden birşeyler buldum. Bir kez daha sevdim seni ve bloğunu :)
    Allah isteyen, gönlünden geçiren herkese nasip etsin inşallah o eşsiz toprakları görmeyi. İçinde de bize :)
    Bende cevaplarken jetgilleri düşündüm durdum bir türlü adı aklıma gelmedi, olsa yine izleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortak birşeylerimizin olması çok mutlu etti beni.. :)
      Sevmene çok memnun oldum.. Samimiyetle yazdığın için çok teşekkürler ben de sevdim seni :)

      Sil
  9. ilk mimin benden gelmesine sevindim:))) çok içten cevaplamışsın Rabbım gönlünden geçen hayırlı dualarını kabul eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm.. :)
      Rabbim cümlemize gönlündekini versin inşallah..

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))