21 Mayıs 2013 Salı

Çekiliş Hediyelerimm :)

Merhabalar arkadaşlar..
Bugün işten eve geldiğimde nasıl yorgundum anlatamam.  Yaklaşık yarım saat serviste uyumuşum. Bunu alışkanlık haline getirdiğim için sanırım pişman değilim. ;) Hala Isparta yorguluğumu üzerimden atabilmiş değilim. Umarım bu akşam erkenden uyuyabilirim. Zira gece 1de uyuyup sabah 7de uyanmak çok ağır geliyor çookk.. Çalışmanın belki de tek dezavantajı uykusuz kalmak. Uykumu alıyım dersen de sosyal hayattan fedakarlıklarda bulunmak..
Her ne ise işte böyle yorgun argın eve girer girmez bir baktım karşımda bir koli.. Kimden geldiğini tahmin ettim elbette ki. Sevgili DELANCEY'in düzenlediği ve gören herkesin bayıldığı şirin, cupcake figürlü mutfak gereçleri olan çekilişin şanslılarından biri de bendim. Aslında çekilişlere katılmıyordum fakat bu çekilişi gördüğümde inanın dayanamadım. Demek ki nasipte olunca çekici geldi ;) Aslında çok da ihtimal vermiyordum. Fakat şaşırtıcı bir şekilde kazanmışım. Sevgili Müstakbel Eşim Bloğunun sahibi arkadaşım Sevgili Gül bana verdi bu müjdeyi. Farklı haberler de bekliyordum kendisinden ;) Ben Ispartadaydım internete de gireceğimi hiç sanmıyordum haber vermeseydi hakkımı kaybedebilirdim teşekkürler kendisine de :)

Sevgili Delancey çok sevindirdi beni. Yazımın başında dediğim gibi eve geldiğimdeki o yorgunluk uçtu gitti. :)
Heyecanla açtım koliyi. Sizler için de fotoğrafladım elbette.


**
İşte Çekiliş şirinciklerii... Çok tatlılar yaa :))



**
Koliyi ilk açtığım an..


**
Çekiliş hediyeleri yanında sevgili Delancey'in ekledikleri.. Çikolatalar, jelibon, bitki çayları, lolipop ve magnet.. Kelebekli sticker da vardı o nedense bu kareye girmemiş :/

**

Delancey'in gönderdiği hediyeciklerin toplu fotoğrafı..
Kırmızı gül yaprakları da koliye serpiştirilmişti.
Nasıl romantik bir yaklaşımdır böyle Çok hoşuma gittiii.. :))


"Teşekkürler Delancey.! 
Çeyizim için çok tatlı bir hediye oldu gerçekten  seve seve kullanacağım inşallah :)
Şirin bir dost kazandığımı düşünüyorum. Hem ikimiz de Ankaradaymışız Batıkent bana çok da uzak değil ;)
Umarım yüzyüze de görüşebiliriz"

Sevgiyle kalın canlar... 

29 yorum:

  1. Harika çeyizlik olmuş aynen....tebrikler nice çekilişlere :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım çeyizime çok yakıştı ;)

      Sil
  2. hediyeni mutlu günlerde kullan.hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım, çekilişin 2.talihlisi de bendim henüz almadım ben paketimi ama pek heyecanlamdım şimdi yazını okuyunca... Delanceyy öyledir, can'dır, dosttur...Sağolsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) heyecanlanmamak mümkün değil.
      Biz aynı şehirde olduğumuz için çabuk geldi bana. Sana da gelmesi yakındır canım. :)
      Muhabbet artırıcı ayrıntılar dostluğu artırır inşallah :)

      Sil
    2. inşallah inşallah bekliyorum sabırsızlıklaa :))

      Sil
  4. abur cuburda ihtisas yapmış biri olarak delancey çekmecesindeki çikolatalardan sanada yollamış:) hediyeler gerçekten güzel ekstra hediyelerle dolu dolu olmuş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abur cuburu kim sevmez ki çok iyi oldu ;)
      teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  5. Güle güle kullan hediyelerin çok şirinmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiimm.. Daha güzelleri sizin olsunn :)

      Sil
  6. çeyizine yakışacak parçalar olmuş canım.İyi günlerde kullan.nım nım ben de istiyorum o abur cuburlardan:)sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım çeyizim için çok iyi oldular.
      :)

      Sil
  7. ahhh bu güzellikler sana mı geldi canım benim ya, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett bana geldii :) teşekkür ederiim :)

      Sil
  8. Tebrikler:) hediye kazanmak güzel bir duygu.. güle güle kullanın. Cupcake'li detaylar çok şirin gerçekten.

    YanıtlaSil
  9. Tatlimm begenmene kazasiz belasiz bi sekilde gelmesine çok sevindim en mutlu günlerinde kullan inşallah ;) öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkür ederim bayaa bi sarmış sarmalamışsın hiç bişeycikler olmamış :)
      teşekkürler yeniden :)

      Sil
  10. Sanırım daha çok bekleyeceksin ;)
    Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklemek fiilini hayatımızdan silip kavuşmak fiiline geçsek nasıl olur acebaaa ;))

      Sil
    2. ben bilmem müstakbel eşim bilir, görürsen ona söyle :)

      Sil
  11. Tebrik ederim. Paketleme de çok özenli yapılmış. Ben de çok beğendim.

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))