27 Şubat 2013 Çarşamba

piyano aşkına..

Nereden geldiğini bilemediğim bir piyano sevdam var benim..
Aslında bu piyano sevdamı keşfettim diyerek bu durumumdaki gizemi de aktarmış olabilirim heralde :P

Öncelikle ben genel olarak müzik dinlemeyi çok severim..
Üniversite zamanlarımda ders çalışırken ev arkadaşlarımın dikkatimi dağıtmalarına fırsat vermemek için masamı kapıya sırtımı dönerek odaya geleni göremeyecek şekilde ayarlar, kulaklığımı takar son ses müzik eşliğinde ders çalışırdım çok da verimli olurdu. "Yemek hazııırr hadii sofrayaaaa" gibi evcek toplanıcağımız ortamlar için çok kez seslenmişlerdir ev arkadaşlarım bana..  hep geç giden isim ben olmuşumdur :)  Ev arkadaşlarım bu durumdan birazcık şikayetçiydiler esasen.. Ama onlar gibi sadece sınav dönemleri çalışıp notları ezberleyip de derece yapma lüksüne sahip değildim.. kulaklığı takıp ders çalışma moduna sıklıkla girmem gerekirdi ödevler projeler bla bla bla... :P bu arada çok da özledim ev arkadaşlarımı da hani.. ah ahh.. Çok konuşasım tuttu yine benim..

Genellikle dinlediğim müziklerde kaliteye çok önem veririm. Her tarzda müzik dinlerim belli bir tarz takıntım yoktur.. Yalnız, 8-12 yaşlarımda rock müzik takıntım vardı söylemeden edemem.. O zamanlardan kalma bi Şebnem Ferah tutkum hala devam ediyor ayrıca. Yani sev dinle de, o yaşlar için biraz ağır kaçmış sanki, sevdiceğime her söylediğimde bu işte bi terslik var der :D şimdilerde daha durgun müzikler dinliyorum çünkü.

Son zamanlarda kendini gösteren bir piyano aşkım oluştu, bir bakmışım en çok sevdiğim şarkılarda ağırlık hep piyanoya verilmiş..

 Adele'nin şarkıları buna bir örnektir. Mesela:



**

Veya Evanescence - my immortal



**

Amelie filminin müziklerinden biri vardır ki bayılırım kendisine;

**

Benim bu piyano sevdam sevdiceğimin de dikkatini çekti elbette, ve bana geçtiğimiz aylarda Mudo'da görür görmez benim için aldığı minik bir piyanoyu bana hediye etmişti :) ben tabi bir sevindim ki anlatamamm...

Kendisi evimde gün yüzüne çıkmak üzere çeyizliklerime dahil oldu.

Şimdilerde de ahşap maket işleriyle meşgul olan bir arkadaşından benim için bir piyano maketi yapmasını istemiş.. Merakla bekleniyor yeni piyanocuğumm :)




Piyano çalamıyorum ama bir gün kursuna gitmeyi çok istiyorum.. Şimdilik uzaktan seviyorum kendisini..

Piyano figürlü olan her şey dikkatimi çekmiyor değil.. Mesela bir kitaplık.. 


**

Buradaki kapı zili ise o kadar orjinal ki evime bunu uygulamak istiyorum


**
Böyle bir merdiven ise gerçekten çok eğlenceli görünüyor :)



**
Postuma son verirken aşağıdaki fotoğrafçık da benden sizlere gelsinn.. ♥♥





15 yorum:

  1. Müzikle ders çalışanlara hayretler içinde bakıyorum. Ben ki dikiş dikerken bile müzik dinleyemiyorum :)
    O ev arkadaşlarından benim de vardı, ben odadan çıkamazdım projeler yüzünden, onlar güllük gülistanlık yaşarlardı, çok imrenirdim onlara..
    ayrıca piyanocuğun da çok sevimli.İnşallah bir gün gerçeğine sahip olur da öğrenirsin çalmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müziğe alışmıştım olmadan çalışamıyordum artık o derece :)
      Aynen ben de çok imrenirdim o ev arkadaşlarıma. geze oynaya üniversite hayatı geçirenlerden olamadımm..
      Ayy inşallah piyano çalabileceğim günleri de görürüz :)

      Sil
  2. canım bende müzik dnlemeye bayılırım hayatımın bir parçası müzik ve böyle ağır güzeel sakinleştirici parçalara bayılıyorumm ve sana hemen bir öneride bulunuyorum ve linke gtmeni tavsiye ediyorum ben bunu saatlerce dinleyebilirim harika huzur verici Evgeny Grinko ya ait bir müzik dinlemelisin

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VYCOg-yglNM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bu parça mükemmel gerçektennn.. teşekkürler..
      şimdi bu yorumu yazana kadar bile bir kaç kez dinledim..
      piyano çalan adamdaki rahata ve kendinden geçmişliğe ne demeli..
      Ahh keşke bende öyle çalabilsem..

      Sil
    2. evet canım mükemmell rica ederimm
      o adamın daha parçaları var dnle hep aynı rahatlık var ve süper çalıyo gerçektenn
      inşallh bi gün sende çalarsın böyle güzell ...

      Sil
  3. harika yaa kapı zili çok yaratıcı olmuş merdivenlere de bayıldımm :)) Mudo'daki piyanoyu ben de görmüştüm bir piyano sevdalısı için en güzel hediye bence :) güzel günlerde kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi ciddi o kapı zilini evime yaptırmak istiyorum her gelen kendine bir melodi belirlese ve evdekiler kimin geldiğini anlasa falan çokk harika bişey
      sevdiceğim çok düşüncelidir ;)
      teşekkürler canım yorumun için.. :)

      Sil
  4. Bende müzikle ders çalışanlara hayran olmuşumdur, tebrik ederim seni :) hediyen ne güzelmiş senin öyle, ayrıca o paylaştığın şarkılar var ya hepsiiini ayrı ayrı ççok severim hemde çook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuda çok tebrik almışımdır şimdiye kadar, ama kalabalık bir ev ortamında kendimle başbaşa kalabilmem için en güzel yöntemdi müzik dinlemek :)
      canım benimm müzik zevklerimiz bile birbirine benziyor nasıl mutlu oldum :))

      Sil
  5. müzik apayrı bi olay, insanı ne kadar dinlendiriyo :) Canım ben de çok meraklıyım klasik müziğe ve klasik müzik enstrümanlarına. Aslında sanatla ilgili herşeye.. ya bazen ilginç geliyo insanlara ama, ben baleye bile özenmiş insanım :) Ha yapar mıyım, bana uygun değil, ama izlerim :) ben de sonunda dayanamadım geçen sene keman kursuna gitmiştim, 1 yılda notaları yarılayamadık. Keman da ayrı bir zor... sonra devam edemedim. Enstrüman çalmak gerçekten emek istiyormuş. Beceriksiz sayılmazdım ama çok çok çalışmak gerekiyodu, bu sene vakit ayıramadım. Yani sen böyle piyano deyince, benim de keman duygularım kıpraştı :D Bir gün piyano çalarsan beni de çağır kemanımla geleyim bir konser verelim derim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa şimdiye kadar hiç dillendirmemiştim ama ben de çok severim baleyi :)) Senden duyunca yalnız olmadığımı anladım ve mutluyum ;)
      Keman kursuna giderek içinde ukte olarak kalmamasını sağlamışsın canım en azından devam et derim yine de. her insanın şu hayatta bir enstrumanı çalabilmesi gerekirmiş. Bir ara ney üfleyim dedim yok aylarca ses çıkaramadım bile bıraktım :)

      Sil
  6. Müzikle sadece temizlik yapabilirim :))))) ders asla ....
    Piyano süpermiş ... Diğer karelerde pek orijinal .... Geçen evim şahanede ki mimar beyde kalorifer peteğini piyano tuşlarına dönüştürdü dekorasyon için iyi fikir sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. piyano dekorasyona da gerçekten çok yakışıyor..
      İzlememiştim o bölümünü tühh.. :)

      Sil
  7. ben bile şimdiden sabah kalkar kalmaz kumandayı alıp müzik kanallarını açıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müzik ruhun gıdasıdır iyi yapıyorsun ;)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))