21 Nisan 2013 Pazar

Evett sonunda rahatım :)

Hayırlı geceler ballarım canlarım :))

Yoğunum yoğunum diye süregiden yazılarımda azalmayı siz de farkedeceksiniz zira tek tek yoğunluk sebeplerim geride kalıyor.

Bu gün de sertifika sınavımın uygulama kısmını da atlatmış bulunuyorum..
85 puan almışım. 1 satırlık kodu yazmamışım diye 15 puanım kırıldı.. :/
Eeee,, bilgisayar bilimleri böyle işte 1 satır kod hayat kurtarıyor..
Nokta ve virgüllerin hatta kapanmamış parantezler de ayrı ayrı birer hata olduğu çoktur bizim meslekte ;)
Neyse çok da teknik içeriklere dalmayayım :)
**
Bu arada benim için dualarını esirgemeyen dostum Sevgili müstakbel eşim bloğunun sahibesine çok çok teşekkür ediyorum.. Halden anlıyor tabi ki meslektaşım :)
 Ve dua eden herkese de ayrıca çokk teşekkür ederimm..
**
Önceki teori sınavından aldığım 70 puanımla bugünki uygulama sınavından aldığım 85 puan, ortalaması olan 78 puan, MEB sertifikama yazılacak efenim...

**
Meb sınavından geçtim darısı uluslararası sınava.
Girer miyim bilmem düşünme aşamasındayım..


Ayrıca bu sertifikanın iş konusunda referans olucağı da söyleniyor, bekleyip görücez.

**
Bu postta belirttiğim bir iş görüşmesi de vardı bu arada.
 Bu arada firma ismi vermemiştim, bilenler bilir google maps'in Türkiye haritalarını çizen Başarsoft. 

 Gördüğüm bir salonda birçok kişi birden çalışıyor. Birbirine bitişik ama her bilgisayarın ayrımını yapan sınırları olan masalar vardı. Bana üniversite kütüphanelerindeki bilgisayar masalarını anımsattı. Başlarında müdürleri olduğunu düşündüğüm ayrı bir masada oturan bir adam vardı. Ve dolayısıyla kimseden çıt çıkmıyordu. 
Ve hatta soğuk gibi görünen bu ortamda insanlar nasıl sıkılmıyor diye düşünürken yaptığım internet araştırmaları sonucunda şu videoya rastgeldim;



Yok artııkk dedirtti. Bu kadar da saçmalanamaz heralde :)
Bu arada videoda pencereden dışarıda yolun karşısında görünen dışı cam kaplamalı bina benim çalıştığım kurum oluyor :)
**
İş görüşmesi yaptığım kişi çok nazik bir insandı. Yönetici olduğu belliydi. Odaya giriş çıkışımda bana kapıyı falan kendisi açıp beni ayakta uğurlamıştı. Genelde iş başvurularında duyduğum karşılaşılan olumsuz tavırlı insanların aksine mütevazi bir insandı.
**
Görüşme çok kısa sürmekle birlikte bende derin izler bıraktı.
Ah ah vaktimi ne kadar da boş geçirmişim. Üniversite zamanlarında keşke daha çok uğraşsaymışım birşeyler öğrenmeye diye daha çok başımı duvarlara vuracağım anlarım olacak sanırım.
Ama o zamanların koşturması da daha farklıydı tabi..
**
Her ne ise dostlar gece geç olmuş memur insanım ben alıştım tabi erken yatmaya ;)

Allah'a emanetsiniz canlar....

4 yorum:

  1. Hayırlısı olur inşallah, istiyorsan eğer umarım kabul edilirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı olsun bakalım.
      Olmasa da çok üzülmem zaten İstanbul yolcusuyum yakın bir zamanda Allah'ın izniyle ;)

      Sil
  2. hahay harlem shake orayı da sarmış :D
    Canım benim tekrar tebrik ederim, hakkında hayırlısı olur inşallah :)
    Dualarımdasın her daim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi bir kurum nasıl yani diyor insan ama sarmış valla :))
      Teşekkür ederim duaların sayesinde oldu canım ;)
      Rabbim razı olsun sendenn

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))