28 Mayıs 2013 Salı

Bloğuma gelen google aramaları (Güncel)

Merhaba arkadaşlar...

Eminim hepiniz benim gibi bloğunuza kim gelmiş, google da hangi aramayı yapıp gelmiş merak ediyor olmalısınız. Ben de bu konularda çok meraklıyım ve bununla ilgili kaçırdıklarım hariç arama arşivi oluşturdum. Sürekli analizler yapıyorum diyebilirim. 

Dikkatimi çeken bir şey var ki aramalar haricinde, bloğuma hangi ilden girildiğini de incelediğimde, Konya Selçukludan sıkı bir takipçim var sürekli "saadet-i müstesna" diye arama yapıp bloğuma geliyor. Meraklardayım. Tekrar bloğuma geldiğinde buyazımı okuduğunda kendisini göstermesini rica ediyorum :)



Daha önce de google aramalarıyla ilgili bir post yazmıştım. Okumak isteyenleri bu linke alabilirimm..
Sonraki aramalar ise aşağıdaki gibi...


bir günnnn hangi yazımda olduğunu hatırlamıyorum ama arama yapıldığında baktığımda n sayısı bile benim yazımdakiyle aynı :))
nişanım pazar günü gelen olur mu. Çok endişelisin tatlım elbette ki seni yalnız bırakmayacaklar :))
en güzel benim yatak örtüm. hayıırr beniim :)
 yüreğim seni çok sevdi murat özellikleri. Kitabı okusan bilirsin amaa :)
çok rahatım bu arama neden yapılmış ki acaba ben de merak ettim :/
 saadeti müstesna blog sıkı takipçilerimden olmalı bu aramayı yapan dostum beniim ;))
 piyano maketi yapmak için ne yapılmalı Henüz ben de yapamadım ki.. göya sevdiceğim hediye edicekti bloğumda bile paylaşmışım ama hala elime ulaşamadı bile piyano maketciğim :(
dibe vurdum. ben de bir zamanlar aynen böyle depresiftim :P
 sultan-ı müstesnaSaadet olacaktı o yaaa :(
saadet i blog+"Müstesna" lütfen ama..
dekarasyonu ne etkiler. fikrimi sorarsan eğer zevk falan yani ;)
SATILIK DANTELLER. alım aşamasındayım tatlım satmıyorum ben :)
gönül bohcam bu aramayı yapan kimse tanışmayı isterdim nasıl güzel bir ifade böyle nişan bohçama falan böyle diyorsa sevdim kendisini :)
od iskender pala neden kitabın adı od. bu bir sırr :P
çeyizimden inciler Bir insan bu aramayı neden böyle yapar ki sahiplik ekini neden başka bloglarda araysın ki ;)
oriflame divine çeyizim için aldığım ama şimdiden ilk çeyreğini bitirdiğim müthiş parfüm :))
tüllü yatak örtüsü modelleri. Yanlış blogdasın dostum tüllü dallı budaklılara tamamen karşıyım ben ;)
evlenen kişi imanının yarısını kurtarmıştır amennaa
 evim dekorasyon blog bench. çok marjinal bir arama olmuş ne demek istemiş acaba :))
tuhaf insanlar yalnız kalmaya mahkumdur. öyledir heralde :)
saadet organizasyon yatak örtüleri. bu ne komplike bi arama ki çok güldüm :)
çaydanlık böreği :)) o nasıl bir şey ki
ankarada ucuz çeyizlikler. ulusta tatlım :)
veluz reyes gelinlik ayy bayılırım bu tasarımcının gelinliklerine kiii 
 dekoratif piyano notalı saat. yaaa öyle bişey varsa hemen alabilirim benn....
saadetim mustesna.blogspot.com.  Nokta atışı yapılmış burada :)
mavi en sıcak renktir aksine soğuklardan kii :)

****  

Her arama için yorum getiremeyeceğim. Sizler de yorum yapabilirsiniz. :)
Çok eğlenceli oluyor aslında öyle değil mi. :))


fincan takımı sevdamı
dinimizde müstesna anlamı nedir. 
ah zaman
ne giydim site:blogspot.com. 
gençkız çeyizi dantel. 
ceyizimden inciler.
alyans blogspot
 mavi köşe takımları. 
 dikiş kutum çeyizime.
 vizon renkli yatak örtüleri
puantiyeli mutfak örtüsü. 
 yar kapalı elbise modelleri uyun fiyat 
gelin bohcasi.
 erdal demirkıran karar almak.
 jua yatak ortüleri. 
 lajivert köşe takımı. 
pudra rengi yatak örtüsü.
en beğenilen çeyizlikler
 iğne oyası bohça takımları.
çok güzel saadet tabloları 
cilt rengi ACICI SABUN 
sarmalı gelinlik bileklikleri.
 nişan bohçamdan kareler 
oriflame güneş kremi tavsiyesi
çestır koltuk modeli. 
 sağ sol beyin testi renkler.
chester koltuk.
dekorasyonda öncelik. 
puantiyeli runner.
facebook misafir odası dantelleri. 
mutfak runner
bab i yar anlami 
 kırmızı puantiyeli mutfak örtüsü.
pullu boncuklu yatak örtüsü 
 ev ortamında fotoğraf çekmek.
chester hangi renk iyi.
www.cehizlik boncuklu yataq.
blog için evde fotoğraf stüdyosu.
patikler
saadet çeyiz
süslü sünnet havluları. 
 jua yatak örtüleri.
kırmızılı lifler
 kırmızı runner
facebook ta dantel d.
kırmızı patikler.
 çeyizliklerim 
 hakkını vermek askın.  
melamin tepsi.
keyifli cumalarınız
beyaz tüllü yatak örtüsü.
harem sürahi.
SON ZAMANLARIN POPÜLER DANTELLERİ. 
 oriflame renk açıcı sabun
puantiyeli runnerlı kare masa örtüsü.
avon siparişlerim.
süpriz el emeği.
od iskender pala kişiler.
hazır salon örtüleri 2013.
oriflame blog.
çeyizimden yazmalar
dikiş öğreniyorum
sade nişan kıyafetleri
aydınlatıcı.
çeyizime iğne oyalarım.
saadeti blog.
anneler günü için patikler.
oriflame ürünlerim.
mutlu aile tablosu
kelebek desenli kahvaltı takımı
günlük bardak takımları
aydınlatıcı blog.
 çeyizime iğne oyaları.
günlük bardak takımları
nişan bohçamdan kareler
peygamberimiz hz aişe kördüğüm.
 ev ortamında fotoğraf studyosu.
mavi beyaz mobilya takımları
dıy mutfak gereçleri.
ıgne oyası nısan bohca takımları.
 çeyizimden danteller
kuşlu kahvaltı seti. 
minimalist tarz ev
tül ve lavantar
kalın alyans modelleri 2013.
 renkli tuzluklar
 yeni bir başlangıç için karar vermek
nişanlım evde güzel gün
dekorasyon fikirleri.
 baus bohça ve havlular
 şirin kahve fincanları.
keyifli cumalarınız.
r beyaz tüllü yatak örtüsü.
 harem sürahi.
monica yatak örtüsü.
SEVDİCEĞİME SÜRPRİZ
minimalist dekorasyon
çeyizliklerim
çay bardağı takımları.
buşra lif. 
vintage hobi.
dogum günü anlami.
minyon kuyumculuk alyans.
 iskender pala niçin od kitabını yazdı .
 güzel liflerim
taş devri büyük boy resimleri.
melamin yemek tabakları.
 benim şirin masa örtüm.
 piyano kapı zili.
bizimpatikler. 
küçük kalıplarda ıslak browni.
istiklal marşının kabul ediliş günü ve saati.
çeyizime alınan gecelikler. 
yemek ısıtma kabı.
weisenberg porselen yemek takımları.
sandik ortum ve bohcam.
 sağ beyin
minimalist koltukta çiçek deseni.
minimalist dekorasyon.
alyans blog
evde olan nişanım blog
çay kaşıkları.
 minimalizm etkileri.
PİYANODA İKİ SEVGİLİ
kalorifer peteklerini piyano evim güzel evim.

29 yorum:

  1. çok tatlı en çok nişan dügün ile ilgili aramalar olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Canım okurken epey güldüm :))

    Bana da öğretsen bir zahmet, bu google aramalarını nasıl görüyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bununla ilgili de bir post yayınlayacağım canım :)

      Sil
  3. "www.cehizlik boncuklu yataq." bu arama dikkatimi çekti bak.
    evlenecek olan yeni nesillerden genç bir kız yazmış olmalı. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komiklerden biri daha :)
      aynen tatlım bloğumu benim gibiler aramış işte :P

      Sil
  4. Waaaww bune boylee yaa beni hep benzer konularda ariyorlar galiba yabanci bir kac cümle dışında pek değisik birsey gormedim çok monoton bir bloğum varmiş onu keşfettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D benim bloğum çok değişik aramalara da şahit olmuş evet seninkileri de merak ettim :)

      Sil
  5. aaa ben bunu ilk kez duyuyorum.Nasıl olduğunu anlattığın postu bekliyorum enteresan bende ençok amerikadan tık alıyorum ama aramalarda ne olarak aranıyor bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tammam canım takipte ol sen paylaşıcam inşallah :)
      Merak ettim senin bloğuna gelen aramaları da

      Sil
  6. bende kendımden süphe ettım sımdı degısık seyler yapmam mı lazım cekılısm var beklerım:D

    YanıtlaSil
  7. Sıkı bir analizci ruhu gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz öyle oldum meraklı olmamdan kaynaklı işte. Tipik ikizler burcuyum nasılsa ;)

      Sil
  8. Canım yaa ben de Tuba yıldırım gibi ilk kez duyanlardanım. Merak ettim ben de şimdi :) NAsıl olduğunu anlatırmısın sabırsızlıkla beklıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meraklarınızı dindireceğim inşallah ;)

      Sil
  9. bende merak ettim nasıl görüyoruz.merakla bekliyorum şu postu.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba saadet-i müstesna hanım :) ben Konya Selçukludan Şeyma.. nedense yukarıdaki yazınızı üstüme alındım :) Çünkü sizi hergün takip ediyorum. Her ne kadar iş yoğunluğumdan zaman ayıramasamda her gün 5 dakikada olsa size zaman ayırıyorum :D Bende yaklaşık bir yıldır nişanlıyım evlilik tarihim daha belirli olmasada sizin yaptığınız evlilik hazırlıkları dikkatimi çekiyor ve samimi yazılarınızı okumak beni keyiflendiriyor:)Paylaşımlarınızı için teşekkür ediyor ve tüm takipçileriniz adına devamını diliyorum :) Konya Selçukludan sevgi ve selamlarla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Şeyma Hanım. Kendinizi göstermenize memnun oldum doğrusu. :)
      Bloğumu takip etmeniz beni çok onore etti. :)
      ben yazmaya elbette devam ederim fakat siz de yorumlarınızla yalnız bırakmazsanız sevinirim.
      Konya Selçukluya selamlar :)

      Sil
    2. Hoşbuldummm:) teşekkürler tabiki yorumlarımla sıkı takibe devam ederim :)

      Sil
  11. Çok güzel oluyor hemde neler neler oluyor bazen ekrana baka kalıyorum. Bazen de kendi kendime gül gül bir hoş oluyorum :)))
    Seninkiler çok daha güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE BAKIP BAKIP GÜLÜYORUM CANIM EĞLENCE SEBEBİ İŞTE :)

      Sil
  12. ay ne cokmuss :D benımkı azcık. genelde korelıler turklerı severmı yazıp benım bloguma gelıyorlar :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar uzun bir zamanın birikimi canım :))

      Sil
  13. Evet eğlenceli oluyor çoğu zaman bunları okumak.:) Enteresan şeyler çıkıyor ortaya.. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. ilginçmiş bende deneyeyim:))

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))