17 Mart 2013 Pazar

Arkadaşlarla..

Selamlar..
Çalışmaya başladım başlayalı bir yoğunluktur gidiyor bende :) Hafta sonlarımı bile dolduruyorum. Geçen hafta sonu sınav koşuşturmacası içindeydim bu haftasonu da uzuunn zamandır görüşemediğim üniversiteden sınıf arkadaşlarımla görüştüm :) 4 kız bir aradaydık. Hatice benim gibi ankarada yaşıyordu Cansu iş için Ankaraya yerleşti ve Özge de evlenip ankaraya gelin gelmişti. cumartesi günü hatice batıkentteki evine davet etti ve böylece buluşmuş olduk :) Gece de orda kaldık pazarı da neredeyse birlikte geçirdik.. Gece geç vakte kadar uyanıktık ve çok eğlendik doğrusu. Eğlence kısmına çok da girmek istemiyorum açıkçası ama iyi stres attık diyebilirim. :)
Haziran ayından beri hiç görüşememiştik beni ilk gördüklerinde aşırı zayıflamış olduğum için çok kızdılar bana. zaten minyon tipliyim de iyice çocuk gibi olmuşum :)) Gelin kız çok zayıf olmazmış giydiğim hiç bişe yakışmazmış falan dediler bi de.. Ama elimde değil söz nişan stresi beni bu hale getrdi yakında zayıflamaktan yok olursam şaşırmamak lazım :P
Akşam yemeğinde de hamarat arkadaşım, mercimek çorbası, patlıcan oturtma ve pilav yapmıştı sadece çorbayı içtim biraz oturtma yedim inanın tıkandımm.. :S


Bu, akşam sofrasından bir kare.. Özge kaşıkları yerleştiriyor.. "Kaşıklar sağa, Çatallar sola" :)
Güllü bardaklar da, Ispartanın gülleri olduğumuzu nitelercesine masadaki yerini aldılar :D Malum Ispartada birlikte okumuştuk.

***


Bu ise bizim sabah kahvaltımız.. Önceki akşam tam doyamayınca, kahvaltıda bayaa bi yedim :))
hatta gözlemeler pişerken ve kimse masaya oturmamışken, zeytinlere salatalıklara falan çatal batırmadan edemedim önümdeki çekirdekler şahidimdir :)))

**


İşte bu da biz... Sırayla Özge, ben ve Hatice.. Cansu yok malesef bu karede bazı işlerinden dolayı evden çıkmak durumunda kalmıştı..

İnşallah bu günün tekrarı olur.. Nişanımdan sonra bir gün ben de eve davet etmek istiyorum arkadaşlarımı. Tabi ki paylaşıcam sizlerde de.
Nişan mı ne zaman ? Belki çokk yakındııırrr :D takibe devammm :)
Allah'a emanetsiniz..



26 yorum:

  1. Ne güzel buluşmak arkadaşlıkları devam ettirmek:)
    Daimi olsun arkadaşlığınız...
    En kötü gününüz böyle olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak bir geçmişe sahip olmak daimi bir arkadaşlık getiriyor Allah'ın izni ile. Teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  2. afiyet olsun canımm :) şimdiden hayırlı olsun nişanın :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel.arkadaşlarla bir araya gelmenin keyfi başkadır.hayırlısı olsun.Rabbim tamamına erdirsin inşallah.bloğunda çok hoş paylaşımlarda bulunmuşsun.izlemeye alıyorum.çeyiz sandığına aldığın cicilerle belki benden tarifler yaparsın:)beklerim canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn arkadaşlarla bir araya gelmenin keyfi başka hem de çok özlemişken birbirimizi..
      aminn Allah razı olsun :)
      seve seve takip ediyorum seni zaten tariflerini deniyeceğim inşallah :)

      Sil
  4. afiyetler olsun:))nişanın şimdiden hayırlı olsun, bir haftalık nişanlı biri olarak çok güzel çok farklı bir duygu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy hayırlı olsun senin nişanın da :)
      ben de mutlu oldum senin adına canım Rabbim bana da yaşatsın bu duyguları hayırlısıyla :)

      Sil
  5. oh kıskandırdın bizi valla afiyet şeker olsun eğlencenize sağlık :))) güzel bir değişiklik olmuş senin için sevindim aaaaaa sen sakin onları dinleme kilon harika nekadar az kilo ile evlilik olursa evilik sonrası gelecek olan cicim ayları kilolarına hazırlıktır :))))) süpersin canım kilon on numara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :) arada bir kaçamak yapmak lazım zaten :))
      çok komiksin canım yaa :) ben de sora kilo alırım zaten nasılsa diyodum ama 5 kilo verip 47 olunca fark onları korkuttu sanırım :)
      İnşallah sen de istediğin kiloya sağlıklı bir şekilde inersin, arabanın keyfini çıkarırsınnn ;))

      Sil
    2. kilo başa det olunca 47 böyle çok süper görünüyor gözüme :))
      hay ağzın bal yesin emi :)))) inşallah

      Sil
  6. Bekarlığın I'ni yıllarının en güzel yanı sabahlara kadar süren arkadaş muhabbetleri ... Bol bol tadını çıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince bu tadı çıkarmaya çalışıyorum ben de
      teşekkürlerr :)

      Sil
  7. Neşeniz bol arkadaşlığınız daim olsun güzel kızım

    YanıtlaSil
  8. Oyy canımmm arkadaşlarla muhabbete doyum olmuyoorrr :)
    Takipteyimmm meraklann bekliormm nişanıı hadi hadiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennn doyumsuz bişey :)
      nişan tarihi belli ama bi netleşsin bakalım ;)

      Sil
  9. Üffflesem uçup gidecen :)
    Sen benimle okumalıydın yahu :)
    Samimi arkadaşlaırnın yanında olması ne güzel..
    Rabbim muhabbetinizi arttırsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ya birlikte okumak varmış..
      Derslerimizin zorluğundan birlikte ağlardık ;)
      Dertleşirdik sevincimizi paylaşırdık...
      Önümüze bakalım artık değil mi :)
      Aslında bu arkadaşlarımla çok samimi olmamamıza rağmen muhabbetimizi sonradan görüşmek daha iyi geldi diyebilirim..

      Sil
  10. Ahh ah Ankara deyince akan sular duruyor bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara dışardan bakan için soğuk memlekettir ama yaşayanlar bilir ne güzel bir şehirdir..

      Sil
  11. Arkadaşlığınız daim olsun :)İnsanın böyle arkadaşlarının olması çok güzel bir şey.Bu arada söylemeden edemeyeceğim.Gözlemelerde gözüm kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :)
      İnan şu an benim de gözüm kaldı bu gözlemelerde açım açç ;))

      Sil
  12. Arkadaşlıkların sürmesi eski günlerin hatırlanması çok güzel..
    Sofrayı görünce yeni yemek yememe rağmen acıktım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek dostluk uzakta bile olunsa işte böyle devam edendir :)
      Bu açlık hissi aynen bende de oluyor :))

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))