8 Mart 2013 Cuma

Bugün 8 mart

Selamlar sevgili arkadaşlarımm.. :)

Bu gün kendimi cuma gününün trafiğinden zar zor eve attım..

Ankaranın da trafik açısından istanbuldan farkı kalmamış desek yeri var heralde..

8 mart dünya kadınlar günü olarak geçiyor bu gün..

Ve çalıştığım kurumda da bir etkinlik düzenmişti..

Bu günü kutlama amaçlı 11 katlı kurumun tüm odalarındaki bayanlar tek tek gezilerek, saksıda canlı gül hediye ettiler..

Ben de nasibimi aldım tabi..

Çok sevindim elbette ki.. :))

Devlet kurumu oluğu için genellikle yaşları çok daha büyük olanlar da var..

Ve onlar tarafından düşünülmek çok güzel .. 

Hepsi olmasa da beni evlatları gibi görüyorlar..

Özellikle idari ve mali işler birim başkanını çok sevdim.. 

**
Ofiste bıraktım gülümü.. Dolabımın üstüne yerleştirdim. Süslü görünsün birazcık :)

Hem güneş de alıyor..

Çok fazla fotoğraf çekemedim orada :)


Güller henüz açmamış tabi ki küçük küçük 6 - 7 tane kadar tomurcukları var..
 Güller pembe renkli olucak
Açtıktan sonra, da fotoğraflarım sizler için :)

**


Ofiste dolabımın üstüne yerleştirdim tam çıkarken..
Bu da o andan görüntü...

** 

Bu arada, sertifika sınavım yarın....
Dua edin siz de bana olur mu....

Kendinize iyi davranın.. ;))

sevgiler..



10 yorum:

  1. ne güzel canımm bize de pembe ajanda dağıttılar işyerinde :)) Kadınlar gününü kutluyor sertifika sınavının istediğin gibi geçmesini diliyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. Tek bir dal bile olsa, minik bir çiçek bile hediye olsa sevinebilen tek canlı kadınlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bunu anlayamayan erkekler.. :)

      Sil
    2. Canım hayırlı olsun gülün :)

      Sil
    3. Anlarlar ama erkekler dee ;)
      Teşekkür ederim ikinize de ayrıca :)

      Sil
  3. İyi şanslar tatlım.

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler de malesef şans meselesi değilmiş bu sınav.. :(

      Sil
  4. Ayyy çok düşüncelilerrr duyuunn sesimii Özel sektörr alemii :)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))