1 Mart 2013 Cuma

Motive olmaya ihtiyacım varrr...

Evet arkadaşlar...
Başlıkta da belirttiğim üzere motive olmaya ihtiyacım varr...
Neden derseniz, ders çalışmam lazım.. 2 ay önce biten kursumun,1 hafta sonra sertifika sınavı var..
Ve bu kadar sorumsuzluk olmaz ki bu 2 ay içinde hiç çalışmadım benn maleseff.. :(
Bu 1 haftayı yoğun bir şekilde geçirmem gerekiyor, fakat gündüz farklı işlerim de olucak bakalım nasıl yetişicek herşey.. :S
Baktım ki, blog ortamında, arkadaşlar birbirlerine çok destek oluyormuş, ben de sizden destek ve dua istiyorum..
Ne sınavı derseniz, bilgisayar ağları yöneticiliği..
Bu sınavın uluslararası yapılanı var, fakat artık Türkiye'de MEB tarafından da yapılıyormuş..
İşte ben de bu sınava (daha teknik ismiyle, CCNA) giricem inşallah..

Arkadaşlar dualarınızı esirgemeyin.. Ben de çalışmaya başlıyacağım inşallah yeterli puanı alabilirimm..


Tabi ki bu moda girmeyeceğim :))


Ve şu son 2 gün içindeki yoğunluğumda, yüzümü güldüren ve bana yaptığı sürprizle beni çok mutlu eden Sevgili Müstakbel Eşim bloğunun tatlı sahibesi olan canım arkadaşım ve aynı zamanda meslektaşıma teşekkürlerimi iletmek istiyorumm... Sürpriz postu yakında inşallah :)

12 yorum:

  1. Sınavını hayırlısıyla ver gel, konfetiler patlatırız burdan sana :)
    İnşallah umduğundan, beklediğinden çook daha güzel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy.. Mutlu oldum, parti yapıcaz o zaman desenee ;)
      İnşallah canım dediğin gibi olur teşekkürlerr.. :)

      Sil
  2. Allah yardımcın olsun...ama neki süpriz ya neden sonra:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :)
      Sürprizi alelacele yayınlamak istemiyorum çünkü. uzun uzun ilgilenmek istiyorum :)

      Sil
  3. Hmm, evet birazcık tembellik etmişsin ama sıkı bir çalışmayla halledebilirsin bence, kolay gelsin, iyi şanslar ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkı sıkıya çalışmaya başladım bakalım :)

      Sil
  4. İnşallah istediğin gibi geçer:)
    Süpriz postu da bekliyoruz::)
    Hatırlanmak mutlu olmak mutlu edildiğini görmek çok güzel bri duygu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :)
      Aynen canım yaa mutlu edilmek çok güzel özellikle de yüzyüze hiç görüşmediğimiz dostlarımız tarafından olunca.. :)
      Bu ortamda kurulan dostluklarımız daim olur inşallah.
      Sürpriz postu biraz feraha erince paylaşıcam, yakındır :)

      Sil
  5. stres yapmadığın sürece sorun yok bence,stres ve kaygını azaltmaya bak derim,sınavlarına hep son günlerde çalışan biri olarak =)
    Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında kendime çok güvenen biriyimdir fakat bu bazen sıkıntılar da doğuruyor işte çalışmıyorum mesela biliyorum deyip :)

      Sil
  6. İnşallah sertifikanı hemencecik alırsın. Rabbim yardımcın olsun.
    Biz ki son dakikalardaki çalışmamızla, Rabbimin izniyle, ne sınavlar atlattık ;)
    Bunu da atlatacaksın hayırlısıyla inşallah, birazcık gayret..

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))