3 Mayıs 2013 Cuma

Oriflame Hediyelerim

İyi geceler arkadaşlar..

Gece geç olmuş yatma vaktim gelmiş, aklıma düştü bir post yazayım dedim..

Nişanıma gelen bir arkadaşım (Sevdiceğimle ortak arkadaşımızdır kendisi), bize küçük hediyeler getirmiş.
Kendisi Oriflame kozmetikte çalışıyor. Tam anlamıyorum sistemini ama direktörlük yapıyor. Bildiğiniz maaş alma derecesine gelmiş. 
Bize hediyeleri de Oriflame'den parfümdü.

**
Benim nişan hediyem Eclat Weekend..


Çok ağır kokuları sevmiyorum. Tarzıma uygun bir parfüm beğenmiş benim için. Çok beğendim..

**

Geçtiğimiz pazar günü de ben iade-i ziyarette bulundum. Arkadaşım evli ve şirin bir kızı var.
Evinin bir odasını işi için ayırmış. Oriflame'in tüm ürünlerini bulmak mümkündü. Üstelik tester da değillerdi. Hepsi orjinal ambalajlarında. Bütün parfümlerin kokusuna baktım. Çok beğendiğimi söylemeliyim. Özellikle de Divine isimli parfüme bayıldım. Sipariş vermez miyim, bir parfüm meraklısı olarak, evdeki 7 çeşit parfümüme rağmen elbette ki...
Beğendiğim ve arkadaşımın tavsiye ettiği ürünlerden bazılarını daha sipariş verdim. Gelince paylaşacağım inşallah.

**
Evine gittiğim için ve önerdiği birkaç ürünü de bana hediye etti.

Onlar ise şöyle;

Optifresh diş macunu


**
El kremi

**
Ve mükemmel bir kokusu olan çilekli sabun. İnanın yiyesim geldi


**
Şu aralar çeyizime yatırım yaptığım için bunların hepsini yine çeyizime aktaracağım.


**

Bu da sevdiceğime nişan hediyesi olan parfüm;
Kokusu yine onun da hafif ve mükemmel..

**

Allah'a emanetsiniz...

6 yorum:

  1. Avon çıktı oriflame'n pabucu dama atıldı sanki.Gerçi ne zamandır Avonda almıyorum ben. Arkadaşın ince düşünceliymiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame in doğal olduğu sağlık açısından daha zararsız olduğu biliniyor. Tutkunları hala var ama :)
      Çok teşekkür ederim çok düşünceli gerçekten :)

      Sil
  2. Hediyelerini güle güle kullan :)Aynen katılıyorum.Avon hep kampanya yaptığı için insanlar daha çok tercih ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim.
      Oriflame de de kampanya çok canım da ulaşmak belki sıkıntı olabiliyor avon daha fazla yaygın belki. Mesela oriflame den verdiğim siparişlerim hep kampanyadan oldu :)

      Sil
  3. 15 yıl oriflame yaptım.satıştan ziyade kendi ihtiyaçlarım için.son 2 yıl hariç diğer ürünlerini bilir ve bazılarını çok beğenirim.hele bir parfümü vardı ki tam benlik kaldımışlar.saga isimli parfüm.dıvine çok güzel bir seçim bende de var.soul ü eşim kullanır güzeldir.hediyelerinde çok güzel güle güle kullan.bir ürünü var tender care çatlak dudak dirsek vb için kullanılıyor.minicik bir kavanoz ama işi kocaman.tavsiye ederim.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm
      Oriflame gerçekten kaliteli ürünler yapıyor ve insan sağlığına da zararsız.
      Tender care siparişi verdim zaten aynen çok etkili bir kremmiş tavsiye eden edene :) deneyip görücem artık.
      Sanırım ben de Oriflame e takılı kalıcam uzun bir süre. :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))