3 Nisan 2013 Çarşamba

Şu aralar ben..

Uykusuzluk sebebiyle gözlerimi açmakta zorlandığım şu saniyelerde, bu postu yazmaya başlıyor olmamdan bloğuma ve sizlere ne kadar kıymet veriyor olduğumu anlıyor olmalısınız öncelikle bunu belirtmiş olayım.. Ben aslında herkese hayırlı geceler diliyerek bir başlangıç yapmak istemiştim nasıl bir giriş oldu bu diye bir gülücük fırlattımm kendi kendime :)
Farkındayım biraz aramı açtım bloğumla ama şu aralar var olan koşuşturmacalarım arasında takdir ediyorsunuzdur ki bu durum gerçekten çok olası.. Sabahtan akşama kadar çalışıyorum bir de herşey iyice zor. Üstelik işler de yoğun seyrediyor ki ordan oraya koşturup duruyorum. Bu da imtihan elbet..
Ben bu aralar ne yaptıma gelelim çok da dağıtmadan. Yoksa maddi manevi, her açıdan dağıtma konusunda hiç zorlanmam. :P

Önümüzdeki pazar günün yapılacak olan nişanımın telaşesi içindeyim işte ben de.. Aslında sadece ben değil tabi ki benimle beraber çevremdekiler de.. Hatta onlar benden daha yoğun diyebilirim. mesela bugün bütün bayanlar bizde toplanmışlar misafirler için su börekleri kol börekleri pastalar hazırlamışlar. Bu arada geçtiğimiz cumartesi günü amcamın oğlu kuzenim nişanlandı. Nişan için gümüşhane antalya ve istanbuldan yakın akrabalarımız geldiler. Çok kalabalık olmasa da net 24 kişi aksaraya doğru yol aldık.
Şimdi de benim nişanım için hala Ankaradalar.

Öncelikle belirteyim ki, sevdiceğim geçen hafta olduğu gibi bu hafta da yanıbaşıma geldi.. Beni yalnız bırakmadı bu koşuşturmacalı günlerde 'canım benimm'.. Ve bu gelişi çoğu şeyi değiştirdi..
Aslında ben nişan için geçen hafta beğendiğim elbiseyi fazla sade buldum. Nişanlanacak kızın gösterişi fazla olmalı sonuçta. Sevdiceğim de kendi için beğendiği takım elbiseyi içine sinmeyip değiştirince bana da fırsat doğdu ve birlikte yeni kıyafetimi beğenmiş olduk.
Diğer elbiseyi Ankarada oturanlar bilir Sıhhıyedeki Tuğba'dan beğenmiştik. Kapora da vermiştik üstelik. Kapora yerine bişeyler almamız gerekince biz de çanta aldık. O kadar çok dolandık ve gidiş geliş yaptık ki mağazaya kapıdan her girişimizde sorumlu kızlar başımıza geliyordu çok da dikkat çektik açıkçası, tanıştık da zaten, isteyen sorsun beni tanırlar :))  ama bıktırdığımız da bir gerçek :))

Yeni nişan kıyafetime gelince Ulusta Anafartalar çarşısından beğendik.. İnanın daha önce hiç gitmediğim bi yerdi. Çok da önyargılıydım dışa bakıp da aldanmamak lazımmış ;)
Kıyafetimin rengi sevdiceğiminkine uygun olarak parlament mavisi.. Yalnız olaya dikkat.. Normalde damatlar geline göre uyumu yakalarken bizde niye tersi oldu da ben sevdiceğiminkine uyumuna göre kıyafet aradım bilmem :))
 Fotoğraf mı,, elbette ki yok :P Çekildiğim birkaç kare oldu ama sevdiceğimin telefonunda istanbula gitti.. Var olan teknolojiyi kullanma konusunda biraz da yavaş olabiliriz ;)) Hem fotğraf bende de olsa paylaşmam kii.. bir kıyafeti deneme anındaki tabloyu bilirsiniz bişeyler oturmamıştır ;) hem zaten kıyafet deneyip çıkarma işini hiç mi hiç sevmiyorum.. O kadar çok bunaldım ve gerildim ki anlatamam...


Vee geçen hafta isteyip de yapamadığımız olayı gerçekleştirdik.. Ben ilk defa gelinlik denedimmm... İlk denememde yanımda sevdiceğimin oluşu ise ayrı bir duygu... Sevdiceğimin bana hayran hayran baktığını hatırlıyorum sadece.. :)) Denediğim o gelinliği özel tasarım olmasına rağmen hiç de beğenmemiştim. pek tarzım olmasa da bu anlamda ilkim olduğu için bakış açımı hemen değiştiriyorum :))


Bu arada Ankarada araya araya bulamadığımız alyansımızı, istanbuldaki tanıdık kuyumcudan kaptığı gibi yanıma getirmiş sevdiceğim. Numara da uyunca o gün parmağımdan hiç çıkarmadım kendisini :) Ama tabi uzun sürmedi birlikteliğimiz 1 haftalık bir uzaklık girdi aramıza ;) Sevdiceğimle ayrılığımız bir hafta sonraki buluşmamızı işaret eder nitelikteydi.. Diğer uzaklaşmamıza oranla çok da üzgün bir modda değildik ikimizde ;) Şimdi gün sayıyoruz.. "yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hoopp ordayımm" şu aralar dilimizden düşmeyip, yatcaz kalkcaz ifadesini her geçen gün birer tane eksilterek söylediğimiz şarkı ;)



Çok da lafı uzatmadan hepinize sevgilerimi gönderiyorum..
Unutulmamak dileğiyle...

11 yorum:

  1. Zor ama bir o kadar da tatlı telaşlar :)Allah yardımcınız olsun ikinizin ve ailelerinizin :)

    YanıtlaSil
  2. oy canım ne güzel telaşlar hayırlı uğurlu olsun inşallah herşey gönüllünce sorunsuz sıkıntısız geçer gider :))

    YanıtlaSil
  3. Herşey içine sindiği gibi olur umarım..Ki bu inançla öyle de olur..:)mutluluklar şimdiden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanıyorum ve tevekkül ediyorum ;) teşekkür ederim

      Sil
  4. tatlı telaşlar..
    Ne güzel biz de şu anda favori şarkımız...Hooppp diye kalkıp oynuyor minik:)
    Her şey gönlüne göre geçsin...Tadını ve keyfini çıkar:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel tatlı telaşların ALLAH tamamına erdirsin

    YanıtlaSil
  6. Hello from France!
    This is not a "spam"
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 170 Countries and 10400 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    On the right side you will find green tint, the Country, you click it and you will find a list of blogs,
    perhaps your friends and also your own. We only ask you to follow our blog

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))