21 Nisan 2013 Pazar

Blogcanlar ile geçen güzel bir gün.. :)



Hayırlı pazarlar canlar...
Şimdiye kadar bloğumda bir türlü belirtemediğim bir blogcanlar buluşmasını geçekleştirmiş idik..
Sevgili müstakbel eşim ve Havuçla maydanoz bloglarının sahibeleri arkadaşlarım Gül ve Büşra ile hoş bir gün geçirdik. Gül, taa İzmitlerden gelmiş Ankaraya.. Onu burda yalnız bırakmak olmazdı.. En azından bize ayırdığı vakit dahilinde :) Sonra, Ankarada okuyan kardeşine geldiği için emanetimizi teslim ettik tabi :))
Bloğunda Ankaradaki gezmelerini yayınlamış, nişanım olmasaydı eşlik ederdim kiii ;)
Büşra ise Ankara'da oturuyor benim gibi. Aynı şehirde olmamıza rağmen ilk buluşmamız. Devamı da gelicek inşaAllah. 
Nişan arefesinde çok güzel bir moral olmuştu bana. dostlarla muhabbet etmek çok keyifliydi.
Enerjimiz ise mükemmeldi. 
İnsan hep yanında olmasını ister böyle dostların..
Yerimiz gönüller olsun, aminle biten cümlelerinde bize de yer verilsin de,bize  bu da yeter elhamdulillah..
**
Karanfil sokakta Dost Kitabevinin önünde buluşacaktık ki trafiğe takıldığım için bu buluşmaya Simit sarayında teşrif edebildim. :) Sonra da Kızılay Kahveci Hacıbabaya götürdüm kızları. Azıcık bulmak için uğraşsak da gezmiş olduk kızılay sokaklarını ;)
**
Ne yedik derseniz sağlık beslenme amaçlı salata yedik :) 

Bu Gül'ün salatası; ismi bayaa bi afilliydi :)



 **
  Bu da Büşranın salatası;

**
           Bu da benim Sezar salatam :)



İkisinin de gözü benimkindeydi keşke hepimiz bundan isteseymişiz..  :)

**

Kahvelerimizi de yudumladıkk...
"Kahvenin yanında neden su içilir?" sorusuna birbirinden farklı fikirler ortaya atarak... :)


**

Büşra ise Gül ile bana hediyelerle gelmişti.. Tekrar çokk teşekkür ederim :)


Zemzem takımı olarak kullanacağım bu minik bardak takımını :) Büşra da o niyetle almış. 
İnşallah sevdiceğimle evlenince Umreye de gidersek şimdiden hazırlığım var benim ;)

**
Gül ve Büşra da bloglarında paylaşmışlar bu buluşmayı.. 
Onlarınki ise BU ve BU linkte. Okumak isteyenler buyursunlar :)
**

İnşallah tekrarı olur ve böyle görüşmeleri sık sık yaşarız diğer blog dostlarımız ile.
Blog ortamı gerçekten çok iyi dostlar kazandırıyor. 
Bloğumu ilk açtığım zamanlar anlam veremezdim. 
Çevremdekilerden blog arkadaşlarımla buluştuğumu duyanlar bir tuhaf karşılıyor. :)
"İnternetten mi tanıştın? hiç görüşmedin daha önce öyle mi" gibi gibi gibi 
Sevdiceğimin tedirginliği ise apayrıydı 
Büşra ve Gül de benzer şeyleri yaşamışlar :)
Blog dostluğu çok güzel. Yaşamayan bilemez tabi.. :))
** 
Dostluklarımızın artması ve daimi olması dileğiyle 

6 yorum:

  1. hakikaten öyle bizde istanbul bloggerları buluşmasında aynı şeyleri yaşadık:)
    zemzem takımı çok hoş cam olması ayrı güzel.inşallah gidersin eşinle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ortama girmeyen bilemiyor bu yaşanmış güzel hisleri :)
      Allah muhabbetinizi ayırmasın sizlerin de
      Aminn... Sizlerin de duasını alsam yeter heralde :)

      Sil
  2. İnşallah umreye gitmek de nasip olur canım benim :)) hele ki insanın sevdiğiyle gitmeyi hayal etmesi bambaşka güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim ya... Vesilenle dualarımı da toplamış oluyorum Umre için. :) Sevdiceğimle gitmeyi hayal etmem bambaşka bi şey :)
      Rabbim cümlemize o mübarek beldeleri ziyaret etmeyi nasip eylesin inşallah..

      Sil
  3. Gerçekten de çok değişik ve güzel bir gündü. Güzel dilerklerim sizler için. Yakın bi zamanda tekrar görüşürüz inşallah.
    Benim hediyem de çok şirindi :)
    Güle güle kullanalım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim Rabbimden, muhabbetimiz daim olsun canım benim.. :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))