17 Nisan 2013 Çarşamba

CİVANPERÇEMİ OTU

Hayırlı akşamlar arkadaşlar..
Birkaç gündür sıkıntısını yaşadığım bir sağlık problemim var..
Geçen yıl da aynı sıkıntıyı yaşadığımda doktora gittim ve bana bir ilaç verdi.. İlk kutu daha bitirmeden etkisini göreceğimi söylemişti. İlk kutu bitti ikinci de bitmeye yakındı ki etkisini ancak görebilmiştim. 
Yaşadığım sıkıntı ve stresin dozu kat kat artmıştı tabi..
Aklımdan aynı ilacı kullanmak geçse de, bu defa almayıp alternatif tıbba başvurdum.
Yaptığım araştırmalar ve internette forum sitelerinde aynen benim gibi ilacın etkisini göremeyip bu otu kullananların olumlu yorumlarını okuyunca iş çıkışı hemen bir aktara uğradım.

Aç karnına içiliyormuş, eve gelir gelmez bir su bardağı demleyip içtim.
İnşallah etkisini görürüm. Belki sabırsızım ama bu sıkıntı uzasın istemiyorumm.. 

Gelelim civanperçemi otunun faydalarına :)
Benim gibi bir sıkıntıya sahip olup da bu ottan haberi olmayanlar vardır diye ben de bilgilendirmek istedim..
Çok şifalı bir bitki imiş kendileri özellikle de biz bayanlar için..
Özellikle cildi çok güzelleştiriyor pürüzsüzleştiriyor bilginize..

**






"                            Özellikleri

Civanperçemi ilaç gibi kullanılabilen, çok değerli bir şifalı ottur. Civanperçemi, soğuk algınlığı, kramplar, ateşlenmeler, böbrek düzensizlikleri, diş ağrılarına karşı, tahriş olmuş cilde, kanamalar ve kadınların adet dönemini düzene sokmak için kullanılır. Safra akışını uyarıcıdır ve kanı temizler. Şifalı çayı, şiddetli soğuk algınlıkları ve gripler için, mide ülserleri için, mide krampları, apseler, travma ve kanamalar için ve iltihap azaltıcı olarak kullanılan çok iyi bir ilaçtır.

Kandil çiçeği, bindir yaprak otu adlarıyla da tanınan civanperçemi bitkisi, özellikle kadınlar için vazgeçilmez bir yardımcıdır. 

Bu bitki, bayanların sancılı ve depresif gecen regl dönemlerinde, menopoz öncesi ve sonrası çekilen rahatsızlıklarda çok etkilidir.

Ayni zamanda kadınların üreme organları için de pek çok faydası vardır. Rahim kanseri, çeşitli rahim rahatsızlıkları, yumurtalık iltihaplarında içilen civanperçemi çayları çok yararlıdır. Miyomlar için, yarım banyolar tavsiye edilebilir.

Yarım banyo için; 100 gr civanperçeminin yaprak ve çiçekleri tam olarak geceden soğuk suyun içine konur. Ertesi gün kaynama derecesine kadar ısıtılıp, banyo suyuna ilave edilerek kullanılır. Yalnız banyo sırasında böbrek bölgesi suyun dışında kalmalıdır. 15 k. suda kalınır banyo sonrası kurulanmadan havluya sarınarak bir saat kadar dinlenilir.

Çay; Bir dolu tatlı kasığı civanperçemi ¼ litre kaynar suya ilave edilerek yaklaşık 10dk demlenir, sonra süzülerek, sıcak olarak yudum yudum içilir. Oldukça acı olan bu çayı içerken, şeker, tatlandırıcı gibi ilaveler yapmamak gerekir. Bitki çaylarına eklenen bu ilaveler, bitkilerin içindeki kimyasal maddelerle reaksiyon verebilirler. Maksimum fayda sağlamak için bunlara dikkat etmek gerekir. Bizim bayanlara tavsiyemiz, hiç olmazsa yılda iki kez birer haftalık kür olarak bu bitkiyi tüketmeleridir.

Eski şifa kitaplarında civanperçemi “tüm hastalıkların çaresi” olarak anılır. Kanı temizleme özelliğine sahip olan bu bitki, ayrıca Hepatit-B, mide, hazımsızlık, romatizma, karaciğer rahatsızlıkları, bağırsak iltihapları ve hareketlerini düzenlemede çok faydalıdır.
Civanperçemi, dolaşım sistemi rahatsızlıklarında ve damar spazmlarını hafifletmek için de tavsiye edilir. Düzenli olarak içilen bitki çayı ile migren tümüyle iyileşebilir. "

Civan perçemi kullanıp memnun kalan, şifasını gören arkadaşlar paylaşırsa ayrıca memnun olurum

Heppinize kucak dolusu sevgiler, 
Şafii olan Allah'a emanetsiniz..

11 yorum:

  1. canım geçmiş olsun bende 2 sene bir rahatsızlık çektim çok ağrım ve çok sıkıntım oldu ilaçlar antıbiyotikler hiç bir şey fayda etmedi tam 2 2.5 sene uğraştım ve sonra civanperçemini öğrendim 15 gün hergün en az 1 bardak en çok 2 bardak olmak üzere içtim 15 gün düzenli ve sürekli olarak içtim 15 sonra ara ara içtim ve Allaha çok şükür o rahatsızlığım geçti tam iki sene antibiyotiklerle ilaçlarla geçmiyen civanperçemi sayesinde geçti bol bol da su içmek lazım günde en az 2.5 litre ki tedavinin faydası olsun ben çok memnun kaldım o günden sonrada kolay kolay birdaha ilaç içmedim bir yerim ağırdığında önce araştırıp uygun otları içiyorum özellikle malum günlerde ilaç kulanırdım ağrımı hafifletmek için şimdi ise ağrımın başladığı ilk gününsabahı iki üç bardak aslan pençesi içiyorum bazen içine zencefil atıyorum ağrı kesici gibi tak ağrı kesiliyor inanılmaz bir şifa mutlaka deneyin ağrı kesici kullanmazsınız artık çok çok geçmiş olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah. Verdiği bu nimetler için de hamdolsun..
      Ben da Allahın izniyle şifa bulursam otlardan arayacağım her sıkıntım için çözümü bakalım :)
      Aslan pençesini de öğrendiğim iyi oldu zira o ağrılardan ne çekiyorumm
      Allah razı olsun :)

      Sil
  2. Ben de duydum bu otu. hatta bir ara aldım ama tadı çok acı içemedim :(
    Benim de içmem lazım ama ilaç daha pratik geliyor malesef..
    Rabbim şifa versin canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım tadı acı.. Bildiğim kadarıyla acı olan bitki şifalıdır derler Allah'ın izniyle. Çocuk şurupları hariç ilaç içmek hiç işime gelmiyor. Çok zararlı. özellikle en son ne zaman antibiyotik kullandım hatırlamıyorum bile. Allah muhtac eylemesinn
      Canım benim Rabbim sana da şifa versin inşaAllahh..

      Sil
  3. canım çok geçmiş olsun...
    Allah şifa versin...

    YanıtlaSil
  4. civanperçemi benim mucizem
    blogumdada bu ota yerverdim
    harika birşey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okudum şimdi :)
      Henüz ben mucize etkisiyle karşılaşamadım ama :(
      Şifa Allahtan..

      Sil
  5. Canım acil şifalar bende bir ara sorun yaşayıp 2 kutu kullanıp geçincede alternatif tıbba yönelmiştim çok araştırma yaptım ne neye iyi gelir diye sonra civanperçemi içtim öyle büyütülcek bişiyde yoktu ama pimpirikliyim arslanpençesi ve soğan suyuda içtim ayrıca

    Bide evli olup sorun yaşayan bayanlar hayıt tohumu içiyor ben bir aralar çok araştırdım hatta ben bloğumda yazayım

    Mevlam ne veririrse güzel verir öyle mucize ki doğa biz mahvetmesek keşke zaten o içilen ilaçların ana maddeleri bitkiler insanı dingin sakin yapıyor vücudu düzene sokuyor mesela civanperçemi hormonlara büyük etkii tüylenme ek olarak azalmıştı bende

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))