21 Mart 2013 Perşembe

Alyans netleştirmecesi :)

İyi akşamlar canlarımm :))
Uzun zamandır nişan konusunda bilgilendirme yapamamıştım son zamanlarda netleşti de ancak rahatladım ben de.. Önceki yazılarımda da bişiler çıtlaşmış idim fakat net tarih hala belli olmamakla birlikte 6 veya 7 nisanda nişanlanıcaz inşallah sevdiceğimle ♥♥♥ Bir aksilik çıkmazsa eğer. Bişeycik kalmamış dediğinizi duyar gibiyim ki hakikaten öyle.. Alelacele işleri sevmesem de bu acelecilik en hoş olanından elbet..
Bu arada Sevgili Müstakbel Eşim bloğunun sahibesi olan canım arkadaşım ankaraya gelecekmiş o tarihleri de kapsayan bir zaman diliminde :) Allahın izni ile görüşmeyi iple çekiyorummmm :)

**

Bazı şeylerin belirsiz olması beni nasıl kasıyor anlatamam. Nişan tarihi de şimdiye kadar çok belirsizdi ve 6 aydır sözlü bir şekilde durunca akraba ortamında çıkan bazı saçma can sıkıcı sözleri de duymaya başlayınca heyecanımı kaybetmiştim artık..  yakın bi zamanda da tarih konuşulunca normale döndüm diyebilirim.Evlilik imanın yarısını kurtarır ya Allah'ın izni ile, şeytan bu önemli olayda hiç boş durur mu.... Elbette ki olumsuzluklar için çalışmaya devam edecek.. Karışıp huzursuzluk çıkarıcak.. Hamdolsun ki farkındayız.. Canımızı inşallah çok daha fazla sıkmayız.. Bu süreci hayırlısıyla atlatırız..

**

Nişanımız evde olucak sade abartısız bir şekilde.. Bu sebeple çok koşuşturmacamız olmayacak ama olması gereken hazırlıkların da hiç birtanesine başlayabilmiş değiliz. Ama konu başlığından da anlaşıldığı üzere, alyansımızla ilgili kararımız netleşti :) Önceleri birkaç yazımda da beğendiğimiz alyansları paylaşmıştım bloğumda. Ama zamanla haliyle çok şey değişiyor.

Alyansımız için fiyat araştırmamız sürüyor. Sevdiceğimin en sonki Ankaraya gelişinde birlikte kuyumcu kuyumcu gezmiştik piyasa araştırmamız vardı önceden. Birçok alyansı da denedik ve canlı bi şekilde parmağımızda  nasıl alyans modellerinin bize yakışacağını da iyice netleştirmiştik. İnternetten beğenmeyle olmuyor bu işler. Dün ise sevdiceğimle yine Ankara'da deneyip beğendiğimiz bir modeli düşündük ve biraz daha inceledikten sonra onda karar kıldık.

Dedim ya internetten bakmayla olmuyor diye, üstteki fotoğrafta güzel durmuyor olabilir ama parmakta sade ve hoş duruyor. Parmaklarım da kısa olduğu için ağır desenli modeller bana hiç yakışmadı. Bu alyans ince ve zarif .  
Hatta üstteki fotoğrafta olduğu gibi beyaz ve sarı altının ayrımı keskin bir şekilde belli bile değil, aşağıdaki fotoğrafta daha gerçek hali var.. :)


**

Ortasında beyaz altının olması, yine beyaz altın olan tektaşıma uyması açısından önemli bir ayrıntı benim için. Aslında tamamı beyaz olsa daha hoş olabilir ama günümüzde ailelerin haberi olmadan sevgililer kendi aralarında gümüş alyans takıyorlar ya,  öyle düşünülmemek adına hakiki nişanlı ve inşallah evli olduğum belli olsun diye alyansım mutlaka sarı altın içermeli :) erkenden takıp o yüzüğün heyecanını kaçırıyorlar bence. Nişan söz dediğin aileyle olmalı. Hep böyle istemiştim ve şükür istediğim gibi de oldu:) 
 Ve ayrıca artık günümüzde parmağında alyans takılı olan bir gence kendi aralarında takmışlardır gibi bir yakıştırma yapılıp ciddiye alınmamasına vesile olmak da acı bir durum.

**


Henüz sipariş vermesek de kararımız bu alyans için olumlu :) Bu tarz tırtıklı alyanslardan kullanan veya yakınlarından falan bilen varsa tecrübelerinizi paylaşabilirsiniz benimle.
İnşallah sevdiceğimm bu haftasonu Ankaraya gelicek birlikte kıyafet falan da bakmayı planlıyoruz. Alyansımızı da alıcaz. "Allah'ım nolur bi aksilik çıkmasın da yarim gelebilsin" :)

**

Dua edelim dostlar birbirimize.. Hepimiz bir hayat koşuşturmacası içerisindeyiz. Benim bi derdim var ise biliyorum ki karşımdakinin de bir derdi var bilmesem de bu onun içinde.. Sonuçta bu dünyaya gelme amacımız belli ve hepimiz belli zorluklardan geçeceğiz.. İmtihan dünyası.. Hepimizinki farklı olsa da belki birimizinki diğerine kolay atlatılabilirmiş gibi gelse de, sabrımızdan ödün vermeyelim inşallah.. 
Ben bazen sabredemiyorum çok üzülüyorum sonrasında. :(

**

Sevgi ve sabırla kalın...





34 yorum:

  1. canim en güzelini secin ömür boyu kalici olacak ins :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir daha değiştirmemek üzere, nişanlandığımız o günün hatırası olarak kalacak inşallah o alyans bir ömürr boyunca :)

      Sil
  2. çok güzel bir seçim canımm hayırlısı olsun çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle maşallah diyorum sonra da "bende istiyooom" diye haykırıyorum. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım çok tatlısın
      darısı senin ve senin gibi isteyenlerin başına olsun ;)

      Sil
  4. Her şey gönlünüzce olsun inşallah, takıldığı andan itibaren bir ömür parmağınızdan hiç çıkmasın, güzel heyecanlar bunlar keyfini çıkarmaya bak ve mümkün olduğu kadar insanların olumsuz konuşmalarını duymamaya çalış derim ben sana naçizane :))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn. Allah razı olsunn :)
      Mutlu oluyorum desteklerinizle

      Sil
  5. Çok güzel bir model beğenmişsiniz Allahım herşeyin hayırlısını versin hakkınızda... Mutluluklar sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn çok teşekkür ederim güzel dilerkleriniz içinn :)

      Sil
  6. bence güzel canım.hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  7. güzel seçim, hayırlı olsun..nişanı bizde evde yaptık ama inan onun telaşesi de ayrı oluyor..

    YanıtlaSil
  8. Canım bu dönemlerr haikikaten sıkıcı donemlermiş bende atlattım senin gene 6 ayda konusmuslar bnim 1 ay olmadan gelmeyeceklermi nidaları yükseldi etraftannn ahh ahh :(
    Çok güzel yüzükleriniz tatlım Rabbim ağzınızın tadıyla takmayı nasip etsin İnşallahhh . .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım Rabbim hayırlısıyla bu günleri atlatmamızı nasip eylesinn
      İlk aylarda başladılar ve artık bunalmış durumdayım malesef :(
      Ağzımızın tadı hiçç bozulmasın inşallah canımm Allah razı olsunn

      Sil
    2. Aminnn canım bozulmasın hep güzelliklerle geçsinn :)
      Seni mimledim bu arada canımm bnm

      Sil
  9. Evlilik imanın yarısını kurtarır ya Allah'ın izni ile, şeytan bu önemli olayda hiç boş durur mu.... bu ne güzel bir cümledir. ÇOk sevdim, hatta duygulandım, gözlerim doldu. Ve takibe aldım tabiki..Bana da beklerim,birde Ankaralıymışsın ki Ankaralı olarak çok daha fazla beklerim:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bloğumaa :)
      Şeytanın uğraşmalarına karşılık verebilecek bir imanımız olsun herşeyi de aşarız Allah'ın izni ile.. Buna duygulanmamak elde mi..
      Ankaralı blogger dayanışması yapalımmm ♥♥

      Sil
  10. çok hoş canım güle güle kulan benimkide aynı böylee :) benziyor ama Allah bir yastıkta kocatsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tırtıklı mı seninki de :) Kullanışlı mı nasıl ki :))
      Aminnn Allah razı olsun güzel dileklerin için de canım ♥

      Sil
  11. model olarak bizim yüzüklerimize çok benziyor ben de tek taşla uyumlu olsun diye bu şekilde aldım hatta sarısını parlaklaştırıp beyazını daha çok matlaştırdık alyans olduğu belli olsun diye :)görüntüsünden de çok memnunum :) hayırlı olsun ve Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanıp da memnun kalmış olmanız daha da sevdirdi bu modeli :)
      Amin Allah razı olsunn :))

      Sil
  12. Seciminiz cokmguzel...
    Gule gule kullanin parmaginizdabir omur biyu cikmasin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canım benim çok sağolasınn :)

      Sil
  13. Bende çok beğendim,ömür boyu parmağınızdan çıkmasın ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  14. Canım benim çok geğendim, inşallah hayırlısıyla önce nişanınızı, sonra da düğününüzü halledersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn canımmm :)) Hepimiz bu özel merasimlerimizi güzel ve hayırlı bir şekilde aşalım inşallahh :)

      Sil
  15. çok şık, huzurla kullanın inşaALLAH.

    YanıtlaSil
  16. Güzel heyecanlar :) ömür boyu mutlu olun inşaAllah

    YanıtlaSil
  17. Hey Sadece blogunuza geldi onun iyi kalite ve koleksiyon Alyans . Eğer siteme daha fazla ziyaret için arıyoruz.

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))