19 Nisan 2013 Cuma

Avon siparişlerim gelmiş..

Hayırlı cumalar dostlarımm...

Ben yine kurumdan sesleniyorum sizlere.. :)
Eve geçince vaktin nasıl geçtiğini anlamadığımdan sanırım :)

**

Başlıktan da anlaşıldığı üzere Avon siparişlerim elime geçmiş bulunuyor.

Geçen hafta bizim kurumda çalışan bir ablam vasıtasıyla sipariş vermiştim bu gün elime ulaştı.. 

Kendim fotoğraflarını çekemediğim için çeksem de bilgisayarıma burada atamadığım için internet kataloğundaki görüntülere yer veriyorum. :)

**
Avonun meşhur kremleri..
Ispartadayken çokça depoladığım doğal gül kremlerim tükenince Avona dönüş yaptım yine.
Benimki mavi ve sarı renkli olanları.


**
Çok fazla makyaj yapmayı sevmiyorum aslında. Nişanımda bile abartmadım. Kuzenim yüzüme pudra sürmüştü o kadar tuhaf geldi ki çok rahatsız oldum ve sildim. Fondöten falan hiç kullanmak istemiyorum. yazık değil mi güzelim cildimize.. 
Gözlerim için göz kaleminden ziyade sürme kullananlardanım. Ama gözlerimin yapısı küçük olduğu için büyük gösterme amaçlı göz kapağımın üstü için dipliner veya eyeliner da kullanıyorum son zamanlarda.
Avondan ise lacivert renkli eyelineri aldım.


**

Kremlere düşkünlüğümü kanıtlarcasına aldığım 400 ml kocaman el ve vücut kremi.
yanında roll on 1 TL olunca onu da aldım :)


**
Çok makyaj yapmıyorum ama gözümdeki dipliner veya kirpiklerimdeki rimeli silerken çok zorlanıyordum.
Daha fazla uğraşmamak için makyaj temizleyici kremi de almış bulundum.



**

Bayaa karlı bir alışveriş oldu bu :) hepsi toplamda 31,80 TL tutmuş :)
Incandessence isimli parfümün de indirime girmesini bekliyorum. Çok harika bir kokusu var.


**
Sizler de bu ürünleri kullanmışsanız memnuniyetinizi ve şikayetinizi bildirebilirsiniz arkadaşlar..



12 yorum:

  1. Hayırlı olsun şimdiden.güle güle kullan hepsini :)
    Kremleri güzel oluyor avonun,gayet iyi nemlendiriyor.
    Ben avonun kalemlerinden ve göz temizleyicisinden memnun kalmamıştım. Onu kullanınca etraf bir bulanıklaşıyor, bir müddet bulanık görüyorsun, belki krem olduğu için olabilir :)
    Maybelline nin göz makyaj temizleyicisi çok güzel. Bir dahakine onu kullanmanı tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde makyaj temizliği için ıslak mendil kullanırdım temizleyicide ilk denememde ıskalamışım demek ki :))
      Neyse bakalım deneyip görücez :)

      Sil
  2. Canım güle güle kullan
    Ben de o parfümden kullanıyorum kokusu süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zaman avondan bir parfüm beğensem üretimden kalkıyor. Bu da kalkıcak diye çok korkuyorum :))

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlım;)
    Ben de kremsiz yapamam maalesef ki çok kuru bir cildim var.
    Göz makyajı temizleyicilerinin hiç birinden memnun kalmadım sadece neutrogena göz makyajı temizleyicisinden (mavi şişe) memnun kaldım. Hem gözümü yakmıyor hem nemlendiriyor tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke almadan önce bi sorsaymışım sizlere hemen almışım. :(
      Kullanmadan pişman oldum.
      Neyse bakalım ben de deneyim bakalım olumsuz yorumlara bir tane daha eklensin :)

      Sil
  4. bende hiç yapmam makyaj, ama evde öyle fazla malzeme var ki gören bizi kutuya düşüyoruz sanır:D yapılmaması da dediğin gibi en iyisi, insan çabuk kırışıyo sanki. Bu ara da parfümümüz bile aynı bizim seninle ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abartı makyaja gerek olmadığını düşünüyorum zaten Allah bizi çok güzel yaratmış :)
      benim ojelerim bile var inanır mısın. Kimse görmese de bazen evde kısa süreli olsa da sürüp kendimi mutlu ediyorum. :D Hatta çeyizim için de alıcam birkaç tane daha :)
      Canım ya gerçekten bizim zevklerimiz müthiş uyum sağlıyor ve zamanla bu daha da çok kanıtlandıkça iyice mutlu oluyorumm :))

      Sil
  5. çok güzel ürünlerin bu arada eger almak ıstersen o parfümden bana yarına fiyatına geliyor takipçilerime yarı fiyatına satıyorum cnm bilgine öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm..
      Bloğuma hoşgeldin bu arada
      En kısa zamanda inşallah :)

      Sil
  6. Hepsi çok uygun fiyata gelmiş canım güle güle kullan
    Banada beklerim http://ojebalonjoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoşgeldin bloğuma
      elbette ki gelirim :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))