12 Nisan 2013 Cuma

NİŞANIMIZDAN.. :))

Hayırlı Cumalar canlar..

Uzunca bir zaman post giremedim kusuruma bakmayın. 
E malum, stresliydim, gergindim, mutluydum falan derken bu karmaşık psikolojimle bloğumla ilgilenemedim. Küçük şeylere bile takan ben blogdan yaptığınız yorumlarla size bile takardım :)) şaka bir yana nişan dolayısıyla bayaa bi yoğundum.

Ne zaman olucak diye strese girdiğimiz nişanımız geçtiğimiz pazar günü gerçekleşti :)
Mutlu muyum,,, tabi ki evetttt.... :))

Nişan öncesi 2 haftasonu boyunca sevdiceğimi İstanbuldan Ankaraya kadar yordum. kıyafet için dolaştığımızı yazmıştım bu ve bu postlarımda. Sağolsun beni hiç kırmadı ben de çok zorlamamaya çalıştım elimden geldiğince. Ve en sonunda kıyafetlerimizi belirledik. Nişan alışverişinde bile ulusta aynı sokak üzerinde (çıkrıkçılar yokuşunda) girdiğimiz yaklaşık 5 mağazada alışverişi tamamladık. 


İşte böyle masmavi olduk nazar boncukları gibiydik. :)) İyi ki tercihimiz bu renkten yana olmuş. herkesin içinde seçiliyorduk. Bu renkler boğar mı diye de düşündük ama iyi ki ikimizin de aynı renk kıyafet giyinmesi ve rengin de mavi oluşu çok güzel oldu bence. Hayranlarımız çok oldu sağolsunlar :) Sizler nasıl buldunuz nişanımızda bu rengi kullanma fikrimizi? 
(Bu arada ayağımda 11 cm topuklu ayakkabı var bu kadar uzun değilim yani :)) )

**

Başıma örttüğüm şalı kuaföre gidip de yaptırma gibi bir çaba içine girmedim. Akrabalar çok ısrar ettiler ama inanın başörtü buruşturarak model vermek çok da hoş gelmiyor gözüme. Tecrübeyle sabit. 

Binamızın alt katında boş bir salon var bayanları oraya aldık erkekler evde bulundular. Tabi bayanlar oyun oynamadan yapamaz. Müzik de ayarlamıştık bol bol oynandı :) 

**

Nişandan bir gün önce, sevdiceğimin ve benim bazı kuzenlerimiz toplandık ve güzel bir akşam geçirdik. Gençler kaynaşmış olduk Gece 11 gibi falandı döndüğümüzde ama vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık napalımm :) "Ben gelinim" diye diye geçirdim akşamı gelin nazı çekilirmiş çok sevdim ben bu olayı ;))

Nişan günü de bay ve bayanlar ayrı olmasına rağmen biz gençler yine bir araya geldik. Muhabbet ortamımız oluştu. Tabi kalabalıktan uzak bi yerde olduğumuz için yokluğumuz farkedildi ve çağırıldık. :)

**
Sevdiceğimin annesi ise nişan bohçası hazırlamış bana. Sandık falan bayaa bi çeyizlik vardı.. Bir başka postta bahsedeceğim inşallah.
**
Ben de nişanda gelen misafirler için lavanta keseleri hazırladım. Yetiştiremeyeceğimi düşündüğüm keseleri nişandan önceki 1 günde tamamlayabilmiş olmanın haklı gururunu yaşarken, insanın zaman kısıtlı bile olsa isteyince neleri yapabileceğini görmüş oldum :) Yine lavanta keselerimi de başka bir postta paylaşayım 
**

Evet arkadaşlar bu postu çalışıyorken yazıyorum çok ayrıntıya giremedim ama zamanla paylaşacağım inşallah.
**

46 yorum:

  1. Ayyy canım benim ya çok tatlı olmuşsunuz :) Allahım mutluluğunuzu daim etsin yüzünüzden gülümseme eksik olmasın inşallah :) Sanki sizinle birlikte yaşadım o mutluluğu ...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun...
    Çok güzel olmuşsunuz...
    Her şeyin güüzel olduğu resimden çok iyi anlaşılıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm
      Ufak tefek aksilikler çıkmadı değil tabi ama olur öyle şeyler :)

      Sil
  3. ay canım nekadar güzelsin ne kadar güzelsiniz Allah ömür boyu mutlu etsin inşallah oy gözlerim doldu seni görünce maşallah maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa çokk teşekkürler o seninn güzelliğinn :)
      Ne güzel bir yorum böyle Allah razı olsunn :))

      Sil
  4. bir ömür mutluluklar diliyorun:))

    YanıtlaSil
  5. MaşaALLAH çok yakışmış ve güzel olmuşsunuz. Mutluluğunuz kat ve kat artsın inşaALLAH...

    YanıtlaSil
  6. Çok yakışmışsınız maşallah.. Birbirinize gülen gözleriniz hep böyle baksın :)
    Kıyafet tercihlerinize bayıldım çok uyumlu bir çift olmuşsunuz..
    Allah mesut etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  7. Bizde kinaliklarimizi oradan almisdik ne ararsan var:)bu arada tebrikler cnm allah tamamini erdirsin gercekdende nazar boncuklari gibi olmussunuz nazar demesin ins:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok büyük konuştuğum, gitmem dediğim yerdi ve sonuç ortada :))
      Çok teşekkür ediyorumm :)

      Sil
  8. Allah tamamına erdirsin canım :)

    YanıtlaSil
  9. canım hayırlısı olsun bir ömür boyu mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  10. Canım Allah tamamına erdirsin.İnşallah düğün fotolarınızıda görürüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallahh :) Henüz tarih belli değil ama :))

      Sil
  11. Tatlımm Maşallahhh diyorumm :)
    Allah devamını getirsinnn inşallahh o naz yok mu o nazz ahh şimdi yaptın yaptın bir daha tövbee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkürler :))
      Bu nazı sürdürenin yollarını arıyorum şimdiden :)

      Sil
  12. canım harika olmuşsun.birbirinize çok yakışmışsınız.kıyafetlerinizle birbirinizi tamamlamışsınız.nihayet sevdiğinle kavuşmanıza az kalmış.Bir adımı daha tamamlamanın mutluluğunu doya doya yaşa.Rabbim tamamına erdirsin.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkürler canım...
      Kavuşmak için bir level daha atladık evet ;)
      Bu günler stresli biraz ama sonradan anlaşılıyor kıymeti sanırım :)

      Sil
  13. ay ikiniz çok uyumlusunuz çok beğendim MaşaAllah nazar değmeye,

    YanıtlaSil
  14. çok güzel görünüyorsunuz canım çok beğendimm iyi ki bu rengi seçmişsiniz :) nazar değmesin bu güzelliğe bir ömür boyu mutluluklar diliyorum Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımm senin nişanın da çok hoştu beğenmene sevindim :)

      Sil
  15. Maşallah Maşallah Maşallah...

    YanıtlaSil
  16. Rabbim tamamına erdirsin çok tatlısınız maviler yakışmış :)

    YanıtlaSil
  17. Tekrardan hayırlı olsun canımcım..
    Ben o kadar genç topluluk olacağını bilseydim gelmez miydim yaa :)
    Teyzeler amcalar falan hayal etmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben dedim geleydin iyiyi ;) Özellikle gençler de gelsin istedim hep :)

      Sil
  18. Canım çok güzel bir çift olmuşsunuz
    Hep böyle mutlu olun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsunn çok teşekkürler :)

      Sil
  19. Nisanına birkaç gün kala o stres ve yoğunlukta bize de zaman ayırdığın için tekrar teşekkürler canım :-) kıyafetin ve uyumunuz harika Allah bir ömür boyu mutluluk sağlık sıhhat versin, hayırlı da evlatlar tabii :-) bu arada şalını sade şekilde bağlaman çok hoşuma gitti görür görmez işte böyle olmalı dedim :-) eşarp yaptırma modası hafiften bitiyor gibi sanırım :-) elbisen de çok şık :-) maşallah diyeyim ya darısı bize ıns dimı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o koşuşturmacamın arasında moral verdiniz bana canım benim :)
      Çok iddalı bi renk oldu ikimiz için ama güzel oldu
      başörtümü yaptırsaydım kıyafetle çok alakasız bir şey olabilirdi boğardı iyi ki yaptırmamışım diyorum ben de.
      Aminn aminn.. hayırlı bir şekilde tez zamanda size de nasip olsun inşaAllahh ..

      Sil
  20. hayırlı olsun tatlım....
    çok tatlı olmuşsun...
    nişan elbiseni çok beğendim...
    ve nişanlınla uyum içindesin :)
    süper....
    Allah mutluluğunuzu daim etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım
      beğenmene sevindimm.. :)
      Amin inşallah cümlemizin mutluluğu daim olsunn.. :)

      Sil
  21. Hayırlı olsun canım, ne tatlı bir kızsın ya maaşallah. Kıyafetin de çok hoşş

    YanıtlaSil
  22. çok güzel gerçekten=)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))