23 Mart 2013 Cumartesi

Bir mimdir iki mimdir ;)

Evett arkadaşlar... 2. mimimle karşınızdayımm :)
Bu mimim Sevimli Mutlu Huzurlu dan.. Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.. Ankaralı blogger arkadaşlarımızdan birisidir kendisi :) Ispartaya yaptığı kaçamaklar da takibimde bu arada kıskanıyor muyum neyim ;)) Ispartayı özlediğimden işte napiim :)

Gelelim cevaplanacak sorulara.. 

  1. Çok özel olmazsa eşin, sevgilin veya nişanlınla nasıl ve nerede tanıştın? :)

Hmmm.. İnanır mısınız bizim belli bir tanışma hikayemiz yok sevdiceğimle. Çocukluğumuz aynı yerde geçti. Aynı sokakta ben bisiklete binerdim o da futbol falan oynardı arkadaşlarıyla. Acemi bisiklet sürücüsü olarak çarpmaktan korkup "önümden çekiiiilll" diyebağırırken, o da futbolda dışarıya çıkıp bana doğru gelen topu atmamı isterken tanışmışızdır işte :)) Birbirimizin farkında bile değilmişiz o zamanlar :) Aslında çok gıcıklık yapardı bana pek sevmezdim kendisini o zamanlar, aman şikayet ettiğimi duymasın. şimdi çokk seviyorumm kendisini♥♥  :))

     2.   Blog aleminden gerçek hayatta görüşüp memnun kalmadığın kişiler var mı? 

En fazla telefon görüşmemiz oldu..  İnşallah yüzyüze de görüşme fırsatımız da olur. Seviyorum kendilerini ♥♥ Çok kıymetlisiniz benim içinn canlarımmm :)

     3. Eşin, sevgilin yada nişanlın doğum gününü unuttu ne yaparsın ?

Yorum yok..!! ;)



     4. Seni hayatta en çok ne mutlu eder?

O anki ruh halime göre değişkenlik gösterir. Bir gün beni çok mutlu eden şey başka bir gün normal gelebilir yani. Sürprizler de mutlu eder beni merak uyandıran şeyler falan aklıma gelmişken belirtiyim :)

     5. Mutlu olmak için sebebe gerek var mıdır ?

Mutluluğu sebeplere bağlamamak gerekse de gün gelir öyle bir halde olursun ki bir yakınından gelicek kıvılcıma bakarsın mutlu olmak için. Çünkü insan hayatında her zaman pollyannacılık oynayamıyor değil mi..

    6.  Blog'da tanıştığın bir kişi de ilk görüşmede neler dikkatini çeker?

Düşünmedim ki hiç :) ama Allah bi güzellik vermişse eğer mesela kirpikleri uzun diyelim "Ne kadar güzel kirpiklerin var maşallah" diye belirtirim :)))

    7. Asla yapmam dediğin çoğu şeyi yaparız. Peki senin en son hangi Asla'n gerçek oldu?

Büyük konuşmamak lazım hayatta. Sonra hepsini yutuyoruz malesef ki. En sonki aslam ne oldu hatırlamıyorum ama en büyüklerinden biri "asla bilgisayar mühendisi olmam" olmuştu. :S



   8. Diyelim çok kalabalık bir alışveriş merkezindesin gözlerini alışveriş bürümüş bir sürü kadın var. Ve senin sepetindeki ürünleri bir yandan dikizliyor, diğer yandan da boş anını kolluyor.Aaa dalgınlığına gelmiş birde bakmışsın sepetteki herhangi bir ürün yok :) Tepkin ne olur ?

Bu soruyu bulmak bir yetenek bence üreticiliğine hayran kaldım :))
Aklıma yaşadığım bir olayı getirdi bu soru. Lise zamanlarımda okuldan çıkıp kızılaya gittiğim bir gündü. üzerimde forma e tabi başım da örtülü. Durakta beklerken kadının biri beni tepeden aşşağıya bir süzdü. başını vücuduna oranla yaklaşık 90 derece bana doğru çevirmiş ve kolları kavuşuk bir halde. Başı aşağıya doğru indii kalktı :)) o yaşta başörtüye anlam veremedi heralde :)) Ben de şaşırdım ama sinir oldum. Hemen aynı şekle büründüm başımı çevirip aynısı gibi kadını süzdüm. Durağı terketti ve o gitmeden önceki bakışlarını unutmuyorum :))) Bir ayette de geçtiği gibi "Kısasta hayat vardır" Dolayısıyla o alışveriş merkezinde bana yapılan hareketi o kişiye tekrarlar ve hiç bişe olmamış gibi devam ederdim varsın o kişi utansın.


   9. Çantandan ayırmadığın o yokken kendini eksik hissettiğin ürün var mı ve nedir?

Kesinlikle el kremim.. Ellerim çok kuruduğu için sürekli krem sürme ihtiyacı hissediyorum çünkü. E Ankaranın havası da malum çok kuru.. Ispartadan aldığım doğal gül kremlerim favorimdir :)




   10. Blogum hakkında ne düşünüyorsun hadii amaaa kızmııcamm :)

aaa. Canım bunda kızıcak ne var bloğun çok ciciii ve samimii :)) Kırmızılı çeyizliklerini seve seve takip ediyorum ayrıca bildireyim ;))


**

Hakkımdaki 11 gerçek;

*Sevdiklerimi çokk kısanırım.
*Sürekli üşüyen ama kalın giyinmekten nefret eden biriyim. Bu sebeptendir yazları sevişim.
*Yemek yerken yeme şeline dikkat etmeyenlere gıcığım, takıntılıyım..
*Küçükken parantez bacaklıymışım Şükür Rabbimin verdiği nimetlere güneş ışığı vücudumdaki d vitaminlerini harekete geçirip düzelmelerini sağlamış :))
*Bonelerimi sürekli kaybederim acelem varsa ettehiyyatü dilimden düşmez.
*Benden izinsiz eşyalarımın kullanılmasından nefret ediyorum izin alsın canımı yesin
*Bir kıza sevgilisinin çiçek almasını çok mantıksız bulurdum önceleri. Sonraları anladım ki ordaki duygunun bendeki eksikliğindenmiş kıskanmıyordum da aslında :) şimdi bayılıyorum aldıklarımın hepsini de kuruttum saklıyorum.
*Çok dağınığımdır özellikle ders çalışırken dağıtmayı da çok severdim. Çalıştığım gözüme de hitap etsin diye :)
*Aklıma geldi yazmadan edemeyeceğim işkembe çorbası ııııyyy amann ufff....... sevmem, seveni de anlamam, pişen evde de bulunmam...
*Limon sevenlerdenim eğer tazeyse kabuğuyla bile yerim. Tuhaf karşılamayın beni, faydalıymış da hem :) bir cafeye gittiğimde de önce limonata var mı diye sorgularım
*Araba kullanmayı çokk seviyorumm biliyorum günün birinde en büyük hobilerim arasında yer alacak. :)) Favori arabam volkswagen scirocco.. Bu arada kullanmama bakmayın hala bir ehliyetim yok olsa nolcak ki bi sciroccom mu var sanki :P


Samimiyetle cevapladım arkadaşlar. İsteyenleri mimliyorum ayrıca  :))

14 yorum:

  1. scirocco olmazsa olmaz diyorsun yani :)) İnşallah birgün nasip olur canım, bayana araba çok gerekli :) Bu arada nişanlınla aynı mahallede büyümüş olman da çok hoşuma gitti, okurken sırıttım, dizi konusu gibi :)) Kızılay'da yaşadığın olay da, malesef benim başıma da bir çok kez geldi. İlk kapandığımda sürekli aynı bakışlarla karşılaşıyordum yaşımı küçük buluyorlardı, ki küçük değildim, ama çok şükür azaldı artık. Kapalıların hayatın içinde olmasına alıştılar, bizi kabullendiler ya da kabullenmek zorunda kaldılar, bilemiyorum ama rahatız eskiye göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet evet araba şart.. Bana da scirocco şart :D
      Sevdiceğimle aynı mahallede büyüdük, şartlar bizim illerimiz bile ayırsa da nasip denilen olay bizi sonradan bir araya getirmeyi başardı ;) Aşk tesadüfleri sever filmini de çok severiz bu sebepten :)
      Ankara başörtülülere tepkiliydi bi dönem. Yaşadıklarımdan biriydi bu sadece daha neler yaşadım neler.. Ama çok şükür şimdilerde düzeldi eski sığ düşünceleri çok kalmadı diyebilirim.

      Sil
  2. samimi ve ne kadar içten cevaplar :)

    YanıtlaSil
  3. ne çok ortak yan keşfettim çok cici cevaplar tanışma hikayenize bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimleri bu yüzden seviyorum herkes mutlaka kendinden bişeyler buluyor :)

      Sil
  4. Ne guzel cvaplamissin...usuyen ama kalin giyinmeyei sevmeyeh ha haa buna cokmguldum...

    YanıtlaSil
  5. Maşallah kirpiklerimin uzun olduğunu söylerler :p
    Çorba konusunda hemfikiriz..
    Ayrıca sevgilisine çiçek alanlara hiç anlam veremiyorum.. Yazık çiçeklere :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buluştuğumuzda kirpiklerin için bir de benden iltifat alıcaksın o halde :)
      Çiçeklere boğulasın e mi :D

      Sil
  6. Canımm çok güldümm okurken vallahiii dğınık olma konusunda tek değilsiinn kiii :)
    Çok teşekkür ederimm ellerine yüreğine sağlıkk canm benimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim senin de yüreğine sağlık :)
      Teşekkürler tekrar mim için

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))