5 Mayıs 2013 Pazar

Nişanlım Ankaraya gelmişş hoşgelmiş..

Sevgili nişanlım, nişanlandıktan tam 1 hafta sonra illegal olsa da
Ankaraya yanıma gelme girişiminde bir kez bulunmuştu. 
Bugün ise ailemi de ziyaret amacıyla geldi. Tabi ki biz de birlikte vakit geçirme adına bu ziyaretten nasibimizi almış bulunuyoruz.

Dün gece Ankaraya gelmişti bu sabah da bize kahvaltıya geldi sevdiceğim. Babamla arasındaki buzların erimesi için güzel bir fırsat oldu. Daha önceki görüşmelerde hep kalabalık ortamlarda bulundukları için muhabbet etme fırsatları olmamıştı. Nişanlım çok kasılsa da bugünden memnundu.

Bu da kahvaltı soframızı hazırlarken alelacele çektiğim bir kare.. Çaylar gelicek ;)


**

Öyle bir durum oldu ki, annem ve babamın evden çıkması gerekti. Bize de izin vermişlerdi gezmemiz için. Annem ve babamı evden kardeşlerimle beraber nişanlım da uğurladık. Ev sahibiyle misafir yer değiştirmiş oldu :) Eee, nişanlım da nasıl olsa evimizin bir ferdi oldu artık. Çok da hoşuma gitti bu durum.

 Tabi benim 15 yalındaki kız kardeşimi de yanımıza vererek izin vermişlerdi. Birlikte gezdik bütün gün :) 
Gittiğimiz Cafedeki arkadaşlar kardeşime jammer lakabını taktılar ;) 

**
Naneli limonatalarımızı içtikten sonra, sevdiceğimin kendi üretimi sağlığa zararsız tütünsüz nargilemizin keyfini yaptık. Önce vişne-yeşil elmalı içtik ama benim favorim portakallı olanıydı hemen değiştirdik :)
Kendisine uzun zamandır trip atıp duruyordum işin olduğu halde bana bir nargile hazırlamadın diye. Ama acısını çıkardık sonunda :)

"Duman buhar oldu" sloganını nitelercesine buharlar arasındayken ben.... 
Azıcık reklam da yapmış olayım :)


**
Bizim de ayakkabı pozumuz var kii ;)


**
Yüzüklerimizle fotoğrafımız yoktu, bu eksik de tamamlandı ;;


**
Sevdiceğim henüz belli olmamakla birlikte, yarın da büyük ihtimal Ankarada olucak
Tekrar görüşebiliriz inşallah.

Bu foto da bu günün sonlarına doğru olanlardan,, 
Benim düğmelerle sevdiceğimin gömleği aynı renk olunca azbuçuk uyumu yakalamış olduğumuzu düşünüyorum ;)


**
HAYIRLI GECELER CANLAR...

EDİT: Son alınan karara göre Sevdiceğim yarın da Ankarada olacakmış yuppii :))

18 yorum:

  1. canım yaa,inan senin bu postlarını okurken,kendi anılarımı hatırlıyorum.Ne de güzeldi o günler,o buluşma heyecanları,eve gelmesi,onun için hazırlanan sofralar.ee ben artık 10 yılı devirdim.biz artık çel çocuk derdine düştük:)o heyecanlar kalmadı ne yazıkki.Her şey gönlünce olsun.her zaman mutlu olun.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim hepimizin heyecanını daim kılsın inşallah :) Bundan sebep hemen çocuğum olsun istemiyorum ama Rabbim nasip ederse amennaa tabi de :)
      Canım çook teşekkür ederim güzel dileklerin içinn :)

      Sil
  2. ne eziyettir şu kardeşlerle nişanlının bir arada gezmesi:) aynı şey herkezin başına geliyor demek ki:) eski günlerime döndüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babalar kızlarını kıskanıyor işte ondan böyle :)

      Sil
  3. güzel heyecanlar bunlar.. umarım bir ömür devam eder..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. neee güzel :)) hep kaçıp gelsin yanına :)) maşallah Allah mutluluğunuzu artırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep gelemiyo malesef yaa :( keşke gelse..
      mutlu olalım da elbet kavuşuruz Allahın izniyle

      Sil
  5. Sofralar serilmiş mamalar hazırlanmış.Afiyetler osun:)
    bu ara da alyanslarınız cici mi cici olmuş.
    Aynen tubistana katılıyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de gel anneciğinle hadi birlikte mamalar yiyelim ;))
      çook teşekkür ederiiz :)

      Sil
  6. Nişanlıyken en güzel şeylerden biri sanırım :)
    Geleceği zaman ki heyecan hazırlıklar, evde aileyle oturup kalkması aileden olması o arada gerilip kıvranmasına şahid olmak :)) çok başka bişey ayrı bi mutluluk.
    Hep mutluluklarla güzelliklerle devam etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett canım ne de güzel anlattın.. :) Çok keyifli ama babam katı bi insan olduğu için ben bile gerildim yani :))
      Allah razı olsun Hepimiz mutlu olalım inşallah

      Sil
  7. ne güzel ne tatlı heyecanlar, belki de en güzel zamanlar, Allah bozmasın canım, bende o günlerimi hatırladım gülümsedim,
    sağlığa zararsız nargile nasıl oluyor canım ilk defa duydum ben?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzel zamanlar diyorsunuz ama sonrası güzel olmuyor mu ki umutsuzlanıyorum :(
      içinde tütün olmadığı için zararsız nargile. Duman yerine buhar çekiliyor içe. yavaş yavaş yaygınlaşıyor karşılaşırsanız şaşırmayın derim ;)

      Sil
  8. gözün aydın....
    oy ooy ooy sofra harika...

    YanıtlaSil
  9. ne güzel keyif yapmışsınız :)
    ben bu nargilelerden hiç denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen keyif bizimdi ;)
      yaygınlaşmaya başlıyor yakında duyarsanız biliyordum dersiniz :))

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))