25 Nisan 2013 Perşembe

Çiçeklerimm...

Hepinize selamlar olsun blogger arkadaşlarımm..

Bu gün işyerimdeki çiçeğim, beni hayal kırıklığına uğrattı bundan bahsetmek istedim..

Sevdiceğim nişanın ertesi günü Ankaradan İstanbula dönecekken bana sürpriz yapıp kuruma gelmişti. 
Ailesini arabada bekletip benim yanıma uğramış. 
Hem de elinde kocaman çiçeğiyle :)
Ve şirin cupcake'lerle.. 
**
Telefonum çaldı bir baktım danışmadan aranıyorum.. Direkt tahmin etmiştim nişanlımın geldiğini. :)
Garibim sürpriz yapmak istemiş bana ama kurumun sistemi engel olmuş. mecbur arayıp tanıyor muyum diye teyit edilmesi gerekiyor. Başbakanlıktan bile daha fazla güvenlik önlemine sahip bu arada bizim kurum.
Yine de sürpriz yaptı bana sevdiğimm... 

Bu da benim çiçeğim....


**
Odaya elinde bu kocaman çiçekle gelişi çokk şaşırttı beni...
Çokk mutlu oldummm..
Çalışma arkadaşlarım ve o anda gelen başka bir misafirin yanında nasıl onure oldum anlatamam ;)

**
Odadakilerle tanıştırdıktan sonra bir müddet hoş sohbet ettik.
Herkes tabi ki çok sevdi benim sevdiceğimi.. 
ZAten her girdiği ortama uyum sağlayan sosyal bir insandır kendisi.

Daha sonra da odasına gidip müdürümle tanıştırdım.
Müdürüm beni çok sever.
Çokça yardımı olmuştur bana. İş yaşantısı hakkında tavsiyelerde falan bulunur.
Muhabbetimiz iyidir.
Nişanlımla tanıştırdığımda sıradan tokalaşma olmadı, uzun zamandır tanışıyormuş gibi sarıldılar.
Sonradan müdürüm nişanlım için "gözüm tuttu tamamdır :)" dedi.
Aynı şekilde nişanlım da öyle dedi :))
**
Sevdiceğim içten içe ortamımı merak eder durur sürekli sorular sorardı.
İçinin rahatladığını düşünüyorum..
**

İşte 2 buçuk haftanın sonunda çiçeklerimin hali :((

bir baktım üzerlerinde minik minik böcekler olmuş.. :(
Üzüldüm tabi çöpe gittiler ne yazık ki..
Bana hatıra bir tek vazo kalıcak..
Gül olsa kurutup saklardım ama bu çiçekler dayanamadı gariplerimm..

**

Bunlar da daha önceki çiçeklerimden..

Ispartada öğrenci evine gelen sürpriz çiçek ve tavşancıkk..
Oda arkadaşım Neşe ile anlaşıp eve kadar göndermiş. :))

**

 Bu çiçeği de okula göndermiş. Sınıfıma kadar geldi çiçekçi.. Ben tabi bir şok geçirdim. :)
Normalde en fazla bölüm sekreterlğine kadar geliyormuş.
Bu defa da sınıf arkadaşlarımdan biri ile anlaşmış tabi. O gün o arkadaş beni kantine bile göndermemişti çiçek gelene kadar sınıfta olayım diye.. :)
Okuldan eve kadar taşıması zor olduysa da seve seve taşımıştım

**
Bu ise yine bir sürprizden :))
Bu defa İstanbuldan Ispartaya kendisi gelmiş. Yine oda arkadaşım Neşe ile haberleşip. Gece yola çıkınca benle de konuşmamış anlamayayım diye. Ben de bi bozulmuştum. Sabah kalkıp erkenden ev temizliği yapmaya koyulmuştum ki kapı çaldı. Neşe kapıyı açıyor ( eve almıyor tabi ) bana da kargo geldiğini söylüyor. Ben de o halimle başıma öylesine bir yazma atıp kapıya gittim.  Karşımda sevdiceğimi görünce kendime hakim olamayıp şok etkisiyle kendimi geriye atmışım. Vestiyere çarpınca bayıldım sanmışlardı :)) Ağzım açık kalakalmıştım konuşamadım bile hiçç.. 
Tabi sevdiceğim ise amacına ulaşmanın verdiği mutlulukla gülümseyip aşağıda beni beklediğini hazırlanıp hemen gelmemi istemişti :))


**
Bu da birlikte geçirdiğimiz günlerden birinde bana aldığı gül..
Elimde gülüm, yanımda sevdiceğim.. ne güzel günlerdii.. :)
 Kuruduktan sonra çekmişim fotoğrafını..


**
Bu tek tane gül de yine habersizce gelişlerinden.. 
Yine Neşe var işin içinde. Ve onun nişanlısı
Organize çalışıyorlardı zaten :)
Neşe, nişanlısı ve ben bir yere giderken, Neşenin nişanlısı bir çiçekçiye girdi, ben de sevdiceğine çiçek alıcak tabii diye imrenerek bakıyorken, bir baktım ki sevdiceğimle birlikte çıktılar :)) 
Bu defa biraz anlamıştım ama yine de çok mutlu olmuştumm :) 
Canım o benimmm.....


**
Rabbim herkese istediği mutluluğu yaşatsın inşaAllah.. 
Mutlu olanlarınkini de daim etsin...
 Dualar hepimiz için olsun canlar..

** 
Not: Maşallahlarımızı unutmayalım.. ;))



23 yorum:

  1. Ne güzel süprizler darısı bizlerin başına diyelim :) Allahım ağzınızın tadını hiç bozmasın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn inşallah :)
      hepimiz mutlu olalım

      Sil
  2. maşallah maşallahhh kırk bir keree:)mutluluğunuz ömür boyu sürsün inşallah tatlımm,Allahım hep böyle güzel çiçeklerle huzurlu bi hayat versin sizeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn.. Allah razı olsunn :)
      Bu güzel yarumunla mutlu oldum tekrardann :))

      Sil
  3. Rabbim ömür boyu mutluluğunuzu daim etsin...
    Benim nişanlım iş yerinde asla böyle yapmaz birileri görmesin sen bil der hep klasik türk erkeği :)
    Neyse ben öyle düşündüğünede dua ediyorum ya hiç yapmasaydı dimi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn Rabbim sizin de mutluluğunuzu daim kılsın..
      Birileri görmesin özel olsun diyenlerden senin nişanlın demek ki ;)
      Benimki aşırı sosyal olduğu için böyle :))

      Sil
  4. Maşallahhhhhhh Subhanallaahh nazar değmesinn :)
    Enişteee aynen devamm :)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah, Allah nazarlardan saklasın, bir ömür boyu böyle mutlu olursunuz umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşaAllah hepimiz mutlu oluruz.. :) Allah herkese farklı mutluluklar yaşatıyor tabi :)

      Sil
  6. Çiçekler hayata öyle anlamlar katar ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı erkekler anlamıyor bu anlamı..
      Gönül kazanmak için birebir.. :)

      Sil
  7. bu gelen çiçeklerin kıymetini bil sonra aramazsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an çok kıymetliler zaten ;)
      Kurutabildiklerimi saklıyorum vazolarının içinde.
      Ama aramam inşallah sevdiceğim benim boynumu bükük bırakmaz ;)

      Sil
  8. çok güzeller hepsii canım çiçek almak ayrı bir mutluluk tüm hediyelerin yanında daha bi mest oluyo insann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn yaa adı çiçek ama manevi değeri çok büyük oluyor işte :)

      Sil
  9. Maşallah, ne güzell hiç çiçeksiz bırakmamış seni :))

    YanıtlaSil
  10. tükürem senin çiçeklerine emi :)) üzülme yenileri gelir inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çiçeklerim solmuş da olsa anısı yeter

      Sil
  11. Poşette çiçek getireni hatta hiç çiçek almayanını duymuştum da böylesine ilk defa rastladım :p
    Yani şimdi yazık değil mi o çiçeklere hıı :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yokk daha bunları anlama zamanın gelmemiş :D
      Seviyorum seni canım yaa :)

      Sil
    2. Hadi bekliyoruz o zamanlarıı :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))