19 Mart 2013 Salı

Bloğuma gelen misafirlerimin arayışları :)

İyi geceler arkadaşlar...
Bu gece durdum durdum uyumama çok az bi zaman kala ilham perilerim beni kovaladı ve bloğumun başında aldım soluğu :)
Bloğumda kullandığım bir uygulama sayesinde internet kullanıcılarının hangi aramalarla bloğuma ulaştığını öğrenebiliyorum.. Birkaç gündür bu aramaların sonuçlarını listelemiştim. Kontrol edilmezse silinebiliyor çünkü. Çok ilginç aramalarla karşılaştım ki paylaşmak isterim :)


çestır koltuk modeli - evciğim için paylaştığım mobilya fikirlerimi içeren bu posta gelmiş misafirim. Yalnız bu arada google'ın ne kadar güçlü bir arama motoru olduğunu bir kez daha anlıyoruz, yurdum insanı ingilizce bir kelimeyi okunduğu gibi yazsa da google ne demek istediğini anlıyor ve doğru yönlendiriyor :) "çestır" >>> bunu mu demek istediniz "chester" gibi   :)

tüllü yatak örtüsü modelleri - bu aramayı yapan arkadaş benim almış olduğum ve bu postta da paylaştığım yatak örtümle karşılaşarak büyük bir hayal kırıklığına uğramış olmalı. Zira tüllü yatak örtüleri hakkında pek de iyi fikirler beyan etmiş değil idim :))

sağ sol beyin testi renkler :  Bu aramayı yapan kişi de be benim gibi arayışlarda sanırım. Kendisi bu postuma yönlendirilmiş, inşallah faydalı olmuştur.

evlenen kişi imanının yarısını kurtarmıştır: Amennaaa... Bana bu arayışla gelmiş olunması nasıl da hoşuma gitti... Efendimiz(s.a.v)in hadisi şeriflerini paylaşmaktan onur duyarım.. Misafirim bu posta gelmiş..

meryem dantel: böyle bir arayış içinde olan kişinin özel bir amacı olmalı sanırım :)  Bir çıkarımda bulunan varsa söylesin. Bu bi işaret olabilir mi acabaa :))

 patates mantısı : güzel bir atıştırmalıktır kendileri. Tarif için buradan buyrun . Faydalı olabilmişsem afiyet olsun  :)

çeyizim blog : çeyizlikler de var ki bu blogda. :) çeyiz forever :D

saadeti müstesna : Evvett doğru yerdesiniz :) Tam da ben oluyorum "Saadet-i Müstesna". Hem neden Saadet-i Müstesna ? Hiç merak ettiniz mi ? ;)

küçük kapaklı kahvaltılıklar. Kullanım kolaylığı sağlar ve kahvaltılıklarınızın taze kalması için güzel bir alternatiftir kendileri :) İşte en de tam bu sebepten çeyizim için tercih etmiş idim kendilerini

evim dekorasyon blog bench.: bench içermese de dekorasyon evet bu blogda mevcut arkadaşlar

chester koltuk.: benzer arama ikinci kez olmuş. Anladım ki chester koltuk sevdamda yalnız değilim

sevmenin sevilmekten daha güzel olduğunu düşündüğünde: çokk fena edebiyatçı olurum yeri geldiğinde.. Yeter ki o moda gireyim.. Bu aramayı yapan misafirim de arayışlarda olduğunda sanırım benimle aynı modda imiş

Bakalım bir sonraki aramalar nasıl olucak merakla bekliyorum inanın ki :)

****

Bu arada küçük bir hatırlatma; Saadet-i Müstesna da artık BLOGLOVINde....


HAYIRLI GECELERİNİZ OLSUN...



12 yorum:

  1. Paylaşım güzel olmuş:)Bende bloglovindeyim (İstanbul Kazan Ben Kepçe)

    YanıtlaSil
  2. evet yaa.gerçekten oldukça ilginç.benimki yemek bloğu olmasına rağmen ilginç aramalarla karşılaşıyorum.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de merak ettim bi ara paylaşırsan sen de sevinirim canım :)

      Sil
  3. güzel aramalar yapmışlar. güzel paylaşımlarda olunca normal tabi :)

    YanıtlaSil
  4. Meryem dantel bana bir şeyler anımsatıyor. Bunu ona sormak lazım :D
    canımcım nereye kayıt oluyor bunlar ben de bir bakayım, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soralım bakalım bu alametin aslı ne imiş ;))
      Canım, benim bloğun en altındaki feedjit eklentisine bak o yönlendiriyor zaten :)

      Sil
  5. ya daha yeni okudum yazını canım benim nasıl güldüm :D çok komik şeyler çıkıyo gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha da komik şeyler çıksın diye dua eder haldeyimm :))))

      Sil
  6. ama bak yine haline sukret :P mantikli arayislar icerisindeler bana neler neler geliyor gecenlerde " anamin ilk gelini " diye aramis birileri ve nasil olduda benim bloga dustu inan halen anlamis degilim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaa.. :D Ay o ne öyle nasıl bir arama cidden çok güldüm :)
      Bu yazımın 2. serisini de getiricem bakalım tuhaf aramalar da var :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))