16 Nisan 2013 Salı

Bu bab, stresin, heyecanın, umudun bir dışavurumudur.. ;))

Öyle bir yoğunluk ki benimkisi, hangisine yetişeceğimi bilemiyorum..
Neyse ki nişan yoğunluğumu atlattım en büyüğü oydu :)
Akşama kadar çalışıyorum, eve de gidince vakit nasıl geçiyor hiç mi hiç anlamıyorum..
Çalışıp kazandığım paramı harcayacak zamanım oluyor bile :P
Heyecanla hayalini kurduğum, eksik listemde yazılı olan çeyizliklerime kavuşamıyorum bir türlü :/



**
BU postumda belirttiğim üzere geçmişte de girip kaldığım bir sertifika sınavım var idi..
İşte şimdi bu cumartesi günü yapılacak olan 2. sınav için hazırlanmak durumundayım.
Ertesi gün vize veya finali olan öğrencinin yaşadığı stres ile çok benzer içinde olduğum hislerim...
dejavu yaşadım bi an :))
Sizler de dua edin sevgili blog dostlarımm...

**
Bu arada, geçmişte cv mi gönderdiğim bir firma tarafından görüşmeye çağırıldım..
Kendi mesleğimi icra etmediğim için tabi ki görüşmeye gideceğim. Yarın sabah ofislerinde olacağım. Tevafuk bu ya, şirket, şu an çalıştığım kurumun bulunduğu bulvarın tam karşı tarafında. O kadar yakın..
İşe alınma konusunda umudum çok az. Ama en azından iş görüşmelerinin nasıl olduğu konusunda fikrim olur diye düşünüyorum. Şu an çalıştığım kurumdaki müdürümle de paylaştım. Çalışma disiplinim hakkında referans olucağını söyledi ben henüz teklif etmeden :) Mutlu oldumm... Bu arada bu postu işyerimden yazıyorumm :D

Evet bu benim ilk iş görüşmem olucak mesleğimle ilgili olarak. Daha önce küçük yazılım şirketleri babam tarafından kabul görmediği için görüşmeye bile gitmemiştim. hoş bu şirketten babamın henüz haberi bile yok ama çok heyecanlandım şimdiden nasıl olsa büyük bir şirket :))
Evleneceğim nasıl olsa İstanbula gideceğim, hiç görüşmeyeyim diye de düşündüm. Fakat İstanbulda da şubelerinin olduğunu görünce, "Belki beni sonradan İstanbul şubelerine gönderirileeerrrr" diye umutlu bir sessiz çığlık belirdi içimde :)) Başımda bir ampul belirdi :D Çocukluğuma döndüm. Heyecanlandım işte ondan ;) Umut olmadan yaşanmaz tabi ki.. Ama hiç görüşmeye bile gitmesem içim hep acıyacaktı bundan eminim..
Her neyse hayırlısı olsun.. Tüm işsiz arkadaşlarım iş bulsun, düzenleri kurulsun, içleri rahat olsun inşallahh.. :)


14 yorum:

  1. Sanırım şu hayatta en şanslı olduğum konulardan biridir iş konusu, hiç işsiz kalmadım sonradan kurumda değiştirdim şimdi hem maddi hem manevi çok tatmin olduğum bir işim var. Ama milli kütüphanede geçirdiğim günlerin saatlerin haddi hesabı yoktur o ayrı:) İnşallah gönlündeki neyse o olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallahh diyelim nazar değmesin. Bu devirde kolay iş bulabilmek çok zor :)
      Allah İş konusunda ve her konuda mutluluğunu daim eylesin :)

      Sil
    2. aminnnnnnn:) kalbi iyi olan herkesin..

      Sil
  2. İş görüşmende Allah yardımcın olsun. Görüşmeye gitmeyip acaba gitsemiydim diye düşüneceğine gidip görüşmek en güzeli..Hakkında hayırlısı canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa aynen.. Bana ertesi gün görüşme tarihini ayarlamak için kendisini aramamı söyledi bi aradım cevap vermedi. O an vazgeçer gibi oldum. Bu düşünce bile beni vijdan azabına soktu ki hem de nasıl.. Bİ müddet sora aradım da rahatladım :)

      Sil
  3. Canım benim hayırlısı olur inşallah, yavaş yavaş alırsın eksiklerini olsun:) istanbul'da da gider bakarız beraber;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim evett İstanbulda birlikte alışverişlere de giderizz❤ :)

      Sil
    2. Bi kere de beni katın şu planlarınıza hıhhhh!

      Sil
    3. canım benimmm biz zaten seni katıldın sayıyoruz. İstanbul İzmitten ne kadar uzakta ki sanki ;)

      Sil
  4. İnşallah canım.Hakkında hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))