3 Mart 2013 Pazar

Güzel bir sürpriz.. :)

Bu güzel pazar gününde selam olsun sizlere Ey blogger arkadaşlarımm..! 
Güzel bir pazar mı aslında benim için tartışılır zira ders çalıştığımı "bu" postumda belirtmiş idim.. 
Olsun.. Yine de hayat güzel kuşlar böcekler falan.. :)) 

**

Her ne ise..
Ben bu yazımda daha önce kısa da olsa paylaşmış olduğum Sevgili Müstakbel Eşim bloğunun sahibesi canım arkadaşımın, benim için hazırladığı sürprizinden bahsetmek istiyorumm.. :)
Çok mutlu etti kendisi beni.. 
İnsan şaşırıyor değil mi bazen, hiç yüzyüze görüşmediği biriyle arasında muhabbet oluşacağını düşünemeyebiliyor bazen..
Ama bu muhabbeti tatmayanlar bilemiyor tabi..
İnşallah blog ortamında tanıştığımız arkadaşlarımızla yüzyüze görüşmek de nasip olur..
Muhabbetimiz daim olsun inşallahh..(amin)   :)

**

Ben de şu Ankara metropolünün bir köşesinden diğer köşesine koşuşturmaca içerisinde olduğum bir gün geçiriyordum. Aksilikler üstüste gelmişti yaşamış olduğum sinir bozucu olaylardan sonra sinirli ve stresli bir halde eve uğramışken tekrar çıkmak üzere hazırlık yapıyor olduğum o anlarda kargo görevlisi kapımızı çaldıı..:)

 Tabi bendeki ruh hali değişimi 180 dereceyi bulmuştu :P
Gülümsemeye başladım çok mutlu olmuştum :)
"Taa uzaklardan bana her şeyi unutturup bir anda gülümsetmeyi başardın canım" :)

**

Çok fazla lafı uzatmadan görsellere geçmek istiyorum... 
Hepsi birbirinden şirinn...  ♥

**

Koliyi ilk açtığımda karşılaştığım not,,, :)


**

Koliyi bir açtım kırmızılar beni benden aldı :))


**
Çeyiz hazırlığında olan bir kız için hazırlanmış bohça gibi adeta..
Her şeyi rengine uygun olarak tek tek kurdelelemiş ♥ 



**

Dikkatimi ilk çeken şey kırmızı masa örtüsü ve puantiyeli runner.. Bayıldımm ! 
Kullanacağım gün için sabırsızlanıyorum ama bir yandan da düşünüyorum, kullanmaya kıyamam kii..
"Canım çok marifetlisin maşallah.." :)
Mutfağımda kırmızının hakim olucağını düşünerek benim için dikmiş.. 
Annem de bunu duyunca çok hoşuna gitti takdir etti. 
Kendi kızının dikiş konusundaki beceriksizliğinden utanmış olmalı ;)) 


Bu da masa üzerindeki hali:

Fotoğrafını çekmek için salondaki masamıza örttüm.. Mutfak masasında daha şirinn durucak elbette :)

**

Bu şirin patik bile kırmızıı :)



**

Lifçiklerr.. :)


**

Şirin bir havlu :)
Özellikle annem iğne oyasını çok beğendi 


**

Yine mutfağım için kırmızı dekoratif meyve sebze süzgeci.. 
Bu da çok şirinn..♥ 


**
Koliden çıkan bu resme ve yanındaki nota ne demeli pekii :) Kocaman bir aaminn.. 
"İnşallah sana da nasip olsun böyle bir mutlu aile tablosu canım benim :)"

Dört çocuk konusu beni biraz düşündürdü aslında ;)

**

İşte bunlar da mutlu uğur böceği kurabiyelerii 
Sevdiceğimle ikimize uğur dilekleri ile birlikte ;)
çok tatlılar diil mii..
Sevdiceğim de çokk sevdi kiii :)


**

Hediyelerim birbirinden güzel.. 
Hepsini çokk beğendimm.. 


**

Bu şirin hediyeleri gönderen, böylesine ince düşünceli meslektaşıma tekrardan çook teşekkür ediyorummm

Her birisini özenle saklıyorum.. Çeyizliklerime dahil ettim bile. :) 

**

 Hediye gönül alır, kalpten kalbe sevginin ve saygının ifadesidir, gönül zenginliğinin dışa vurumudur.

Ve aynı zamanda hediyeleşmek Efendimiz'in (sav) bir sünnetidir.

Ben de bu sünnete en yakın zamanda icabet edeceğim inşallah :)


GÖNÜL DOLUSU SEVGİ VE MUHABBETLE..  

18 yorum:

  1. hediyelerin çok güzel :)
    severek kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah canım, blog dostluğu bir başka oluyor. Görmesen dahi düşünüyorsun aklında olduğu müddetçe duana dahil ediyorsun. Bir çıkar ilişkisinden ziyade bir muhabbet sevdası oluyor arada. İnşallah bu muhabbetiniz daim olur.
    Bu aralar tevafuk olsa gerek, sevdiğim blogların Ankara'lı olması ekstra güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn inşallah muhabbetimiz daim olur hepimizin :)
      blog dostluğu bambaşka.. Dünya gözüyle görmeyi bile çok istiyoruz..
      senin de Ankaralı olmana çok sevindim :))

      Sil
  3. evet duyan herkez hadi ordan canım internetten arkadaşlık mı olurmuş diyor ama valla oluyormuş bende yeni anladım :) herbirini güzel günlerde kullan canım çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum canım sana. olmaz öyle şey diyen çok oluyor. yaşamayan bilemez deyip geçmek gerek :)
      teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. Ne samimi bir paket. Keyifle kullanacağınız günler yakın olsun diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok içten ve samimi olarak hazırlamış gerçekten..
      Amin inşallah yakındır o günler :)

      Sil
  5. Çok güzelmiş hediyelerin :) güzel günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzeller.. :)
      teşekkür ederim

      Sil
  6. ayy güle güle kullan canım benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Bendeee katılmakkkk istiyorummmm :( Harikaa hepsii ayy valla kullanmaya kıyılmazz kiii :)Maşallah arkadaşlığınıza Rabbim devamını getirsinnnnnnnnnnnnnnn Aminnnnnnnn:)

    YanıtlaSil
  8. Canım benim hepsini ağız tadıyla güle güle kullan inşallah..
    Masa örtüsünü bizim mutfaktaki masaya göre diktim 6 kişilik.İnşallah senin cici evinde de güzel duracaktır :)
    Hepsini kullan, sakın kıymamazlık yapma :)
    Birileri mutlu olunca ben daha çok mutlu oluyorum, gerçekten senin mutlu olmana senden daha çok mutlu olduğumu söyleyebilirim. Ankara ya gelicem inşallah, o zaman blog camiası toplanırız, muhabbetimiz de daim olur :)
    Anneciğine sevgilerimi, selamlarımı ilet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn canım teşekkür ederimm..
      Mutfak masasında daha güzel durucaktır canım bizim yemek masasının büyüklüğünden fotoğrafta böyle durdu ;)
      zevkle kullanıcam canım hepsini :)
      Canım benim sen mutlu olmayı hakedenlerdensin.. Rabbim yüzünü hep güldürsün..
      Büyük bir sabırla bekliyorum Ankaraya gelişiniii... Çok güzel bir haber ki buu :)

      Sil
  9. Hepsi birbirinden güzel masa örtüne bayıldım tek kelimeyle...
    Çok güzeller..
    Hediyeleri de kendi gibi cici.Sende hediyelerin kadar cicisin..
    Daimi bir dostluğunuz olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de çok cicisinn... :)
      teşekkürlerr. :)
      amin inşallahh

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))