27 Mart 2013 Çarşamba

Fincan Sevdam

Selamlar olsun tümm arkadaşlarıma..

Sabahtan akşama kadar çalışıyor olmanın yorgunluğuyla akşam evde dinlenmeye ayırıyorum vaktimi ve açıkçası bilgisayarla çok da fazla ilgilenesim gelmiyor.

Şimdi de hiç değilse şimdi beğenilerimi bloğumda sizlerle paylaşayım istedimm :)

Fincan tutkum vardır benim ve internette dikkatimi çekmeyi başarıyor bazı orjinal modeller
Beğendiklerimden bazılarını arşivimden sizlere sunmak istiyorum arkadaşlar...

Hepsi benim olsun ama hepsi hepsi hepsii ;))

























Aşağıdaki benim Favorim ;)



bu aşağıdakiler de çok şirin bir uygulama olmuş ;)


Sevgiler hepinize....♥♥♥ 

21 yorum:

  1. ya bu güllü fincanlar moda şu aralar. bende çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben her zaman sadelikten yanayım bu tabak çanaklarda:D
    Ama zevk meselesi herkese de saygım vardır..
    Ama favorin güzel onu beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genel olarak sadelikten yanayım ben de ama böyle vintage şeyleri de çok seviyorum :)

      Sil
  3. gerçekten hepsi ayrı ayrı güzeller,senin favori seçiminin çok benzeri var çeyizimde:)ankara ya gelince nasip olursa tanışmak belki bi hatır kahvesi yudumlanır birlikte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy gerçekten var mı sende..
      İnşallah nasip olur da tanışırız tabi ben evlenip istanbula gitmemiş olursam ;)

      Sil
  4. Bunları görüp de fincan sevmeyen olamaz galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıradan modeller değil ondan sebep ;)

      Sil
  5. hepsi çok güzel canımm ayıramadımm yaa :))

    YanıtlaSil
  6. hepsi ayrı güzel..bende bi arkadaşıma hediye olsun diye güllü olanlardan kahve fincanı almıştım, sonra kıyıp veremedim çeyizime ekledim..çok güzeldi napayım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o da çok iyiyimiş :)))
      Çeyizimiz böyle nadide parçalarla dolu olmalı diil mi ;))

      Sil
  7. hepsi birbirinden güzel bunların..
    evet hepsi senin olsun ama bizim de olsun ;) paylaşalım öyle değilmi ;)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. fincan ve kupa sevdası bende de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldıkça da alası geliyor insanınn :)

      Sil
  9. hep derim mutfağın geniş olucak cüzdanında mutfakta evcilik oynıycan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutfak da geniş olursa doldurmak için iyice alası gelir yeni yeni şeyler ;))

      Sil
  10. türk kahvesini çok severim.Fincanlarda çok güzel kahve keyfi için ideal :)

    YanıtlaSil
  11. insan derinden bi iç geçiriyo ne kadar güzeller diye :))

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))