12 Mayıs 2013 Pazar

Bu gün hepimizin günü :P


İyi akşamlar canlar.. 

Öncelikle tüm annelere daha sonra geleceğin annelerine selam olsun..
Ben olayı genelleyerek tüm bayanların anneler gününü kutluyorum :)) Annelerimiz Allah başımızdan eksik etmesin. Kıymetlerini her daim bilenlerden olalım inşallah.
Ben annem için cuma günü iş çıkışında hediye ütü almıştım. Zaten ütümüz yenilenmeyi bekliyordu. Anneler gününü kullananlara pirim verircesine değil bir ihtiyaca cevaben mantıklı bir hediye aldığımı düşünüyorum. :) 
Aslında niyetim bugüne kadar saklamaktı fakat ütüyü tek başıma eve kadar taşıyamayacak oluşum bu fikrimi uygulamama engel oldu. Adresi verdim aynı gün içinde aldığım mağaza bıraktı eve. Hatta ben biraz geziyim demiştim eve bi gittim ki ütü benden önce gelmiş :D Benim farkım bu oldu işte erken kutladım. Çok da iyi oldu. 
///
 Geleceğin anneleri olarak bu gün eminim benim gibi evlilik öncesi dönemde olanlar için de heyecan verici olabiliyordur. Hadi itiraf edelim, hepimiz evlenmeden önce çocuklarımız için isimler düşünmüşüzdür. :)) Ben itiraf ediyorum ki düşündümm. Hatta sevdiceğimle paylaştım bile alternatifleri.. Çok eğlenceli oluyor böyle. Konuştktan sonra da "Doğmamış çocuğa don biçmek" deyiminin gerçekleştiğine şahit olup gülmüşlüğümüz vardır :))
Şimdiiii... Böyle düşünüp konuşup da geleceğin anneleri olarak bu günümüzün kutlanması bizim de hakkımız. :) Sevdiceğim hala kutlamadı. Kendisine bi sebepten alındığımı söyledim ama ne olduğunu söylemedim. Kara kara düşünüyor da hala bulamadı garibim. Sebebi saat 12den önce öğrenemeyeceğini bile söyledim ipucu niteliğinde, ama hala bulamadı. :) Çok mu abarttım bilmiyorum ama böyle uğraşmak hoşuma gidiyor :D Maksat geyik olsun işte :)
Ben de kendi kendime hediye aldım işte. Mutlu oldum :) 



İlk defa denedim kendilerini ve favorim oldu "Biscolata mood". Çok şirin bişeymiş..

Öpüyorum. Allah'a emanetsiniz...


18 yorum:

  1. Anne olduğunu da görürüz inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. bir ablan olarak geleceğin annesinin anneler gününü kutlarım.izlemedeyim. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm.
      hoşgeldin bloğuma :)

      Sil
  3. Kendi adıma teşekkür edeiyorum...
    Evet bizim de Eyüple favorimiz...

    YanıtlaSil
  4. :)) iyi yapmışsın.. meraklansın biraz..
    ütü çok iyi fikir..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Biz kızlar bu kadar ince düşünerek erkekleri şaşkınlığa uğratabiliyoruz sanırım :o Alınmanın sebebini bulamadı değil mi ? :) Biscolata mood'un şekillerini incelemek benim çok hoşuma gidiyor tadı zaten güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok şaşırttım ben de :))Ve sebebi bulamadı. Düşünmüş ama "yok bu değildir" falan diye de küçümsemiş :P
      Moodun tadı da kendi de şekli de çok güzel. :)

      Sil
  6. biscolata mod harika bişey :) benımde favorimm:)

    YanıtlaSil
  7. canım fazla eziyet etme nişanlına düğün stresi yetiyordur ona zaten:))
    biscolatayı denemeliyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadarcık şey eziyet olur mu ki hiçç :)

      Sil
  8. Siz nişanlı bayanlar ne fenasınız öylee :p
    Yazık sevdiceğine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fenalık diil ki buu şirinlik amaa :))

      Sil
  9. Erkekler o kadar detaycı düşünemiyorlar bazen :))
    Ama sizin nişanlınız oldukça inci biri bence, ajanda detayını okuduktan sonraki kanaatim bu şekilde :)

    İnşallah anne olduğunuzu da görmek nasip olur,
    Sevgilerimle,

    http://yenilerkendinihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkını yiyemem benim nişanlımm çok incedir seviyorum kendisini. :)
      Benimki espri olsun diye işte ;)
      Aminn diyelim hayırlısı diyelim hihii :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))