9 Mart 2013 Cumartesi

Yine dibe vurdum..

Değerli arkadaşlarımmmm...

Nasılsınııııızzz... İyisiniz inşallahh..

Zira ben pek de iyi değilim... Dertleşmek istedim azıcıkk

"Nen var kuzumm" dicek olursanız, takip edenler bilir, daha önceki postlarımda belirttiğim üzere
bir sertifika sınavım var idi bugün...
iki aşamalı idi.. Teorik ve uygulama kısımları var...
Kursum bitmeden teorik kısmıyla ilgili denemelerim iyiydi 83 falan almıştım..
Bugünki sınavdan 70 almışım :( Puanımı kendime hiç yakıştıramadım.. 
"Yaaa buna mı canın sıkkın" deyip küçümsemeyin sakın.. 
Uygulama sınavından kaldım... puanım 20! Evet dibe vurdummmm..!
Sertifikayı almak için iki sınavdan da ayrı ayrı 45 i geçmek gerekiyor.. teoriden geçsem de uygulamadan geçemedim işte.. İçime de oturdu bir güzel..
Ya sanki zorla mı aldırıyorlar bana bu sertifikayı...
Üniversitedeyken gitmek için can attığım ama o zamanlar gidemediğim, gidenlere uzaktan bakıp bakıp iç çekdiğim kursa gittim.. Ama demek ki ellimdeki nimetin kıymetini bilemedimm... 
Ya da ben biliyorum havasına girdim ondan olmadı..
Her ne ise...
Artık nisan ayı gibi yapılacak olan bir başka sınavda tekrar alıcam.. 
şimdiden kendimi hazırlamaya başlamam lazım hazır biraz da olsun çalışmışken üzerine bilgi eklemek daha kolay olucaktır Allah'ın izni ile.. Hem sertifika puanımı da yükseltmiş olurum bu sayede inşallahh...

Allah'a emanetsiniz.. 
Dua dua dua lütfennn... :)

16 yorum:

  1. İnşallah daha da güzel notlayr alırsın.en azından tekrarı var. Telafi edersin

    YanıtlaSil
  2. Dibe vurdun falan yazınca bende tedirgin oldum Allah daha beterlerinden korusun ... Geçersin dert etme ... Dua da ederiz inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en büyük derdimiz bu olsun Rabbm daha büyüklerinden korusun..
      Allah razı olsun..

      Sil
  3. Sağlık olsun vardır bundada bir hayır geçenlerde bir söz duydum çok hoşuma gitmişti..
    Olduğu kadar olmadığı kader..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.. Kader, nasip... Allaha şükür ki inançlı insanlarız..
      Çok sağolasın..

      Sil
  4. Canım benim üzülme vardır her işte bir hayır. İnşallah bir dahakine çoook başarılı olursun. Dua etmezmiyim her zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışmadım tabi adamakıllı.. Geçmenin hayrını da çalışarak görücem inşallah :)
      Canım benim Allah razı olsunn

      Sil
  5. Canım bi dahakine daha tecrübeli ve rahat gireceksin inşallah.
    Bir musibet bin nasihattan iyi demişler.
    Sıkı sıkıya çalış artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi bir ders oldu bana şimdi hadi bakalım iyice çalışırım inşallah :)

      Sil
  6. Sıkma canını, keşke tüm sorunlar bizim çözebileceğimiz kadar kolay olsa. Her şey senin elinde, çalışınca yaparsın. Ya bizim elimizde olmayan şeyler...

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimizde olanları başarmak bizim elimizde tabi ki Allah'ın izniyle tabi..

      Sil
  7. blogunuzda gezerken ilk bu yazınızı okudum:Allah daha beterinden saklasın inanın bir zaman gelicek bu anınızı hatırlayıp aman ne küçük şeyler için üzülüyormuşum diyeceksiniz.yüzünüzden kocaman gülümsemeler eksik olmasın.iyi /haberlerinizi almak için seve seve takip edeceğim. benim de bloguma beklerim http://sekermisekerseyler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğumda ilk bu yazımı okumuş olmanız büyük talihsizlik :))

      Sil
  8. Saadet Hanım sağlık olsun yıpratmayın kendinizi,Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))