23 Nisan 2013 Salı

El emeğim; Nişanım için Hazırladığım Lavanta Keselerim.. :)

Hayırlı geceler Canlar...
Nasılsınız sorusunu sorma isteği hissettim şimdi.. Bu gün kurum doktorluğundan çıkamadığım için olsa gerek.. Azıcık rahatsızdım da iğne ve doktorun odasında biraz dinlendikten sonra hamdolsun idare edebildim. (Geçmiş postlarımda bahsettiğim civan perçemi bende pek işe yaramadı :( onun sıkıntısı işte )

**
Uzun zamandır beklettiğim postumu nihayet bu akşam düzenleyebildim..
Nişanımda yaptığım, daha doğrusu yapılmasını organize ettiğim lavanta keselerimden bahsedeceğim sizlere :))
Nişanımdan 1 hafta önce malzemelerini almış idim. (Suluhan'dan) Ama çalışıyor oluşum beni yapma fikrinden vazgeçirmişti. Akşam 7 buçukta eve gel ve sonra keseleri yap.. Pek de mümkün gelmedi gözüme. Hatta nişanımdan 2 gün önce blogcanlar göüşmemizde Büşra, kendisi bu tarz şirin şeyler yaptığı için sormuştu bana bi hazırlık yapıp yapmadığımı. Ve yine zaman olmadı gibi bi bahane sunmuştum :P 
Gül ve Büşra, ikisi de "getirseydin burda yapardık" bile dediler Allah razı olsun.. 
Zaten bu sevinçle eve gidince bir daha düşündüm yapsam mi diye. Belki istediğim gibi olmayacaktı ayrıntılardan biraz kısacaktım ki annemle de konuştum ve daha kolay da olsa birşeyler hazırlayalım dedi. Beni biraz da annem heyecanlandırdı. Annem sıcak bakmasaydı, yetişmeyeceğini falan söyleseydi bu postu okumuyor olabilirdiniz :D Nihayetinde bana yardım edecek olan kendisiydi :)
**
1 metre organize tül, mıknatıslar, lavanta paketleri, minik güller ve evde var olan turuncu ve fuşya renkli yine organize tül kurdeleler... Ve arıca silikon tabancası. Hep sahip olmak istediğim silikon tabancasına da bu şekilde kavuşmuş oldum. Zira hobi bloglarında çok duyardım görürdüm kendilerini. tanışmak, benim lavanta keseleri projeme nasip oldu :) DIY projesi mi demeliyim :P
Hem aşağıda gördüğünüz lavanta keseciklerimle ben de hobi dünyasına da merhaba demiş oluyorum.
Bu benim ilk heyecanım.. Hem de nişanım için hazırladım.. Heyecanımı bilemezsiniz.. 
Üzerlerine zımbalanmış isimlerimizin çıktılarını kuzenimden rica etmiştim. Telefonda nasıl cıvıl cıvıl neşeli geliyormuş sesim bana sonradan söledi. :)) Sevincim herkese yansıdı tabi.
**
Aşağıdaki fotoğraf, lavanta keselerimin sunuma hazır hali..


**
Bunlar da malzemelerden bir kısmı.. Boncukların da fotoğraflarını çekmişim. Kullanmayı düşünmüştüm ama çok vakit olamadığı için. Aynısı gibi kaldılar. 


 

**
Olay bizim salonun zemininde gerçekleşiyor :) 
Evimiz nişan olacağı için şehir dışından gelen akrabalarla doluydu. İşime geldi tabi :D
Yengem ve halam tülü sürfile makasıyla keserek zikzak kenarlı kareler oluştururken...


**
Fotoğrafta anlaşılmasa da kare kesilmiş tüllerin ortasına bir miktar lavanta koyarak tülü kenarlarından toplayıp kurdeleyle bağlama çalışmalarından.. 


**
O an bizim evdeki bütün bayanlar yere yayılarak benim lavanta keselerimle haşır neşir oldu.. E tabi mola vermesek olmazdı :) Çaylar için bile kimse koltuklara oturmadı. Farklı bir muhabbet ortamının oluşmasına vesile olduğum için mutluyum :) Ekip daha kalabalık aslında gençler çalışmaya devam ediyor arka planda :)


**
Keselerin ilk gün sonundaki hali..


**
İkinci akşam, minik çiçek ekleme ve silikon tabancasıyla mıknatıs yapıştırma işlemi ile devam etik..
E malum magnet olarak buzdolabı üstünde yer almalıydı isimlerimizin yazılı olduğu bu minik keseler.


**
Kuzenler iş başında, görev paylaşımlarını ben üstlendim. Sağolsunlar herkes zevk alarak yardım etti.


**
Bu da minik keseciklerin ait olduğu yerdeki şirin pozları ;))
Babam kızının yanında bir erkeğin ismini her gün görmeye ne kadar dayanır diye düşünüyordum ama alışması için güzel vesilelerden birisi oldu bence ;)


**
Emeği geçen fikir veren herkesten Allah razı olsun.. 
2 akşamlık çalışmayla 70 tane keseyi bitiren ekibime teşekkürü bir borç bilirim efenim ;)
Demek ki neymiş azmedince her şey yapılabilirmiş. 
Azmin gücü.. 
Bu minik keseciklerden çıkardığım çok ders var aslında..

**
Her ne ise sevdiceğimin kız kardeşi ve annesi de çok beğendiler. 
Emek ve hevesi bir arada görünce onlar da sevindiler tabi :)

**
Kendim için de ayırmayı ihmal etmedim.. Evimdeki yerine yerleştiricem onları..
Çok kıymetliler.
**

Hayr'lar sizleri bulsun dostlarımmm...

23 yorum:

  1. Ne güzel olmuş canım ellerine sağlık. kestikten sonra tülleri zik zak kestiniz sanırım.bide silikon tabancası nereden kaç tl ye aldın hep merak ederdim sorayım istedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm.. :)
      Evet sürfile makasıyla zikzak oldu ;)
      Silikon tabancasını da Suluhandan aldım Ulusta. Boy ve çeşitleri çoktu. Ben en küçüğünü aldım. Fotoğrafta görünen 5 liralık olanı. 7,5 ve 10 liralık da vardı.

      Sil
  2. ne güzel bu hazırlıklar eski günlerim geldi aklıma bende böyle hazırlamıştım lavantalarımı.rabbim ağız tadı versn mutluluklar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn inşallah cümlemizin huzurunu bozmasın.. :)
      Ben de yıllar sonra bu günleri güzel bir anı olarak hatırlamak isterim hep.. ondan bu çabalarım ;)

      Sil
  3. ne şirin olmuşlar öyle :)
    valla böyle bi ekip bulunmaz daha, iyi etmişsin, hemencecik bitmiş.
    Bize ayırmadın di mi :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onlara sevgimi verdim ondan çok şirin oldular ;)
      Benim ekip çok sağlam, başka projeler de var aklımda bakalım
      Ayırdım kiii :)

      Sil
  4. ay yesinler ne güzeller maşallah

    YanıtlaSil
  5. Canım benim çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık, insan bir şeyleri kendisi yapınca çok güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ya daha kıymetli oluyor.
      Daha uzun vaktim olabilseydi daha parlak fikirlerim vardı ama nasip olamadı sonraya artık ;)

      Sil
  6. cok güzel olmuslar canim ellerine saglik

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr.. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  7. ne tatlı heycanlar bunlar :) heryerde mis gibi kokmuştur ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn.. salona her girişimizde içimiz açılıyordu harika kokmuştu :))

      Sil
  8. nişanımda bende kendim hazırlamıştım, bunun keyfi, hepsini ben yaptım demek başka oluyor..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyecanın göstergesi oluyor ve bu şekilde insanlarla heyecan va mutluluğu paylaşmış oluyorsun çok güzel bişey :)

      Sil
  9. çok güzel olmuş canım.Benim nişanımda da arkadaşım el emeği olarak süpriz yapmıştı el emeği olan şeyler her zaman daha değerli oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok kıymetli oluyor herkes uğraştığım için çok memnun kaldı :)

      Sil
  10. Çok hoş ya hep birlikte gırgır muhabbet hazırlamışsınız. Bence hazır almka yerıne bazı seyleri kendın hazırlamak daha mutluluk verıyor. Ben de nişan tepsimi kendım hazırlamıştım Cemile'cim. Boyle bir gururla cıkarmıştım ortaya ben yaptım dercesine :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin gibi muhabbet bol oldu :)
      aynen böyle kendmizin yapması daha da kıymetli yaptı. herkes çok beğendi ve şaşırdı açıkcası :)
      Ben de nişan tepsimi kendim hazırlamak istemiştim ama kayınvalidemin hazırladığını öğrennce saygısızlık yapmamak için hiç o hazırlığa girişmedim bile. :)

      Sil
  11. ahhh canım bu resımlerı görünce kendı hallerım ve aılem aklıma geldı :( hıc üsenmeden annemle neler yapardık gecelere kadar yeterkı gül hanımın her ıstegı olsun dıye :( annacıgım uykusuz kalırdı :( kurban olurum ben onun ellerıne :(( ahhhhhhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annelerimizin hakkını nasıl öderiz Allah onlardan razı olsun.. Şükür ki koşuşturmacalarımızın olduğu her an yanımızda ve destek veriyorlardı... Onların sayesinde biz birşeyleri başarabiliyoruz.

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))