11 Mayıs 2013 Cumartesi

Cilt aydınlatıcı Oriflame ürünleri

Hepinize selam olsunn..

Farkettim artık postlarımı hep geceleri yazar olmuşum. Aslında eskiye bir dönüş oldu diyebilirim. İşe başlamadan önce tam bir gece kuşuydum. Geç de yatar geç kalkardım. keyif ehlindendim ;) 
Bundan sebep sabah erken kalkmak sorun olmuştu. Şimdilerde alıştım ama yine de zormuş.
Hem sabah uyanması hem de çalışması. 
Faturaların basımı ile ben ilgileniyorum. Günde ortalama 250 adet fatura basılıyor.
Bugün bu fatıraların 83 tanesini yanlış basmışım.
İlk kez fatura bastığımda çok heyecanlanmıştım ve bu sabah da müdürüme "artık heyecanı kalmadı bu işin kendime yeni heyecanlar bulmam lazım" falan diye artistlik yapıyordum ki üstüne 83 hata.. Heyecanı da aşmış oldum. ama ben bunu kastetmemiştim kii ;)) 
Allahtan müdürüm ve diğer çalışma arkadaşlarım çok iyiler hamdolsun. Gülme sebebimiz oldu. :)
 Elbirliğiyle hallettik tutanaklar falan stresimi görmeliydiniz. Fatura işi ne kadar da önemliymiş meğer. Bundan sora elime geçen hiç bir belgeyi atmam saklarım o derece ders çıkardım kendimce :) 
Neyse haftasonu tatilinde bi toparlanayım artık..

////

Herneyse konuyu dağıttım biraz ama blog arkadaşlarımla dertleşmek hoşuma gidiyor. E birazcık da idare edin beni işte:)

////

Gelelim asıl konumuza..

Ben yine kozmetik üzerine yoğunlaşma sürecine girmiş bulunuyorum. Önceki postlarımdan birinde Oriflame siparişi verdiğimi söylemiştim. Bahsi geçen siparişlerim gelmiş bulunmakta. 
Bu yazımda benim gibi güneşte hemen yanan bir cilde sahip olan arkadaşlar beni çok iyi anlar.

Yanak da aslında sıkıntı değil belki ama başörtülü olduğumdan dolayı bonenin altı bembeyaz oluyorken güneşe bakan kısım yanık :S İnanın çok rahatszım bu durumdan. Kompleks olucak neredeyse. 
Geçenlerde bir gün bi mağazada kız bana denediğim kıyafetin bana beyaz tenli olduğum için çok yakıştığını söyledi o kadar çok şaşırdım ve hoşuma gitti ki anlatamam. Bembeyaz olmayı çok isterdim gerçekten. Bu arada iyi bir satış takdiği olsagerek bu. Denediğim o kıyafeti almıştım :D

Şimdiye kadar güneş kremleri kullandım hep bir umut.. Ama bana bu konuda umutlanma diyen çok oldu. Güneş kremleri güneşin zararlı etkilerine karşı cildi korurken yanmasına engel olamıyormuş.. :S 
Malesef ki kullandığım farklı güneş kremleri benim de bu duyumlara hak vermemi sağladı.
Araştırdım mı hayır. Bi bildiği olan paylaşsın lütfen..

Baktım güneş kremiyle olmuyor farklı alternatifler araştırdım. Oriflame de cilt aydınlatıcı renk açıcı Essentials fairness ürünlerine rast geldim. Oriflame direktörü arkadaşımı aradım bilgi almak için. 
Derken buluştuk ve benim bir cilt analizimi yaptı. Evet bir kez daha anladım ki yağlı bir cilde sahibim. Fairness serisinin yağlı ciltlere uygun olanlarını sipariş vermiş oldum. 

Yüz yıkama jeli;


**
Renk açıcı losyon 


**
Cilt tonu dengeleyici, aydınlatıcı ve leke giderici. 
Burnumdaki çillerimle çok barışığım aslında ama denemek istedim.
Aynı zamanda güneş kremi olarak da kullanılabiliyor.


*****

Şimdilik buradan paylaştım.
 Yarından itibaren kullanmaya başlayacağım.
İnşallah faydası olur da memnuniyetime ortak ederim sizleri :)
Aranızda kullanan var mı çok merak ediyorum fikirlerinizi bilgilerinizi... 

Allaha emanetsiniz canlar..




10 yorum:

  1. Güneş yanıkları herkesin sorunu olmuş sanırım.Ben balkona çıktığım anda bile kolum kızarıyor hemen.Umarım işe yarar da ben de kullanırım :) Beklerim; dusunceleringucuadina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah faydalı olur da tavsiye ederim burdan herkese.
      Hoşgeldin bloğuma bu arada :)

      Sil
  2. Canım benim ya inşallah faydası olur bende böyle birşeyler deneyip duruyorum ama hadi hayırlısı artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah yaa ama güzele benziyor bakalım ilk günki izlenimlerim iyi :)

      Sil
  3. bio clinic anneme almıştım faydasını gördü sıkılaştırıcı sanırım o ...deneyip yorumlarınızı bekliyorum oriflame ürünleri güzeldir. benim blogumada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bloğuma siz de ben de gelirim elbet.
      Bakalım deneyip görücem

      Sil
  4. Ben de bisürü krem aldım.. Malesef o bone izinden ben de nefret ediyorum :(
    Küçücük güneş görsem bile hemen yanıyorum.
    Bu sefer çok temkinliyim inşallah işe yarar..aydınlatıcı ürün bende dusundum ama rosense nın urunlerını aldım dogal dıye.. bakalım haberlesırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım resense de iyidir. Ispartada olduğum dönemlerde az kullanmadım. Doğal oluşu çok güzel ama cilt aydınlatıcı özelliğini ben hissedemedim pek. İnşallah senin cildine olumlu etki eder canım

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. cilt aydınlatıcı özelliğinden çok, 45 faktörlü güneş koruyucu etkisi sebebiyle hala kullanıyorum. Umarım faydası oluyordur. Çünkü diğer güneş kremlerinin cildimde kalıp gibi durmasından nefret ederken bioclinic'te bu durumu hiç hissetmedim çok rahatım bu konuda.

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))