28 Nisan 2013 Pazar

Düğünler de olmasa...

Bu gün sabah koşuşturmacayla uyandık annemle 
Ev temizliği falan derken, amcamların dünürleri aksaraydan ankaraya damat bohçası getirmeye gelmişlerdi. 
Sabahki koşuşturmacanın üzerine amcamlara geçtik. 
Biliyorum bohçada neler var merak ediyorsunuz ama her ne kadar taze görümce olan kuzenim çekmiş olsa da o kalabalık içinde herkesin dikkatini üzerime çekmek istemedim. 
Neyse ki bohça gösterme olayını çok da geç bir vakte koymadılar öğleden sora 2 gibi sergilendi. 
Benim asıl heyecanım aynı gün olan arkadaşımın düğünü içindi.
Ispartada tanıştığım çok tatlı insanlardan biri olan Merve'nin düğünüydü.
Kınasına gidememek içime otursa da düğününde bulunmuş olmaktan mutluydum.
**

Ayrıca Ispartadan birçok arkadaşımız da gelmişti. 
Nasıl da özlemiştim hepsini. Hasret gidermiş olduk.
Özellikle de kendisine hayran olduğum çok tatlı annem yaşlarında bir ablam var ki ismi Esin, o da gelmiş..
Muhabbetine hayran olduğum, uzaktayken eksikliğini hissettiğim bir insandır Esin Ablamm..
Düğün boyunca beni yanından ayırmadı sarılıp durduk..

Kısa ama doyurucu muhabbetimizden bir fotoğraf...


**
Şimdi geriye dönüp bakıyorum da Ispartaya 5 yılımı vermişim.. Üniversite bitsin Ispartadan geçip gideyim diye gün sayarken şimdi Isparta denince içim sızlar oldu. Bi parçam hala orada.. Böyle olacağını derlerdi de inanmazdım.. 
Bu düğün de Ispartadan bir esinti olduğu için, dostlarla buluşmamıza vesile olduğu için çokk ayrı bir yere sahip bende. 
Bu fotoğrafta 3 kişi haricindekiler hep Ankara dışından gelmişlerdi. Ve ayrıca bu fotoğrafta kadroda fotoğraf çekilmek istemedikleri için eksikler bile vardı.
 Düğün sonrası Ankara turuna devam edeceklerdi. Benim de katılmamı çok istediler, ki ben de çok istemiştim, saat 7den sonra eve dönmem gerekliydi. Ben de farklı bir şehre gitsem öyle olurdu. Fakat ailem için sıkıntı olacağı için, bir daha görüşmek umuduyla uğurladım onları. Ben onları düğünüme, onlar da mezuniyetlerine davet ettiler.. 



Yazımın başlığında da belirttiğim gibi; 
"Düğünler de olmasa..."


20 yorum:

  1. ya cenazelerde ya da böyle mutlu düğünlerde buluşuruz zaten:) bizde de aynı.
    arkadaşına mutluluklar çok hoş gözüküyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu özel günleri bu sebeple çok seviyorum
      ayrıca çokk teşekkürler :)

      Sil
  2. cifte mutluluklar dilerim.Darisi basimiza ins :)...Bu arada bizim damatda ispartali.Yasamak istedigim bir sehir degil ama ufak temiz huzur verici bir sehir fakat ankarali oldugum icin ankarada bir baskaaaaaa :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. darısı bize ve bekar olan herkese olsun inşaAllahh.. :)
      Isparta Ankarayla kıyaslanamaz bile kesinlikle. Oradayken çok sıkılırdım ama şimdi çok özlüyorum

      Sil
  3. arkadaşının duvağına bayıldım:) eski dostlar hep iyidir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir geli olmuştu canımm.. Rahibe duvak yaptırmış çok da yakışmış ;)

      Sil
  4. Ne güzel hasret gidermişsiniz az da olsa:)
    Aynen düğün cenaze mevlüt doğum kuran gibi durumlar görüşmek için hep birer versile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu bile nasıl iyi geldi. kısa da olsa hasret giderdik :)
      Bu düğün ne de güzel vesile oldu

      Sil
  5. Ah eski dostlar eski dostlarr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski dostlar iyidir...
      Yeni dostlarsa bambaşkaa :))

      Sil
  6. senin adına mutlu oldum canım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. darısı başımıza o zamansa =)

    YanıtlaSil
  8. Herkes de çok şık maşallah :) Darısı başımıza canımm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bayanlar işte düğünlerde şıkır şıkır oluyoruz işte :))
      Aminn canım cümle bekarlara.. :)

      Sil
  9. bayıldım bloğunuza :) banada bekerlım sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Düğünler gerçekten sevdiklerinle vakit geçirmek için iyi oluyor :)Bende Denizlide okurkn okulu bitirip bir an önce İstanbula gelmek isterdim.Ama okul bitince de okul yıllarımı arar oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri hissediyoruz gerçekten..
      Aslında bulunduğumuz zamanın kıymetini bilmeliyiz. Bu sabah radyo dinlerken kadın, "Geçmiş ve geleceği irdelemekten bugünün kıymetini bilmiyoruz" dedi ne de çok hoşuma gitti. Çok doğru bir tespit

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))