23 Nisan 2013 Salı

Çeyizimin yeni üyeleri; Kuşgiller ailesi :)

Hayırlı akşamlar sevgili dostlar..

Çeyizlikler yazı dizime bir yenisini daha eklemiş bulunuyorum
Bugünün 23 Nisan oluşu bana tatil getirdiği için annemle Batıkentteki Gimsayı gezelim dedik ve bu gezmenin sonucunda çeyizim zenginleşti diyebilirim. :)

Bugünün ganimetlerinden bir seri...
Sizleri sevgili kuşgiller ailesiyle tanıştırmak isterim.. :))

Kendileri aylar öncesinde kendilerini görmemle gönlüme kondular bir sevgi seli oluştu aramızda almak bugüne nasipmiş..
Daha sonra da evimin mutfağına konacaklar inşallah :)

**
Öncelikle fotoğrafını ilk çektiğim tezgah üstü kaşıklıkla tanıştırayım sizleri..


**
Bunlar peçetelik ve ocak yanı kaşıklığı..


**
Bunlar da baharat takımımızz...


**
Bu da kuşgiller ailesinin toplu fotoğrafı..
 Tezgah üstü kaşıklığı eksikmiş ama foto çekerken aklımdan çıkmış.. :)


**
Kuşgiller ismini verdiğim bu takımın kahvaltı seti de vardı. Fakat kalmamıştı gittiğimde. İçime oturdu biraz. 
Ama bir başka kahvaltılık aldım ben de.. 
Merak ederseniz başka bir postta inşallah ona da yer vereceğim..

Sevgiyle kalınn.. 

18 yorum:

  1. Aman yarabbim ne gimsaymış valla duya duya bi hal oldum şurada 22 günümüz kalmış kavuşmamıza ama ben üşenmeyip taaa Ankara yollarına düşüp gitcem en sonunda :) çok güzellermiş yavrum güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel canım gel Ankaraya gelmene bahane mi yok :))
      hem 22 gün bence çooookkk uzun bir zaman. Bu süre içinde bir kere gelmen gerek hanii ;)
      Çokk da iyi olur misafir ederim, gezdiririm gimsaya da götürürümm ki seni benn ♥♥

      Sil
  2. kuşlu objelere bayılırım çok zevkli seçimler en güzel en mutlu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşları da severim zaten..
      Evimde beslediğim papağanım buna şahittir ;)
      Teşekkür ederimm

      Sil
  3. güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  4. ben kuşlara bayılırım hatta afedersin kuş manyağıyım bakınız aşağıda örnek1 :)

    http://tubistan.blogspot.com/2012/12/bird-aneciklerim-benim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne güzell aynen bende bayılırım kuşlara.. :))

      Sil
  5. ay güzelcimmm çok tatlılar bunlar güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. kullanışlı bir takım almışsın güle güle kullan tatlım

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. bu kuş figürü bu sene çok moda, çok da hoş, güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moda olduğunu ben de paylaşınca sizlerden anladım. :)
      daha güzelleri sizlerin olsun inşallah

      Sil
  8. çok şirinler :)
    ben figürlü nesneleri pek sevmiyorum ama bunlar tatlı duruyor..Bir an önce kullanmak nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassasiyetin için tebrik ederim canım seni ama çok tatlıydı cidden dayanamadım :)

      Sil
  9. Bu kuş giller ailesine bende hayranım. Gidip gelip bakıyorum. Keyifle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilimm biliyordumm :)) Teşekkür ederim ;)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))