31 Mayıs 2013 Cuma

Beklenen post: Google'dan bloğunuza gelen aramaları öğrenme :)

İyi akşamlar sevgili dostlarımm...
Nasılsınız bakalımm.. Ben de iyiyim işte. Haftasonunun gelmiş olmasından dolayı çok mutluyum. 2 gün iş yok ya nasıl mutluyum anlatamam ;) Artık tatilleri özler oldum. İş hayatı çok çetrefilliymiş sıkıntılarını az çok yaşayınca hayatın ne kadar da zor olduğunu anlamış oldum. 2 kuruş maaş için herşeye boyun büken insanlar görüyorum. Ben maaşımı aldığım gibi bir kaç parça çeyizliğe veriyorum bitiyor. Ev geçindirme gibi bir derdim yokken bana bile yetmezken aynı maaşla ev geçindiren insanlar var çok üzülüyorum bilemezsiniz... :(

Her neyse ben, geçmiş postumda belirttiğim google aramalarında bloğuma gelmek için kullanıcıların yazdığı anahtar kelimeleri nasıl öğrenebileceğimizden bahsetmek istiyorum. Aslında bunu yapabilmenin birkaç yolu var fakat, benim kullandığım en pratik Feedjit uygulamasının kullanımından bahsedeceğim. Çok da basit ayrıca..

Öncelikle http://feedjit.com/ adresine gidiyoruz..
/////
İlk adım olarak "Choose your Feedjit" butonunu tıklıyoruz.



****
İkinci adımda, açılan yeni sayfadan işaretlemiş olduğum ücretsiz kullanım butonunu tıklıyoruz.


****
Açılan sayfada, bloğunuza yerleşecek olan feedjet winget i için renk ve boyut ayarlamalarını yapabilirsiniz.
Sağ taraftan da yaptığınız değişiklikleri önizleme yapabiliyorsunuz..


"İnstall Feedjit on my..." yazısının yan tarafındaki açılır menüden Blogger Blog seçili geliyor fakat siz yine kontrol etmeyi unutmayın.. Wordpress veya diğer blog sitelerinin kullanıcıları için de seçenekler mevcut.

Ve "GO!" diyoruz tıklıyoruz :))

***
Altını kırmızıyla çizdiğim, "Click to open a new window and install on Blogger" butonuna tıklıyoruz. Blogger'a bağlanarak yeni bir sekme açılacak.


***
Açılan bu sayfa çok da yabancı sayılmaz :) 
"Widget ekle" diyoruz.


****

En son olarak aşağıdaki gibi Bloğunuzun yerleşim sayfasına yönlendirileceksiniz. 
Feedjit uygulamasını nereye yerleştireceğinizi belirleyebilirsiniz..


***
Kullanımına gelince, sayfanıza yerleşmiş uygulamanın üzerine gidip kırmızı ile işaretlediğimin üzerini tıklamanız yeterli.


***

Ve sonuççç.. :)


**

Pembe yazılmış olanlar google da sitenize gelen bir kişinin yazdığı anahtar kelimeyi gösteriyor....

Blogger ortamını çok tanımayanlar olabileceği ihtimaline karşı ayrıntılı anlatma ihtiyacı hissettim. 
Umarım faydalı olabilmişimdir.

Hadi bakalım, sizlerin bloğuna ne tür aramalarla geliniyor merak ettim.. 
Siz de uygulayın merakla takip ediyor olacağım sizlerinkini de :)

Takılan olursa çekinmeden sorularınızı sorabilirsiniz :)

Meraklılarına kolay gelsin :)





25 yorum:

  1. merhaba.verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim ben uygulamaya çalıştım ama wıdget ekleme kısmında açılan blog sayfasında siteler arası komut dosyası engellendi diyor.
    oradan sonrasında bir şey yapamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa öyle mi oldu.. :( bi araştıralım bakalım inşallah halledebiliriz

      Sil
  2. çok teşekkür ederim... hemen uyguladım valla...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmişşş çok faydalı oldu, teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  4. Kuş kadar post girdim daha ama nereden geliyorlar ben de merak etmiyor değilim. Teşekkür ederiz canım ekleyeyim bakalım benim misafirler ne alemde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de benim gibi aramaların arşivini yaparsın artık. :)
      Post girdikçe daha çok gelen olur

      Sil
  5. çok teşekkür ederim verdiğiniz bililer için
    blogumu ilk açtığım zaman (açalı çok olmadı ya neyse) çok merak etmiştim
    acaba ziyaretçilerim bloguma nasıl ulaştı diye sayenizde öğrendim ve hemen uyguladım teşekkür ederim tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiimm :) O merak herkeste oluyor emin ol ki :)

      Sil
  6. He he he ben de yaptım, merakla bekliyorum sonucunu, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gün kontrol et canım sen de benim gibi :) Rica ederiim

      Sil
  7. Anlatımın gayet sabırlı ve başarılı :)
    Beni de müstakbel eşim diye aramalarım çok var, sanırım müstakbel eşini nette arayanlar bir hayli fazla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaa :)) Sanırım öyle. yanlış yerlerde arıyorlar işte bilmiyorlar demek ki ;)
      Benden iyi bir öğretmen olurmuş onu anladım bişeyleri öğretmek için gayet sabırlıyımdır teşekkür ederim canım :)

      Sil
  8. Aa cok guzellmis. Bende merak icindeydim. Ve surekli kumanda panelindeki kısıma bakiyordum . Ama sanirim sinirli sayida bilgi veriyor orasi...
    Birde benim sitemde cok tuhaf aramalarla bulanlar vardi orada :[

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumanda paneli çok güncel değil açıkçası bu uygulama daha iyi :)

      Sil
  9. çok teşekkür ettim canım, bakalım benimkiler de biriksin paylaşırım bir ara :)

    YanıtlaSil
  10. güzel fekat o kadar üşeniyorum ki bi ara bakmalıyım aslında teşekkürler can kız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zor bişey değil anlatması uzun ama uygulaması kolay :)

      Sil
  11. en kısa zamanda bende yapmalıyım :D

    YanıtlaSil
  12. Bunun için google analytics de bizim çok yardımcı oluyor sağolsun ama bu uygulamayı daha çok sevdim :))
    Çok komik aramalar var bende yakında bir post yapıcam bununla ilgili , sürekli ilginç bir kelimeyle beni aratan takipçimi çok merak ediyorum :))
    Bu açıklayıcı anlatımın içinde teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de önce analyticsi kullandım fakat biraz kasıntı geldi dediğin gibi ben de bunu çok sevdim eğlenceli ve hareketleri anında takip edebiliyorsun :))

      Sil
  13. dediklerini yaptım ama bende sadece son 4 arama gözüküyor..:(

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))